Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravím Vás, dostal som sa k jednému motoru(suzuki gsx 400 e (dvojvalec)) po havárke, pri ktorej sa zlomili P aj Ľ veká motora => je zdeformovaný rotor alternátora... => aj kľuka si to z časti odniesla. Na tom motore má kľukovka axiálny pohyb cca 1mm. Myslíte že je to v norme alebo treba s tým niečo robiť ak by som chcel ten motor použiť? |
Za to ,koľko by stála oprava , kúpiš celú aj s motorom . |
..nie som technik ale ak myslim na tu volu co ty, teda volu ojnice na kluke tak 1mm je napr. uz servisny limit pri DR 650.. ak som sa zmylil ignoruj prispevok... |
citron: nie je tam vôľa ojnice na kľuke, ale celá kľuka má axiálne vôľu cca 1mm (tj. "behá to zo strany na stranu 1 mm") |
ked zoberes ze na kluke sa robi vyrus v stotinkach tak milimeter dopredu dozadu abo hore dole nie na stranu tak je to posmrti |
tu mas nejaku rovno pod nosom : |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 250158 | Včera: 182473