Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Ahoj chlapi, |
Ak som pochopil spravne tak plavak sa ti nezatvara a preplavuje sa ti.Pospravnosti budeš mať asi dieravy plavak,da sa zaletovať.No a rozdiel v 175 a 250-tke v karburatoroch je v ihlach,či sa nemylim.Teda robiť problemi ti to asi bude,no už si to tak nepamätam |
KKS prave kukam clanok,brutalne si spravilt u jawku pekna je....... no a k tebe.... 175 je zaujimavy motor, ja mam doma na rotovatory take.... zaspineny bol filter.... precitstil som, odvtedy striela do karburatora, a nevedel som to nastavit..... tiez by som pozrel ako prve ci neni deravy plavak.... malo by to inac dobre tesnit, s tym som probelm nemal..... |
Black, plavák deravý nemám. Karburátor z 250-ky som 175-ke pridelil len dočasne, aby som motor na jeseň stačil zabehnúť. Ten istý symptóm sa prejavoval aj pri originálnom karburátore so zodpovedajúcimi tryskami. Tak neviem. |
..to ze ti vynechava je najpravdepodobnejsie nepravidelne hadzanie iskry , to je najcastejsia porucha pri kladivkovom zapalovani... alebo ak to myslis s tou Jawkov vazne daj tam elektronicke Vape zapalovanie,to je bezproblemove. Co sa tyka kladiviek , presmirgluj kontakty a nastav predzapal na 2.5mm od hornej uvrate piestu. |
...to preplavovanie karburatora má snáď každá jawa aj kamarátovi na 90-tke vkuse preplavuje tiež pobúcha a ide alebo naopak mu ho zasekne hore a benzín netečie...mne preplavovalo na 175-tke ale len sem tam problém bol v tom vrchnáku (alebo ako to nazvať) na karburator-plavákovú komoru tam kde ide hadička...no tak ten sommal zanesený nejakým tvrdým sajrajtom akoby vodný kameň som to vyčistil a karbec celý rozobraný vložil do hrnca a prevaril v octovej vode a karburátor ako nový a žiadny problém odvtedy...a na 487 som mal zase problém že mi netiekol benzín len pomaly a tiež tento istýproblém ako na 477...poprípade pozri či máš rovnú ihlu,plavákovú ihlu,dno plavákovej komory pozri či nieje nejak zanesené kde dosadá plavák máš vôbec original plavák do toho karburátora ?...a čo ja viem ešte sedliackym rozumom nato prídeš čo to môže byť... |
a ved skus vymenit plavaky v karburatoroch pokial viem su rovnake a ako ta 175 je zaujimavi stroj ja mam jednu taku a mal som taky problem ze ked som mal tu gumu co je spojeny filter a karburator tak som ju nemohol nakopnut ani bohovy gumu som dal prec a isla na supa takze nastelovat na nej karburator moze byt niekedy problem |
Všetko, čo ste doposiaľ popísali, mám za sebou. Jasne, že keby som si to neodskúšal, nepíšem. Zapaľovanie je v poriadku, plaváky sú ok, pôvodný karburátor alebo benzín nepúšťal, alebo preplavuje. Náhradný nepreplavuje, ale motor s ním tiež nepracuje pravidelne. Prejavuje sa to výlučne na rovinách, kde treba neustále akcelerovať. V kopcoch ide motor ako hodinky. Som z toho magor. |
zabrús brúsnou pastou na ventily ten ihlový ventil robereš brusnu pastu rozmiešaš z olenom nanesieš na ten "hrot" kužel a zabrusuješ v plavákovom výčku otáčaš do jednej strany do druhej nie dookola !!!! |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 38139 | Včera: 209234