Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Sws znalci. |
Asi to nepôjde,olej bez benzínu nedokáže asi premazať nedostupnejšie miesta a kúsne sa to. |
podla mňa ti to vybuchne lebo nemáš skúsenosti |
ked na LPG chodil bez problemov trabant a wartburg, kde sa olej prisaval hned za karburatorom z pridavnej nadrzky, podobne oko oilmaster, len u trabanta sa olej dostaval do motora pomocou podtlaku v sani a u oilmastera tlaci olej do sania cerpadlo. dokonca trabant nemal ani vyhrievany splynovac a za prevadzky nezamrzal. podla mna by to malo chodit, dvojtakt ako dvojtakt. |
Ak by som na to mal ist, tak by som spekuloval ako dosahovat priblizne rovnaky mix plynu a vzduchu (pomer plynu a vzduchu - zmes) v kazdom rezime motora. Moze sa to spravit primitivne: zo splynovaca pojde plynna faza do mechanicky nastaveneho skrtenia a nasledne do mixovacieho hrdla, ak to tak nazvem. |
nic v zlom, ale keby si mal o 10rokov viac poviem si, mozno ti to vyjde, ale takto to radsej nechaj tak, este ti to odtrhne ruky, v lepsom pripade.. a kto ti preboha dal tu "zakazku"? |
Preco si myslite vseca zer to vibuchne vsak aj benzin je takaista horlavina a este nikdo nevibuchol tak preco by som prave ja mal a to ze mam 16 mi nemoze branit tomu aby som experintoval z motorkou aby som znizil naklady na jej prevadzku. A keby ze si kazdy kdo daco vimislel ako napr motorku povedal ze to vibuchne tak by sme asi nemali ani motorky. |
EKONOMIKA a BEZPECNOST : |
No a to akože čo za človeka ti dal taku zakazku?Prečo chce taku motorku zopsuť nejakym plynom? |
ja som ani nevedel ze 2T sa da prerobit na LPG |
Nano7: preformuluj otazku, ak chces relevantne odpovede. Napr.: Ako nainstalovat palivovu sustavu LPG na motocykel Jawa 350 a spojazdnit ho? |
Klobuk dolu Nanko, ja som v 16-tich horko-tazko rozoznaval rozdiel medzi 2t a 4t. |
benzin nie je horlavina, ale jeho zmes so vzduchom.. |
kde umiestnis tlakovu nadobu???, ako odstranis zamrzanie redukcneho ventilu? nieje to az take jednoduche.inac je mozne aby ten motor, hoci je to 2T bezal na LPG, lebo olej mu davkuje cerpadlo, a spalovala by sa plynna zmes, ale prakticky to je len velmy tazko realizovatelne pokial nemas origo splynovac, a nevies co a ako. no a otom ze to bude legalne ani nesnivaj.bezpecnost LPG systemu aky sa montuje do aut je dost vysoka, nakolko kvapalny LPG nehori, ale az ked sa odpari a zmiesa zo vzduchom.tak tu by problem nebol, ale ak by si spadol na takej moto, a poskodil nadrz z kvapalnym plynom, tak uz samotny tlak kvapalneho LPG by mohol sposobit jej roztrhutie.nic v zlom, ale benzin je benzin. inac mam tiez taku cz-tu(stoji v sope, a sada nanu prach) z cerpadlom na oddelene mazanie, a skusal som ju nakrmit kysliko vodikovou zmesov vyrobenou v reaktore na stiepenie vody, no a celkom pekne motor bezal(neutral+volnobeh).to som skusal len tak zo zvedavosti ako sa to bude spravat, nie koli prerabke na iny druh paliva. Upravené 1 krát. Naposledy upravil ARPAD (12.10.2009 23:16) |
Vidím to ako dosť ťažko realizovateľné, vzhľadom na nádobu so skvapalneným propán-butánom a jej umiestnením, ale ako sebarealizáciu a schopnosti zvládnuť to ti držím palce. Skúšal som aj ja niečo podobné síce na štvortaktnej fiatke 126, ale spoľahlivosťou benzín prevyšoval LPG, čo neplatilo u iných vozidiel na ktoré boli presne dimenzované zmiešavače na karburátor. Neporovnateľne pokojnejší chod motora je na LPG ako na benzín a určite aj hospodárnejší a ekologickejší, ale v prípade Jawky by som to neriešil. |
Ja neviem nebolo by krajšie, keď už chce robiť hentakú kokotinu, keby tú jawku koplet rozobral a zrenovoval? Taký kus pôjde 100% na dračku a nie nejaká plynová blbosť |
SK je tuším krajina neobmedzených možností (alebo chu....in). Možno by nebolo od veci dáke vyšetrenie |
vsak prave otom som pisal. ked sa tan chlapik z niekym celne zrazi, tak ak ho nezabije zrazka, tak ho zabiju kusky kovu z roztrhanej tlakovej nadoby. motor bezat bude aj na benzin, aj na lpg, aj na vodik, aj na ...... to je uz davno dokazane, ale ako to zrealizovat je ina vec. |
no vidis. tak uz mas aj technicky vykres a predpokladam aj skusenosti. tesim sa na vysledok, ked si ho pozriem v spravach na jojke |
ARPAD : prestan dristat o roztrhnutych nadrziach s LPG. ani nevies, ake su tlaky v takej nadrzi ! ani nevies, ze nadrze su dimenzovane na 10x vecsi tlak. |
Chlapi nebláznite Šestnásťročný chlapec dostane zákazku prerobiť moto (dvojtakt!) na plyn a vy to berete vážne? |
keby si radsej na miesto toho nastudoval gramatiku aby sa nemusel pitat preco mu vibuchol plyn ked experimentoval z motorkou |
Prestavba vozidiel kategórie L na LPG :Nie je dovolené. |
Nano7 - ak má egres2 pravdu (a často máva ), tak tretí môj bod môžeš odfajknúť. Ako ďalší krok sa zameraj na ten bod piaty. Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (28.10.2009 10:08) |
a predsa to nakoniec dokázal |
hej Kweni ml., ved daj nejake linky, info a foto ... ked vravis, ze to dokazal .... |
Moto poradňa: JAWA 350 sidecar z oilmaistrom... |
Ako test zrucnosti asi OK, ale pre prakticku prevadzku by si to vyzadovalo trochu viac uprav. |
Pa3k33: Co dokazal? Velke Gulove. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (21.08.2012 10:04) |
PA3K33 - ty si NANOv hovorca? |
ja som urobil do stareho pekača nie LPG ale propan-butan tu je video : ale nejde velmi do otačok,treba zladiť pomer propanu a šupatkom |
takto to vyzerá :D :D provizorné ale funguje, |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 28831 | Včera: 207332