Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Čaute , kto vie poradiť či vznikne nejaký problém pri zámene výšky pneu. Viem, e so šírkou sa menia jazdné vlastnosti toto riešiť nechce. Môj názor je že výškou sa zmení len nosnosť a tvrdosť pneu. Otázka je či to bude robiť problém alebo nie. Vďaka. |
si si istý, že to chceš, lebo je to rozdiel celkovo 2,2 cm |
v priamom smere to bude lepsie a v zakrutach horsie |
Marino , ale jazdí sa len po spodnej strane pneu , čiže 1,1cm . |
Vďaka za názory. Tu nejde o výšku 2,2 cm, ale o výber pneu. Zadnú som kúpil conti road attack a predná sa robí len 110/70 r17. Tu je hlavný dôvod. Preto chcem vedieť názor o to bude robiť .Ak by to malo byť zlé tak kúpim to čo bolo doteraz metzeler laserteck 110/80 r17. Ostatné v ponuke sú takmer všetky diagonály. |
A ja sa chcem spytať na rafik J16XMT3,00 aky najvecsiu pneu mozem dat?? |
Ešte jedna otázka do pléna: Pôvodne tam boli pneu diagonálne, ak dodržím rozmer , záťažový index, rýchlostný index bude V vzadu a W vpredu, ale pneu budú už radiálne bude to ok? |
v prvom rade 110/80 je stavana na ten raf 110/70 je na sirsi takze ti ju zavrie bude uzka a nebude mat spravny obluk radialne plaste su tvrdsie tym aj stabilnejsie ale nie vzdy to musi byt vyhoda moja rada drzte sa predpisou vyrobcu niesu to idioti vedia co robia ak chces zavolaj 0905437884 |
motopanet: vďaka za info . Už som sa rozhodol určite rozmer rmeniť nebudem a kedže zadnú som už kupoval pred mesiacom conti road attack a je radiálna, takže tak či tak na výber už nemám, lebo nemôžu byť a ani nechcem mať rôzne konštrukcie pneu na moto. Pýtal som sa na tie radiály tak by to nemal byť problém až na to že nebudú tak pružiť a moto bude o trochu tvrdšia, ale to určite znesiem. Iáč moto je z roku 1990 a je to sport turist, z toho dôvodu diagonály, po roku 1998 na 750F už dávali sériovo radiálne pneu a stavba moto je takmer zachovaná bez zmien oproti staršiemu modelu. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 231958 | Včera: 228100