Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Chcel by som sa poradiť o technickej záležitosti. pozeral som nemecké tuningové stránky o simsonoch na ktorých sa ponúkajú 2 základné smery kitov. Jeden má viac kanálikov. Konkrétne 3,4,5 až 6. A ten druhý má klapku. Pri porovnaní dostupných údajov mi vyšlo, že kit s klapkou má skoro rovnaký výkon ako kit s 6 kanálmi pri cca o 500 nižśími. A tak neviem posúdiť, čo je výhodnejšia varianta, či aké sú rozdiely. Mohli by ste mi poradiť a poučiť ma, v čom sa tieto technické riešenia líšia a čo sú ich +/- ? |
Použitím klapiek sa zväčší množstvo nasatej zmesi do kľukovej skrine, zlepší sa aj spodná kompresia potrebná na prefúknutie zmesi nad piest. Prepláchnutie valca je dokonalejšie a tým |
Takú variantu mali len športové verzie bez TUV a za 1000e.To neuplatím A čo je lepšie z pohľadu používania, aby sa to hneď nerozpadlo? Chcel by som nejakú rozumnú alternatívu s čo najlepśím výkonom pri ešte prijatelnej úžitkovej hodnote. Obe verzie mali cca 15 koní a tak neviem, ktorá je lepšia- A dá sa pri takej úprave eśte jazdiť aj úsporne. Je mi jasné, že keď to budem točiť, tak si potiahne aj 7 litrov, ale bude toľko žrať aj pri kľudnej jazde. Nemám s takými úpravami skúsenosti |
simson a 15 koni? |
Kit je 90 až 105ccm podľa firmy a samozrejme aj karbec a výfuk na mieru. Stojí to pekelne veľa, ale to je iná vec.Kľuky sú špeciálne na kit. |
Nazdar tiez som uvazoval o uprave simaku ale len na 70 ale chalpik co predaval kity vravel ze klukovka to dlho nevydrzi ak das na 105 tak rataj s tym na nej spravis ovela menej km. A tiez sa skus popytat niekoho kto to ma lebo ja som mal prebruseny par krat a mal som problemy z chladenim. A cital som kopu stranok nemeckych na upravy ak upravujes simsom na az taky vykon musis upravit aj brzdy a mozno aj stuzit ram to tam bolo pisane brzdy niesu stavane na taku rychlost |
Pozri obrázok Upravené 4 krát. Naposledy upravil raptor (12.03.2006 17:22) |
Za tie prachy co vrazis do toho simsona si kupis niaku 125-ku,s vacsim vykonom ako 15 koni aj ja mam simsona a uz len cakam kedy sa ho zbavim |
ja som ho tiež chcel predať, ale za tie smiešne peniaze, čo mi ľudia ponúkajú bez toho aby videli...To si ho radšej nechám. Poradiť sa nemám s kým, pretože podľa mojich informácií nikto u nás nič podobné nemá. Ani na simson fóre k tomu nič nevedia. peňazí to bude pekelne veľa, to je jasné. Ak to spravím, tak už bude motorka nepredajná, ale bolo by to extra a to ma láka. Brzdy bude treba spraviť, rám...To sa bude musieť premyslieť. Najprv chcem mať jasné v tých motoroch a potom budem riešiť ďalšie veci. |
do simaka tlacis penaze? |
Ja nemám potrebu jazdiť na nejakom hovade. aj s touto motorkou som si užil parádne. ale to je jedno...To je vec s ktorou nepotrebujem pomocť. Mna trápia tie motory. |
Majlanko: bola to iba dobre mierena rada. Do Trabanta sa tiez sice da dat horeuvedeny motor, ale ked nevymenis brzdy, podvozok tak je to na milu rozmilu. Iba ak by si chcel Trabanta za KAZDU CENU. Inak sa vysledok nebude rovnat vlozenej "namahe" a peniazom. |
tarbant s 8 valcom bude stale len trabantom a 15 konovy simak bude stale len simson, ale ciernygepard drzim palce pri prestavbe ,som zvedavy na vysledok uz sa tesim na clanok "moj 15 konovy simson" |
tomxx: pohoda , mne sa nelubilo nieco ine ---> rychlo ho predaj za smiesny penaz alebo daruj za odvoz a kup si ozajstnu motorku... |
JuraRacing: www.motoride.sk/?P=phorum&tema=motoride&ID=118592 |
nepocuvaj rady ako "zbav sa toho" a tak. su ludia co maju prave vasen k takymto motorkam trebars male kubatury, alebo jawy, alebo ... radsej si urob simaka ak sa ti lubi a potom s 13 konmi mozes vyzvat hociktoru taliansku 50ccm seriovku a das ju. radsej by som si ho upravil a bol prvy medzi malymi ako posledny medzi velkymi. drzim palce a som zvedavy na to ako to dopadne. mimochodom Blata vyraba 40ccm s 13 konmi. a este k vyssie uvedenemu. na to vezmi jed ze ked tomu zdvihnes 5 nasobne vykon tak musis vystuzit ram a zlepsit brzdy !!! |
Nazdarek. Ja ta v tom podporujem(iba takto pisomne) veselo do toho. Fakt to bude unikat. |
podla mna ti prestavba iba pomoze pozri sa na mna keby si vydel kyvacku 250ku zaplakal by si proste vozitko na pohodove vozenie pozri co je z neho teraz (vid profil) brutalny blatostroj uvidis ked si budes robit simak uplne sa do toho dostanes tu nejde o to ze ho predas a kupis lepsie.... ale ze si ho urobis podla svojich predstav zo vsetkym co ktomu patri pocitaj s tym ze to budu dlhe tyzdne stravene v garazi ale potom ten pocit ked ho vytiahnes z garaze a nastartujes hmmm... |
veď to mi je jasné, že ak doňho vrazím, tak to za tie peniaze nepredám. Tá úprava cenovo prevýši jeho cenu tak 3 až 4 krát, ale celkom reálne by sa mohol stať najrýchlejším simsonom na Slovesku a každý kto upravuje autá, či motorky vie, źe tie peniaze už spať nedostane. A k tým, čo simson nepovažujú za motorku ja nemám čo dodať. Vyskúšal som aj stroje silnejšie, mám na ne vodičák a aj tak jazdím na simsone.je to ľahućká,obratná mašinka a keby ešte veďela zakcelerovať tak by nemala chybu. |
JuraRacing : za toho simsona mozes pytat aj 13 - 14 tis kludne. mne sa snazili podstrcit jedneho s bublajucimi prednymi tlmicmy, stetcom natieranu nadrz nejakym cudnym zadnym rafikom , otrasnym starym kufrom vzadu a proste hnus za 10 000 som myslel ze sa rozosmejem a lutoval som ze som tam meral cestu koli tomu. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 97778 | Včera: 197831