Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
mne ve felde ket dám plnú nádrž, tá ručičika po potočení klúča do prvej polohy vystrelí mega total galaktickú mach 3 rychlostú hore |
mne rucicka chodi tiez pomaly, ale nevadi mi to, skuor je blbe, ze ked ukazuje prazdno je tam este tak 5-6l zo 17 |
to oneskorenie je dobre, pretoze pokial jazdis a netankujes, tak rucicka iba klesa a neukazuje ti zmenu vysky hladiny pri prelievani sa z jednej strany na druhu. |
mňa zas nebavý "hodinu" čakať kým mi ručička stúpňe a ustáli sa. To isté aj s klesaním je to tak všade? že tak dlho klesá a stúpa? Keď mám do polovice nádrže tak tá rýchlosť stúpania ručičky je na prvý pohľad neviditeľná |
kamaratovi na toyote hilux tiez ukazuje ,,,..myslim si ze to je ok |
Na mtoorke mi tiez ukazuje aj po vypnuti.......... na aute ne.... |
zaujmave.. a dobra pomocka pre zlodejov benzinu toto vedia, ci sa im oplati sa pristavit |
Ešte som nevidel, aby palivomer ostal po vytiahnutí klúčika zo spínačky aktívny. Ale človek sa učí celý život.....i keď aj tak väčšinou umrie sprostý. |
Starsie palivometre, ktore su ovladane mag polom cievok a nie krokovymi motormi si drzia svoju polohu. Pokial potrebujes nastavit spravnu polohu, rucicku vytiahni z hriadelky, vyber snimac s plavakom z nadrze, plavak hod do jednej a druhej krajnej polohy (daj mu dost casu na ustalenie) a rucicku znova nasad. |
ja nemam, ale na aute (nissan sunny veterán ) mi ukazuje tiež furt ked idem okolo a kuknem cez okno tak viem kolko mám. niektoré autá, moto asi staršie to tak asi mávali |
Zdravim, mozno hlupa otazka, ale: GSXka 550 ma rucickovy palivomer, ten funguje spravne a ukazuje presne (v ramci moznosti), avsak nevracia sa, ale nonstop aj pri vypnuti klucov ukazuje stav v nadrzi, dokonca s naklonom motorky sa zmeni aj poloha rucicky (len dodam, ze rucicka nie je na strunke, ale elektromagneticky tahana do + aj do - ). Cize konstrukcne ked sa vypne el. obvod, nema preco padnut dole. Avsak nezda sa mi ze je to spravne, preto neviete poradit ci to tak ma byt, alebo kde moze byt problem, resp ako dosiahnut aby klesla na 0 ? Dik |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 179720 | Včera: 112653