Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Nazdar.TE410 nedava iskru. Pravdepodobne to bude inducka.Potreboval by som ju preskusat.Je tu niekto z KE kto ma TE410? Prosiiim ak o niekom viete dajte mi vediet, velmi mi tym pomozete. Diky |
Na preskúšanie indukčky nemusí byť taká istá moto, skús s hociakou, trebárs aj z auta. |
Veverak, ak je to 410 bez el.starteru (s el. starterom ma ozn. TE410E) tak potom mu ina inducka (z auta) nepomoze, lebo tieto motky maju inducku zlucenu s riadiacou jednotkou zapalovania do jednej krabicky. |
No ludkovia moji.... Ja mam problem trochu ineho razenia ale podobny.. Najprv som kupil stator znacky SEM ktory bol pouzivany na aprilii rs 125. Na nete som nasiel ze tieto statory su aj na husabergu, husqvarne, KTM a este niecom.. Ked mi prisiel, hned som ho namontoval, odmeral pri nakopavani a zistil, ze dava takych 17V... co by malo stacit pre inducku. No iskru mi da iba raz za cas.. Ked som dal inducku premerat do PN povedali ze je uplne v poriadku. A predsa ked dam prst do fajky tak ma len postegli... Neviem co s tym mam robit... A navise,, ked som motorku kupil bolo tam CDI co ma 4 kable.1-cievka, 1-kostra, 1-snimac. Neviete co by mohol byt ten stvrty kabel? Na novych statoroch su tiez 4 kable ked neratam svetla... ale toto by mal byt original a su tam len 3. A hento su iba nahrady. Neviete mi niekto poradit alebo aspon povedat na co sluzi ten 4. kabel? Dakujeeeeem. |
Ak máš CDI typu SEM, tak malo by mať 4 káble: |
No to som si aj myslel ze ten oranzovy bude stopka.. A ked ten oranzovy mam prazdny... nic nan nieje zapojene.. Nemoze to byt aj tym ze mi nechce nastastovat? Je to presne tak ako pises. Zo statora idu 3 a z CDI 4...... Lebo vraj mam vsetko v poriadku ale to ze mi nechce dat poriadny impulz z CDIcka ma serie.. Myslis ze to moze byt aj tym prazdnym kablom z CDIcka? A inak dakujem za vysvetlenie funkcie oranzoveho... Moc sa mi ulavilo.. |
ja teda nechcem robiť chytrého , ale ako dokázali "premerať" "indučku" teda skôr CDI bez rozoberania? |
Tým "prázdnym káblom z CDI" oranžovým to určite nebude. Je to výsutp na stop tlačítko. Ako písal Karol1 radšej ho zaizoluj, pretože je na ňom to isté budiace napätie ako na červenom kábly. 17V zo statora je podľa môjho názoru málo na vybudenie iskry. CDI sa samotné zmerať nedá. Dá sa iba zmerať pri nakopávaní, akú máš silnú iskru na VN kábly proti kostre. Dĺžka elektrickáho oblúka musí byť od 5 do 10mm v závislosti od otáčania rotora pri nakopávaní. Ak máš iskru a slabú zrejme budeš mať zlý stator. CDI a statory typu SEM opravujem aj ja. 1 rok záruka. Upravené 1 krát. Naposledy upravil ikcipo (08.12.2010 9:31) |
No ale ten stator nastartoval KTMku bez problemov. A aj keby skusali CDI na inej motorke tak by malo byt funkcne nie? A kolko by ma zhruba stala oprava toho CDI keby je zle? Po pripade zpojazdnenie motorky? |
oprava CDI a spojazdnenie motorky môžu byť dve na míle vzdialené veci. |
Tu sú ceny: |
OK. Vianocna ponuka jak tak kukam. Napis tel. cislo a dohodneme sa tak. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 16469 | Včera: 248149