Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravim |
tie sa blbo nakopavaju,treba na to prist ked je vsetko v poriadku. |
poznam cloveka co nevedel nakopnut MZtu :D .. Nuz aj zdanlivo samozrejme veci sa musia naucit problem bude asi len v tom |
Ved nakopnut wrko myslim ze viem... v pohode som ju nakopol ked sme ju skusali...tak sme ju kupili a doma ani nezatala....asi nam niekto pocaroval..:D |
Kebi kamos kupil CR 500,tak bi ju mohol mat na voziku aj hore pi... ,obist celu zemegulu a doma bi mu chytila na prvy sup... |
čo som ja postrehol tak tie WRky čo máš ty chytali studené lepšie ako teplé. Aj nakopávať sa treba naučiť. Ak vidím, že niekto skáče na stojane po páke je mi zle. Vôbec to nie je tak o sile ako o švihu a treba mať piest v správnej polohe. Ja si dávam piest teste za hornú úvrať a funguje mi to na väčšine motoriek. S dekompresorom si môžeš pomôcť pri pretáčaní motora. |
skontroluj si vôle na sacích ventiloch. Aj zaklepané sacie ventily robia bordel so štartovaním. |
vole na ventiloch su v pohode aspon to vravel v servise |
Alebo menim temu na "Ako nakopnut WR250F rocnik 2001 s manualnym dekompresorom"... |
No ja som nemal wr-ku,ale LC4 620 a tam to chcelo tiež vedieť ako ju nakopnúť. Keď som ju doniesol domov tak som 2 týždne maturoval,kým sa som sa to ako tak naučil. Vždy som ju pred štartovaním pár krát prekopol zo zatiahnutým dekompresorom.Piest do hornej úvrate,zatiahnuť dekompresor,štartovacou pákou jemne ísť dolu až dekompresor nescvakol a potom už len kopnúť. Najprv zľahka,prispodku viacej švihnúť. Keď som sa to naučil mi štatovala lepšie ako otcovy babeta. Myslím,že postupy štartovania sú rovnaké u všetkých moto s dekopresorom. Podobným spôsobom som štartoval kedysi dávno aj DR500... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 35878 | Včera: 204587