Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Ako nastavit karburator aby po zohriati pri pridani plynu motor nescipol |
To ze skapina moze byt vselicim - palivovy filter, stary benzin, upchaty karbik, vzduchovy filter, netesnost "hadice" medzi karburatorom a motorom, zle zapalko... takmer cokolvek |
Moze to byt ihla v karburatore? ma 5 poloh a ja som ju nastavil na najnisiu polohu co znaci ze by mala pustat najmenej benzinu, na volnobehu motor ide a pri pridani motor skape. Inac ako palivovy, vzduchovy filter je v poriadku aj karburator je prefukany a palivo je o.k. |
Skontroluj vôlu šupátka v karburátore, ak je vela opotrebované/volné alobo dokonca klepe/môže sa to takto prejavovať mal som kedysi DR 600 . |
Popíš to trochu podrobnejšie: Či to nejde vôbec, alebo má len dieru pri pridatí a keď jemne pridávaš, tak skape. Ten prechod by sa dal vylepšiť aj vyššou hladinou. |
Caute, |
neby: v tej staršej diskusii píšeš, že zhasínal pri vyše 5000 otáčkach. Teraz pri prechode z voľnobehu. Čo si medzi tým robil? Nezdochýna už vo vysokých otáčkach? Aký tam máš karburátor, jedno alebo dvojšupátkový? /šupátko je to, čo behá v karburátore, keď pridávaš plyn / |
No minulu sezonu som menil piest a robil som vybrus, najazdil som este niakych 2000 km s tym ze mi pri vysokych otackal kapal motor (robilo to aj pred vymenov piestu), uz na konci sezony ked sa nedalo jazdit som nastavil ihlu z najvysieho bodu s piatich na najnisi, som skusal ci nie je bohata zmes ale asi to tym nebude...no a supatko je tam len jedno ak je to ta guma co sa dviha pri pridani plynu niakym podtlakom... |
Neby, mam 2 otazky: 1.pri pridani plynu a naslednom zdochnuti motora ti to aj striela do sania, alebo nie? 2. Ako sa ti to sprava za studena? myslim tym to, či ti sa ti ten jav s nizsou teplotou motora zhorsuje, alebo nie. |
BranoOHC ... pri nastartovani za studena so zapnutym siticom to ide bez problemom aj ked jemne pridam plyn, po zohriati motoru, vypnuti sitica ten problem nastava (inac ked napr. zastavim na krizovatke a drzim to v otackach tak to nezdochne ale musim pridavat a uberat plyn, proste aby to dlhsie neslo na volnobehu...otacky mam nastavene 1500)...no neviem co myslis tym strielanim do sania ale ziadne strielanie som nepocul. Ja som z toho jelen... |
neby: skús zvýšiť hladinu v plavákovke, Troška prihni ten pliešok, čo dosadá na ihlivý ventil, smerom dole. Prekontroluj to tak, že pustíš benzín a niečím opatrne dvíhaj plavák. Keď zastaví prítok benzínu, mal by byť plavák rovnobežne s rovinou karburátora, alebo máličko vyššie. |
Pod pojmom "strielanie do sania" myslim na tlakove razy mierne sa ponasajuce na vystrel zo strelnej zbrane - ked pocujes tieto razy z oblasti sania, moze sa jednat o chudobnu zmes, ak ti striela z vyfuku vacsinou sa jedna naopak o zmes bohatu, alebo netesne vyfukove potrubie, zle pracujuce zapalovanie atd. |
zeleno s tym plieskom to vypada zaujmavo a veru to vyskusam...to by mohol riesit aj problem s tym skapinanim pri vysich otackach, nedostatok benzinu v karburatore a nasledovne skapanie... |
Zdravim, dnes som nastavoval ten karburator tak ze som posunul ihlu do stredovej polohy a prihnul ten pliesok co mi radil zeleno a na moje prekvapenie motorka krasne nastartovala, trosku som este dostavil otacky...a hodinku som sa vozil hore dole a motor sa spraval dobre ani jeden krat nescipol,otacky drzali aj ked som ju nechal v klude pet minut - som nadmieru spokojny ...som zvedavy ci budu kapat pri vysich otackach, ale uz hadam nie ...uz nech je teplo... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 43824 | Včera: 144162