Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
caute, mam moto Honda XR400R, a potrebovla by som na nej vymenit retaz, stara je uz opotrebovana (bola tam O-ring),nevie mi niekto poradit ci mam tam dat radsej O-ring alebo X-ring...aky je medzi nimi rozdiel....kupujem aj novu rozetu aj sekundar...mam tam 15 a 47...je to dobry prevod??? alebo by mi niekto odporucil iny-mam vahu 85 kg a jazdim enduro (hobby) -hory,blato voda...cesta len sem tam...dakujem za pomoc a info |
O ring je tesnenie kruhového prierezu a má jednu tesniacu plôšku.X-ring má 4 tesniace plôšky takže by mal lepšie udržiavať náplň maziva vo valčekoch. |
nerd: Jasne že dve. Upravené 1 krát. Naposledy upravil egres2 (26.08.2009 15:12) |
ok zatial dik, a co sa tyka toho sekundara a rozety moze ostat pomer 15 a 47 ?? |
X kruzky este maju aj mensi odpor pri ohybani retaze, takze uberaju menej vykonu, ale to su len nejake desatinky %. |
odporúčam X-ring má menší odpor a vydrží ozaj dosť, DID X-ring som likvidoval na mojom Husabergu 100mth, čo je naozaj dosť na pomery v akých reťaz pracovala. Teraz som dal CZ ORMX X-ring zatiaľ spokojnosť, uvidíme časom, ale jazdia ju ostatný bahniaci a vydrží naozaj dosť. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 239851 | Včera: 115076