Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Kupil som na svoju Kawu GTR 1400 ladak REMUS. Moj znamy ma taku isu motorku dovezenu z Nemecka , a tvrdi mi,ze ma aj upravenu riadiacu jednotku. Myslite , ze je nutne, aby som aj ja hladal tuningacov,ktory mi to dodatocne urobia, alebo to bude OK aj bez toho. Ak je to nutne, dajte mi prosim typ, kto to v SK robí. Vdaka |
kazdopadne je to lepsie doladit... |
ked das ladak(cize holá dutá rúra), malo by sa to dostelovat... |
na SR by som nenechal nikoho cahnut na moto.... |
2nohy: ked mas kamosa mechanika a si pri nom tak preco nie |
2nohy - to mi pripadá také "socialistické, typické slovenské"... určite je na Slovensku kopec ľudí, čo sú seriózni a vo svojej práci sa vyznajú Upravené 1 krát. Naposledy upravil maTooB (13.09.2009 11:25) |
v ducati ti k Termignonom daju aj novu riadiacu jednotku. takze asi to potrebne je. |
ked si dal len otvoreny vyfuk, jedine co ziskas je zvukova kulisa, v spojeni s otvorenym vzduchovym filtrom a ASPON s fuell optimizerom, posunies krivku vykonu aj tociveho momentu nahor. Ak ti mozem poradit a chces to mat skutocne efektivne, otvor filter /najlepsie K&N - urcite uz maju v ponuke na GTR1400/ a oblhliadni sa po power commanderi. Chalani z HC /fastb..../ su autorizovane stredisko Dynojet Power Commander. Ladili aj mne Buell a rozdiel je citelny. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 138235 | Včera: 164141