Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Serwiste, chcem sa Vás len spýtať /keď vo vyhladávači som nič nenasiel/ aké máte skúsenosti so servisovaním moto u žubora v BB. Či ste po servise boli spokojný /s robotou aj cenovo/ a že či si tam treba dávať na niečo pozor. Dííííík |
no plechovkar ma pravdu v tom ze ak mi to dovolit nechcu pojdem prec .ja v londyne v servise aj asistujem co ako chcem a majitel samozrejme ze mi vysiel v ustrety samozrejme comu nerozumiem necham na odbornika ale treba pozerat na prsty potom zvyknu ojebavat vsade slovensko v tom nieje vynimka ,mne zubor servis nerobil ale kolko krat tam brat volal na suciastky tak boly drahe ako slak a inde sme zohnaly lacnejsie a to iste |
no u Pána Žubora som motorku už mal. Najprv garančka + montovanie padákov a potom ešte raz... Pán Žubor nám vyšiel v ústrety. Nebudem rozpisovat co sa stalo, ale stalo sa a Pán Žubor sa zachoval veľmi seriózne... Nemám skusenosti s iným, značkovým servisom a neplánujem meniť, hoc je to odruky. |
ulba: OK, beriem, plech určite pravdu má! Ale kua v čom??? |
vadim: mazali sa prispevky, takze to nedava zmysel ... |
Maju dost vysoku cenu prace (20E bez DPH / hod). Ale s kvalitou som bol spokojny. Pojdem aj nabuduce. |
kappo čo ti robili na mašine... mne to vypočitali na nejakých 450evri za servis tak teraz neviem... A nejakému robošovi do garáže to určite nedám. |
motomito -a kdo si myslis ,ze pracuje v tom slavnom servise??machanici od valentina?? |
motomito22: Robili mi servis po 20.000 km (olej+filter, sviecky, brzdovka, premazanie loziska v hlave riadenia) - 200E. Praca cca 5 hodin. Mozno tam nepracuju mechanici od Valentina, ale maju aspon servisne manualy s postupmi prace. Aj ked je pravda, ze som musel mechanikovi trosku pomoct s anglictinou aby spravne vycital co vlastne taky servis po 20.000 km ma zahrnovat. |
to mazanie prispevkov mi uz zacina liezt na nervy, potom ma diskusia bohovsky zmysel.. moj navrh je aby sa text oznaceny moderatorom ako nevhodny zmazal a namiesto neho nech tam stoji, ze tento prispevok bol zmazany.. ale urcite sa zmaze aj toto lebo to je off, ze |
kappo-dakujem pekne za takeho mechanika.a ako by tvoja prehliadka dopadla,keby tvoja znalost anglictiny bola taka,aka mechosova..daj pokoj !! |
Koľko krát to robí aj človek v garáži, ktorého to baví a je lepší ako chlap v servise. Ja si väčšinu vecí robím sám aj na motore. Keď je to ale ozaj niečo, na čo si netrúfam (naposledy polenie motora kvôli repasu kľuky), tak to odnesiem ku kamarátovi do garáže, ktorý mi to spraví a môžem mu pri tom pomáhať a naučiť sa to, aby som si to spravil sám. Väčšinou nechce ani prachy, ktoré mu musím nanútiť, lebo to robí vo svojom voľnom čase. Popritom má rodinu a malé dieťa. |
Priemerne zdatny clovek si naozaj urobi servis lepsie sam, najma preto, ze si da naozaj zalezat. Dnes sa daju z web-u stiahnut servisne manualny, s kompletnymi pracovnymi postupmi, utahovacimi momentami, atd. |
kappo Kua to xcete vsetci povedať, že ste PRIEMERNE ZDATNÍ a servis si robíte sami??? |
povacsine ano,nieje to veda,ja som sa zaucal 2mesiace v servise a nejake zakladne veci uz ovladam.Ale do rozoberania motora by som ja urcite nesiel :D kto by to dal dohromady. |
No ja mám zo Žuborom len skúsenosť takú,že som zháňal tesnenia(nie komplet sadu) na jednu motorku.U jednej firmy mi ponúkli komplet sadu tesnení-u Žubora mi povedali,že je zbytočné kupovať komplet sadu,ak nepotrebujem všetky tesnenia,že to výjde lacnejšie len tých zopár tesnení.Tak som ich objednal u Žubora.Ale nakoniec boli tie tesnenia drahšie ako celá tá sada. |
motomito22: da sa.. namiesto platenia servisu kupit vybavenie (nemusi byt profi), garaz, servisny manual, trochu rozumu, teoreticka priprava pred ukonom, cas a chut.. napr. teraz v zime mam v plane kuknut sa na zubok rozvodom a ventilom a ak bude rozvodova retaz prilis dlha, budem musiet polit motor Upravené 1 krát. Naposledy upravil dazdo (21.10.2009 23:46) |
dazdo opravit Ti to mohli aj bez nahradnych dielov ak sa im nepotrhali tesnenia dali stare a podlozky pod ventile sa daju zbrusit .Bezny postup ked su horsie dostupne nahr.diely alebo to chce mat niekto hotove ryhchlo a uprostred sezony. |
bubocbr: urcite to nedavali dole, to je kopa roboty (ratam 5h) a oni vypytali 500 za podtlaty a 1000Sk za ventili, mimochodom ak by brusili podlozky, je to pre mna tiez dovod aby som tam uz nesiel (hlavne ani slovo o tom, iba: nastavili sme) |
pokiaľ si ja pamätám so svojimi chabými technickými znalosťami, tak tesnenia sa po každom zložení majú vymienať za nové, nikdy nie za pôvodné - to svedčí o niečom |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 113234 | Včera: 198642