Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Cawte,dneska sa mi rozpadla jedna vec,nechapal som vyznam tak som to jednoducho vybral a jazdil dalej cca 200KM bez problemov. |
BiTurbo: keby si mal 350 tak ti poradím, ale toto vidím prvý krát, celkom by ma zaujímal ten princíp. Na tvojom mieste by som hľadal skor na www.jawamania.info a myslím že tam nájdeš aj nejaké linky na diely. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (22.10.2009 13:20) |
kalupko: Dik,idem to pozret Upravené 1 krát. Naposledy upravil BiTurbo (21.10.2009 22:17) |
princíp je jednoduchý - častice bordelu pri prechode odstredivým filtrom sú odstredivou silou ukladané na obvode tohto filtra , ktorý sa má pravidelne rozobrať a vyčistiť. Jazdiť bez filtra by som moc neodporúčal |
karol1: takže filter tvorí len rotor? Žiadny klasický filter? |
Ako ti napísal karol1. Bez toho nejazdi. Sitko ti odstráni iba hrubé nečistoty a možno ti tam sitko slúži iba na to aby olejové čerpadlo nenesalo nejakú pilinu, rotačný olejový filter odstráni aj jemné to je presne ako keby si tam nedal olejový filter. |
kalupko - zrejme áno . |
odstredivé filtre používajú väčšie dieslové motory napríklad nákladiaky aj LIAZ ma taký aj tankové motory. Dokonca v motore BVP ho točí olej ktorý prúdi cez trysku a tak má celkom slušné otáčky. |
určite bez toho nejazdi. Cez tento odstredivý filter ti ide tlak oleja z kanála v bočnom dekli do kluky na mazanie ojničného ložiska. divím sa, že sa to počas 200 km nezadrelo. Má to vačšina čínskych motorov, aj stará xr, xl 125, 200 - malo by to stáť pár euro, aj nové. |
nejde o to kolko to ma stat,ale o to kde to zozeniem hladal som ale nenasiel. |
BiTurbo - ojnicu nemusíš zadrieť - stále je mazaná rozstrekom oleja podobne ako na starších huskách , husabergoch apod. Ide o to , že každý olejový filter predlžuje životnosť , takže rozdiel bude v tom , že miesto 30000km do repasu kľuky najazdíš 10000Km a nezachyteným bordelom v oleji bude trpieť celý motor.Takže budeš mať aj viac zodraté diely v prevodovke , ktorá bude pracovať v špinavšom prostredí, aj ložiská atď |
karol:A ak budem menit olej castejsie?A pravidelne cistit ten spodni olej filter? |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 5765 | Včera: 171119