Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Poradte niekto ako nastelovat karburator pre Kawasaki KLR 600-kolko otacok |
Dubos: mal by si to trocha upresniť, s čím je problém. Nikto ti na dialku nemôže zodpovedne |
dubos ak nemáš iný problem tak po zohriati motora na pracovnu teplotu nastav otačky tak 700-800 ot/min. |
Vo vseobecnosti: |
Suhlas s RS955i. Len doplnim, že osobne doporucujem karb. davat nastavovat niekomu kto to uz robil. V praxi to nastavenie, hlavne bohatost volnobeznej zmesi, je velmi citliva zalezitost. Idealny pripad je mat analyzator vyfukovych plynov. Ono by sa mohlo stat ze tu motku nasledne nenastartujes. Nastavenie treba robit pri zahriatom motore (treba rukavice, lebo sa mozes popalit) a treba skontrolovat teleso sytica (lanko sytica ma mat malu volu a ihlu, alebo valcek sytica musi dotlacat do sedla pruzinka - pri vypnutom sytici ) dalej cistotu vzduchoveho filtra a tesnost celeho sacieho traktu tak ako napisal Zeleno. Ak sa nemylim tak KLR-ko ma karb MIKUNI a srobik volnobeznej zmesi sa nachadza v prednej casti karburatora zo spodu, je tam zly pristup. Niekedy po nastaveni treba este jemne korigovat skrutku bohatosti zmesi hlavne, ked motka za tepla zle chyta. Ak je spravna vyska hladiny v plavakovej komore tak musis skrutku jemne, skutocne jemne povolit (zmes ochudobis), maximalne o par stupnov. Ak ti motor pri prudkom pridani plynu striela do sania ide zas naopak o chudobnu zmes a tak... |
Braňo OHC: KLR -ky majú karbec Keihin CVK 40 a tam je voľnobežná triska štelovateľná aj keď sedím na mašine v ostanom s tebou súhlasím |
cavte kamarati nebudem zakladat dalsi prispevok mam problem s KLR po zime som sa rozhodol ze by sa dalo uz zviest tak som isiel moto bezala dobre nasledne na dalsi den som isiel znova lenze moto pri plnom plyne vynechavalo.tak logicky este som nemenil sviecku. |
tak tiez som hladal vseliake manualy a nic bud v nenormalnej velkosti alebo som sa s toho nemohol vysomarit.. |
zakladne nastavenie je 2 otacky od dotiahnutia a plovak na 17mm - tot manual |
to tu nieje nikto kto by poradil... |
píše sa "howgh".. |
xpass:no nejde ani roztlacit ale moto fungovala nic som nerobil len menil sviecku a cistil karburator...a nejde ani roztlacit skusal som start spej a neviem ako keby to par krat strelilo...ale nic moto neunguje iskru to dava...asi najstastnejsie riesenie bude kupit druhi motor z starteroma bude pokoj... |
no, podobá sa to až príliš na moju ex. |
xpass:musim si trochu dat oddych lebo najradsej by som ju podpalil ake mam na nu nervy |
No ako.? Zistil si nakoniec v com bola chyba? Tiež mam podobný problém po GO na mojej Klr 600 1986..???? |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 66203 | Včera: 243314