Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Poradi mi niekto, pocul som ze policajti maju taku kyselinu na motory "hlinikove" ze ked ma niekto vybrusene cislo tak oni to tam iba nakvapkaju a to vybrusene cislo sa im tam objavi. Neviete kde by som take nieco zohnal lebo mam na mojej jawe vybrusene cislo a chcem ho zistit. |
heh tak toto je dobra rozpravka.. ked je cislo vybrusene tak ani svatena voda ti nepomoze.. lebo je jednoducho odbrusene.. fyzicky su prec tie casti kovu ktore tvoria cislo... |
No ja som o tom aspon tak pocul tak neviem ja sa pytam iba na nazor |
spirig: existuje na to sposob ale urcite to nie je take jednoduche ako nakvapkat kyselinu. robi sa to ultrazvukom, rentgenom... mozno aj kyselinou, ale musela by to byt riadna specialitka, pochybujem ze by bola bezne dostupna. |
tiez nie som odbornik, mozno rontgenom ano alebo ultrazvukom ale urcite nie kyslou vodickou... |
raptor: ale zase vo vrstve kovu s posunutou mriezkou posobi vacsia kovova vazba, pretoze atomy su blizsie k sebe a mohlo by to sposobit vacsiu odolnost voci kyseline, takze teoreticky vsetko okolo by vyleptalo a cislo by vystupilo, ale ci to naozaj moze byt tak... |
Myslim, ze sa to da spravit takzvanou ultrazvukovou defektoskopiou. Ale tou kyselinou, no neviem, neviem, snad, ze by casti so zmenenou vazbou reagovali inak na tu skusobnu latku ako ostatne, cca ako pise tato. |
aj ja som o tom pocul,myslim ze sa to tak kontrolovalo kedysi aj na STK ale na vlastnee oci som to nevidel |
kmotr: to je ono, defektoskopia, zisti ti to anomaliu (defekty) mriezky |
Tak ,tak žiadne kyseliny ale ultrazvukova defektoskopia ,rentgen nieje až taky presny |
Ja som raz prerážal číslo na motore Škoda. Narazil som nové a potrel som to kyselinou chlorovodíkovou. Bolo možné prečítať časť starého čísla potom, ak nie prečítať tak určite by niekto spoznal že bolo prerážané. Tak som musel ísť viac do hĺbky materiálu a znova naraziť číslo. Vyzeralo to skoro na nerozoznanie, ale odborník čo sa tým zaoberá by to odhalil. |
Spirig, to sa používalo už za socíku , jednoducho sa to natrelo takým nezmyslom a vystúpili čísla ktoré boli vyrazené pod tým. Niečo ako zahustený materiál po náraze číselníka. Vtedajší lotri sa chválili tým že preklepávajú všetkými číselníkmi tak že technik neurčí čísla. Len im nedocvaklo to že polišom stačilo už len samotné prerobenie na začatie trestného stíhania. |
A čo takto príslušné miesto zohriať na popúšťaciu teplotu , pnutia sú v čudu a policemani môžu zisťovať koľko chcú. |
karol1 hm to by ma veru nenapadlo. Len vedieť koľko taká teplota je pri neznámej zliatine hliníku. |
Pajo tie sracky na zistovanie mikrotrhlin sa pouzivaju u nas v praci.(medzinarodny plynovod) Su to dva spreje. jeden je farebny, vacsinou cerveny alebo fialovy a je to vysoko vzinava tekutina ktora zatecie aj do mikroskopickej trhlinky.Potom sa to utrie do sucha a nastrieka sa druhy sprej ktory vyzera skoro ako biela krieda. Farebna tekutina ktora ostala v trhlinke vyvzlina a zafarbi tu bielu sracku. Ukaze to fakt aj najmensie trhlinky a prasklinky, ale na homogenny material aj ked ma zmenenu strukturu to nieje.Zistuju sa tym trhlinky na lopatkach turbin. |
Chujovina naco ti to treba vediet cisla na motore sa nekontroluju.Ked ides na stk tak kontroluju cislo na rame. |
yamaxx jj mas pravdu |
.. ked ti motorku zaistia, tak ti najdu povodne cisla ak boli prerazane. Ked kupujes nieco, je tam riziko ale ty to nezistis...mozno v THG |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 1850 | Včera: 138126