Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Čaute. |
myslim ze tomu predchadzala neodborna montaz motora - niekto zlozil hlavu ojnice s povodnymi srobami - tie su jednorazove drzia spolu aj vdaka tomu ze sa po dotiahnuti deformuju-natahuju,..ale tak ze druhy krat su nepouzitelne,...kedze sme sporovlivy narod, idu naspat,...ine zdovodnenie nemam,....nemam s VX800 vlastnu skusenost,.ale toto je jedna z moznosti, su to skrutky co drzia hlavu ojnice rozdelenu na dve casti spolu na ojnicnom cape.je to velky motor ktoreho casti maju relativne vacsiu hmotnost, takze to dokaze rozflakat blok,..oslov Karol1,Zeleno a dozvies sa viac,...ja len teoretizujem |
cau.docital som sa ze moze ist aj o nasledujucu pricinu vzniku nepekneho otvoru v kartri.v rokoch 90 az 92 bol kohut ovladany mechanicky a bolo treba po zhasnuti motora zavriet aj kohut lebo karbec prepustal palivo do valca a po dlhsom stani sa stalo ze po nastartovani narazili piesty na valce zaplavene benzinom a bolo po ojnici a hned bol na svete prerazeny karter.tak si daj pozor aby neslo o tieto rocniky potom uz sa davali membrany,tak sa tieto poruchy odstranili.ale aj mladsie roky radsej prever podla vyr.cisla lebo u nas sa omladzovali vtedy motorky bezne o dva tri roky. |
pato:pri startovani by sa to asi stat nemohlo preto ze motor nema otacky a tym padom ani vykon ale s natecenymi valcami som sa uz viac krat stretol u roznych znaciek.Podla mna je to jednoznace zanedbany servis alebo ako uz Miros napisal neodborna montaz.Vo VXke je motor z intrudera 800 a ten je nezmar pokial mu das to co motor potrebuje. |
janoDL - môže aj pri štartovaní |
tie skrutky sa musia menit na vsetkych moto(autach) ked sa to rozobera ojnica? ..... |
dakujem Vám všetkým za odpovede... |
vela ludi šetri na udržbe, to sme my slovaci. motocikle by sa nemali rostlačat a hlavne motory s OHC rozvodom, vtedy môže preskočit rozvod a pohada sa piest z hlavou a z ventilmi a potom sa robia diery , presne ako karol spominal. možno su tam aj slabe šponovaky na retaz. |
rapid - ano, aspon by sa mali,...ak je hlava ojnice delena, je spajana skrutkami s navrhutym predpatim,..je to koli poisteniu voci odtoceniu skrutky, samotna podlozka zevraj nemusi byt spolahliva,...cize po kazdej demontazi nove, ale je to iva v tedy ked je klukovka kovana,resp. z jedneho kusa a capy sa nelysuju,. |
Každý motor a každú poruchu treba posudzovať zvlášť. Neverím, že sa dá zovšeobecniť, že Upravené 1 krát. Naposledy upravil zeleno (03.03.2006 11:12) |
Ja by som si nedovolil tvrdiť, že VX robí diery do motora. To by som si ju nekupoval. Len na to, ako málo ich tu jazdí, sa podľa mňa tento problém ukázal relatívne často. Je pravda, že intruderov 800 tu jazdí viac, ale to sú asi novšie ročníky, nie? (chopper-e nesledujem, tak neviem) |
miros139 diky inak aj ja som raz videl inzerat kde ponukal z deravim motorom VX, asi boli od jedneho mechanika |
O tej nutnosti zakaždým meniť skrutky na ojniciach nie som presvedčený , ale pripúšťam , že pri určitých motoroch to môže byť potrebné. Osobne ako vodítko používam porovnanie obvyklého doťahovacieho momentu pevnostných skrutiek a momentu predpísaného výrobcom .napr . skrutka materiál 10G závit M8 má povolený doťahovací moment 35 Nm. Pokiaľ výrobca predpíše dotiahnuť na viac ako 35 Nm znamená to , že sa jedná o plasticky deformovanú skrutku a teda sa musí meniť. Ak však je predpísaný moment napr. 25 Nm , nie je dôvod sa znepokojovať. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 32065 | Včera: 116227