Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Nazdar chcel by som sa spýtat, ak mi môže niekto poradiť či nepoškodím motor ak budem |
kludne tankuj, nic sa ti nestane, ma len viac oktanov , takze mensiu nachylnost na detonacne spalovanie a preto ti ide aj lepsie, hlavne ked pridas v nizsich otackach |
no to hej v nižších otáčkach to má hneď lepší záber a ešte vyskúšam shell V-power Upravené 1 krát. Naposledy upravil skolsky (01.09.2009 18:11) |
skusaj shell W-power 100 oktanovy, na ten 95 W-power sa vy....., ja ked som mal FMX650 v povodnom stave, tak bol velky rozdiel tiez medzi 95kou a 100, ale ked som dal dynojet, tak uz aj 95 bola super , potom uz nebol rozdiel citit. |
no hej to som si hneď všimol že 95 je shit:D...sorry že niesom v obraze ale čo je to dynojet??? |
dynojet je firma zaoberajuca sa tuningom, v tomto pripade som mal na mysli pretryskovanie karburatora |
riki1 to znamená že mi stačí vimeniť trysku na karbeci a moto mi pôjde tak isto aj na 95 ako |
skolsky> nie len trysku, ale celu sadu, vacsinou je to tryska, ihla a pruzina a este mozno treba aj nieco prevrtat, alebo zaslepit, podla navodu co ti doda dynojet. Spotreba sa vacsinou kusok znizi. |
riki1 hmm tak to by nebolo až také zložité a čo by to asi stálo?? To sa predáva ako nejaký kit alebo sa to robí na zakázku?? |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 339387 | Včera: 196795