Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravim pani! |
dodrzal si smer vynutia? Ten je dost dolezity. Skus medzi sebou vymenit kable z cievky.... |
myslis ze yb to bolo v tom?? ktosi mi hovoril ze to je jedno ako tie kable napojis |
Zisti si odpor cievky. Existuju droty s dvojitym smaltovanim.Kludne si mohol namotat hrubsi drot a nemusi sediet napetie. |
to dudo: drot je urcite dobry lebo som to dal to firmx mde prevyjaju motory a hrubku drotu sme merali podla stareho... a stym odporom takto: |
môžeš mať vo vinutí medzizávitový skrat a to je problém. a skús vymeniť tie konce vinutia. |
Tvoj problem je v ton ze sa kondenzator v zapalovani nedokaze nabit na potrebne napatie pri 1 otacke, ale potrebuje ich viac na dosiahnutie plneho nabitia. z toho vyplyva, ze zavitov mas dost, ale vystupny prud cievky je maly, a kondenzator je prenu sporebic ktoreho spotreba je tak velka, ze klesa napatie na cievke.cize jednoducho povedane mas ju navitu tensim drotom ako bol povodny. len pre tvoju informaciu: pocet zavitov=vystupne napatie |
TO arpad: no tak toto je dost logicke vysvetlenie... ale robil to chlapik co previjal motory tak ze by sa pokol pri merani hrubky toho drotu? |
TO arpad: ked tak le teraz an d tym rozmyslam... ak mi tam dal tensi drot tak potom by som mal mal pri 2500 zavitoch(co tam podla jedneho chalana s fora original bolo) vacsi odpor ako mal kamarat ( ja 45,1 kamarat 45,6) |
no, ale nevies ani presny pocet zavitov, a nevies ani vylucit mezdizavitovy skrat v dvosledku dodatocneho privitia dalsich zavitov. inac pises ze kamarat ma tiez taku moto, tak preco nezmeras napatie pri startovani na jeho cievke, a potom na tvojej.cievku pri merani odpoj od zapalovania, a pozor na vyvod cievky bude tam napatie niekolko 100V. potom uz budes vediet ci mas malo zavitov, alebo je maly prud. |
no sak to je tiez pravda... je mozne ze ten chalan sa mylil ale povedal ze tam dal 2500 zavitov drot taky aky tam bol a moto mu isla..(zial si uz nepamatal hrubku toho drotu ani odpor) tak vychadzam z toho ze to tak malo byt... |
Pokiaľ si navíjal cievku s takým istým priemerom, ako tam bol, tak cievka by ti mala generovať dostatočne veľké striedavé napätie pre budenie CDI. Tolerancia 1 ohm tam nezohráva nijakú úlohu. Akurát ti vygeneruje o niečo väčšie alebo menšie napätie. Ak si meral výstupné striedavé napätie pri odpojenom CDI na výstupe tej zapalovacej cievky (pri nakopávaní) a nameral si 20V striedavých, tak je to malé napätie na vybudenie iskry kondenzátorom v CDI. Malo by tam byť 60V striedavých a viac. Taktiež pre CDI je dôležitý impulz z impulznej cievky, na základe ktorého CDI kondenzátor vybíja. Meral si, či ti dáva impulzná cievka na výstupe impulz? Ak ti dáva také malé napätie, tak by si mal dať previť celú cievku. |
to ikcipo: ja tam cdi nemam! on to je robene tak ze vystup z cievky ide priamo do inducky + ide do nej este vodic z impulzera to je vse. |
a mozno si nemal zlu ani cievku.a myslim si ,ze 50zavitov nehra az taku velku rolu..iskru by ti hadzalo..skontroluj cdi |
to barlac:nie nie cievka bola zla lebo mi v alternatore pomelo srobu a potrhalo na nej vynutie... Upravené 1 krát. Naposledy upravil juri23 (18.09.2009 9:42) |
20V je malo.cdi potrebuju zvycajne nieco okolo 200V pre svoju cinnost, ale velkost tohto napatia je prepocitana vzhladom ku kapacite kondenzatora pouziteho v danom zapojeni.nic nespekuluj, aj daj to znova previt. |
to arpad: no a mam to dat previt o nieco hrubsim drotom a pocet zavitov nechat na tych 2500? |
Ved ked ma ten tvoj kamarat taku istu moto,tak dobehni k nemu a pouzi jeho cievku na tvoju moto. Ak to bude bezat,tak chyba je v tej cievke. Ale ak nie,tak tu zbytocne nieco riesime. |
to dudo: no ja viem ze to by bolo naj riesenie ale ta cievka ze spojena s celou kabelazou cze by som ju musel vystikavat a taku skodu mu robit nejdem... chyba je isto v cievke len otazak je ci je na nej malo zavitou alebo zly(tenky drot) dort, alebo oboje..... Upravené 2 krát. Naposledy upravil juri23 (18.09.2009 22:34) |
CDI máš spolu s indučkou v jednom púzdre, pretože tam máš vstup impulzu + vstup z budiacej cievky. K tomu kamarátovi choď vyskúšať najskôr tento diel zapalovania. |
digitalom to nezmerias,ma velku zotrvacnost,skor analogom,alebo naj osciloskopom... a 50,alebo hoci aj 200 zavitov pri celkovom pocte 2500 nehra vobec ziadnu rolu. Skus otocit tie kable,a velmi dolezita je tak isto aj vzduchova medzera medzi cievkou (plechmi) a magnetom. Musi byt co najmensia,ale cievka nesmie ani suchat o magnet. |
to karburator: skusim vymenit tie kable ale moc tomu neverim.. inak ostatne veci su vsetko poriadku |
to maxis: tak keby nestala 1500 tak by som aj kupil |
to arpad: |
"inak ja CDI nemam ... je tam len inducka a ta vsetko riadi" Takze sa to vola CDI |
chalani tak problem je vyrieseni po prehodeni kablov... nechapem ako to je mozne lebo mi vela ludi povedalo ze to od toho nezalezi ale podstatne je ze to ide |
juri23 |
vypocitat cievku alebo transformator sa da aj matemaitcky vypocitat. tj. pocet zavitov impedanciu vodica,dlzka,priemer,material atd atd. ked chces pohladam to v starych zositoch zo skolicky.ale ked si to dal robit firme ktora sa tym zaobera tak to by malo byt bez problemov opravene. id im ti reklamovat.jo a este nieco... navi 2500 zmeraj kolko V ot ma a ked malo tak etse dovi az trafis presne Upravené 1 krát. Naposledy upravil felesiga (30.12.2009 17:17) |
no ja som ciewku este ani prawdu powediac nemeral...idem to sprawit len si musim pozicat merak bo moj som dako odpalil a neukazuje nic iba blbosti...takze tak....len sa pytam ci aj daco ine moze byt na chybe a ako maju ist tie kable a kolko mi ich treba a ako zapojit regler a tak a ci tam ten regler wobec musi byt ... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Frogy (30.12.2009 17:42) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 60254 | Včera: 124676