Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
rovnaku otazku som polozil chlapcom vedla v teme "hayabusa 2008" a tiez na ceskom kawasaki fore .... a dostal som niekolko zaujimavych odpovedi Upravené 1 krát. Naposledy upravil milosZX9R (28.01.2010 18:54) |
BT016 - nie, jazdil som ju az po okraj, vydrzala 8.000km |
Pirelli:V pohode bez zjavneho "schodíka".12 000km |
MAM Bt 016 jazdim ako jazdim gumujem na mokre na chlade guma ma 8000km este je vcelku dobra bez schodou a inych eskalatorou neviem dat obrazok ukazal by som kupim znova take podobne |
dunlop roadsmart, stred total zodraty, cca 10kkm, ucim sa jazdit -takze v ramci slusnosti, moto ma ABS a zo zaciatku som brzdil len zadnou |
len zadnou? Upravené 1 krát. Naposledy upravil Mikey (28.01.2010 21:09) |
No mne ta moja 016 ka tiez podklzuje a na prechodoch a pasoch neskutocne |
Ja mam Roadsmart a najazdene tak asi 2500 km a nepodklzla ani raz. Vrele odporucam |
ja mam tiez Roadsmart, najazdenych cca 2000km, ale nie je viditelne ani len opotrebenie a nie to este nejaky "schodik". som ale velmi zvedavy kolko vydrzi. |
ulba on nemyslel prechody a pásy namalované na ceste |
ulba... na prechode a pasoch preklzuje kazda guma... |
mal som BT014(neviem, ci dvojzmesovka) - z toho som mal uplny hranol - dalo sa to citit aj prtom, ked si presiel po pneu. Teraz mam metzeler Z6 interact -co je jednozmesova guma, ale vyrobca tam ulozol lamely v korde nejak vymakano a malo by sa to spravat ako dvojzmesovka. Pravda je taka, ze obe vydrzali cca 8 -10tis, ale ta metzelerka ma profil taky spicatejsi, ked je nova a vlastne, ak jazdis turistiku, mina sa prave ten stred -na hocijakej gume. Teraz som predral v strede na kord a na boku som kusok pod urovnou indikatora opotrebenia (ten slon na kraji uz nema hlavu ). Na konci zivotnosti ma tvar pekny poloobluk, taky ako BT014, ked bola nova. Ale metzelerka bola vyslovene spicata, ked bola nova. |
Metzelerka Z6, ku uplnemu koncu zivotnosti (ale myslim naozaj pred tym ako sa ukazal kord) bol jasny prechod medzi zmesami/schodik (teda medzi tym co SADLATY hovoril) ale nic vazne a jazdne vlastnosti to neovplyvnilo. Teraz mam znova Z6tku, lebo bola vynikajuca a je krasne obla, ziadne schody Upravené 2 krát. Naposledy upravil tref (29.01.2010 10:53) |
www.motorcyclenews.com/MCN/Products/productsresults... |
na tej fotke su dva schody - jeden-ten viditelny, to je to co myslis asi ty - ten viac v strede a druhy na kaji pneu. Ja ten v strede neviem, lebo ja som mal sice hranol ale nie tak viditelny ako na tej foto. |
Sadlaty - oba su sumerne na miestach prechodu tvrdej zmesi do makkej |
uz viem, co myslis... nikde som to doteraz nevidel a ani o tom nepocul, lebo ked uz, tak ten prechod by mal byt aj ked hranol, ale pozvolny, nie vyslovene taky pasik ako vidim na obrazku. Ja mam presne taky pasik teraz na tej meztelerke, ale presne v strede a to bude najskorej ta lamela z kordu - takze zivotnost pneu uz skoncila. Z tohto by potom vychazdalo, ze napr na 3 zmesovej pneu, by bol este jeden takyto schod naviac ... |
Mne tento pásik vznikol na M. Pilot POVER 2CT - zadná guma je nezjazdená, ani tam nie je žiadny skok(schodík ...). Na gume nebolo nikdy gumované ....... rozoberali to aj chalani na CB fóre v UK - tiež to mali - ale žiadne negatíva sa neukázali ....... |
Michelin PilotRoad 2 - necelych 50% dezenu a 11500 km.. ziadne schody.. pri jazde som sa snazil vyhladavat zakruty |
NO ano presne toto zniklo kamosovi na jeho M pilot pover2ct ani za chuja sme nevedely preco rost sme sa cudovali ci mu praskla guma mal to len na zadnej kukaly sme jak sprosty ci mu to niekde necucha o vydlu |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 121902 | Včera: 209943