Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
zdravim kolegovia aj kolegyne.... |
a pocujes ze sa starter normalne toci alebo tak pomalsie resp inak ako vzdy? |
ak je baterka dost silna na tocenie s motorom, tak je v poriadku.. tocenie ale neznamena lenive prevalovanie 1ot/2s.. skus kuknut zapalovaciu sustavu a zmen elektrikara |
martin091 : toci ale akoby do prazdna...dal som nabit akumulator na tych 5 hodin ako pise ze muinimalen treba a to iste nechapem ozaj... |
mylo skus inu baterku. Ako dlho používaš túto čo máš v moto?staré baterky sa javia tak že ich dáš nabiť potom ešte ako tak naštartuju ale už nemusia. Skus inu baterku alebo auto baterku cez štartovacie káble a uvidíš.Kamoš mal hondu cbr 600 f 2003 a toto mu robilo.Sme vymenili baterku a išla jak hodinky. |
Navrhujem štartovacie kable a autobaterku. |
podla mna, ked baterka normalne toci motorom nema ziadne znizene napetie. |
djkorka,cb750: ksuim to s tymi kablami cez auto...dam vedet ako to dopadlo ;) |
Sorry,. Pod pojmom "zaspinena" som myslel "zadr..a" od benzinu. Skusil som sa vyjadrit slusne, ale evidentne to vedie k nedorozumeniam.. |
CB750: kable pre starter su hrubsie, lebo tadial tecie o rad vyssi prud, ako do zapalovania.. indukcne zapalovanie musi davat iskru aj pri znizenom napati (7-10V), pretoze cievka ma kopu casu, aj 10x tolko ako pri vysokych otackach, aby sa nasytila-nahromadila dost energy na slusnu iskru |
ak mas v poriadku to co som pisal tak to presne moze byt to co pise marceld "zadrbana sviecka"a hlavne ked pises ze si to hned chcipol |
marceld: diky moc za podrobne vysvetlenie...ked mi nechyti cez kable pozriem sa na sviecku.. |
Aby si nedopadol ako ja.... pekne som si zarobil poj...... kablami . (CDI) Upravené 1 krát. Naposledy upravil Velo (22.10.2009 17:38) |
zaklad pre nastartovanie moto -------- |
Mylo popíš mi to tvoje iba ako by ťahalo. Čo to robí aký zvuk ako sa to chová?zhasínaju pri štartovaní kontrolky?aspon to štartér pretočí?má tendenciu naskočiť ale nechytí?ak sa do toho nerozumieš skús vyhľadať niekoho so skúsenostami. Sám som kamošovi profesiou kuchár pomáhal, lebo viem že by to viacej pokazil keby to robil sám.A to mesto Majami rád by som ti pomohol ak si z BA |
Pokial štarter točí tak to baterka asi nebude ... takze ako už povedal Feodorko asik tam bude problém niekde v palive. |
skusim to zhrnut podla vlastnych trpko vybojovanych skusenosti |
demo : zhrnul si to sialene :DDD |
Mne baterka točila normálne, teda 20% úbytok na otáčkach som ani nezbadal a nenatočil som. Po pripojení autobaterky som okamžite cítil (počul) "tvrdosť" zdroja. Ubytok napaťia na mäkkom zdroji sa viac prejavý na obvodoch iskry, lebo štartér si svoje cucne a naoko motorka točí, ale u niektorých strojov je 6-8voltov na iskru jednoducho málo. |
CB750: nehadam sa ze sa to nemoze stat, z principu funkcie bude asi zapalovanie typu CDI citlivejsie na pokles napatia baterky, zatial co typ TCI by mal fungovat spolahlivo aj pri nizkom napati |
Ja sa nehádam..... U áut to klasicky robili žiguláky a mal som jeden dízel agregát a tem som to zažil tiež... Upravené 1 krát. Naposledy upravil CB750 (23.10.2009 14:36) |
fseckym keri sa zapojili do temy velmi pekne dakujem....motorecka ide ..nakonec to bol problem vo svieckach....... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 29416 | Včera: 132586