Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
na nizkych otackach ma velmi maly vykon. Po vytoceni to dostava citelne grady. ale dole to urcite nie je v poriadku. Ake je poradie dolezitosti vplyvu na vykon v takomto pripade? spravne zoradene zapalovanie, tlmic vyfuku (je tam arow - ale je vo vnutri prazdny - neviem co vsetko ma byt vnutri...) vzduchovy filter na nasavani ( je tam len nejaky molitan, takze to tiez nebude celkom OK ...) co este? (viem ze vsetko, ale citaj dalej) |
...od toho motora ale ani nič inšie čakať nemôžeš... |
|
no predovsetkym by som zmenil vyfuk... ten je pri dvojtaktoch velmi dolezity, nemozes tam mat vykuchanu rurku lebo ta ti nevytvara ziadny spatny tlak |
moze to byt tak, ze pri nizkych otackach plyny odtekaju lahko a pri vysokych otackach uz nestihaju, vznika protitlak a teda motor pracuje v spravnejsom rezime? |
já su záhorák - my to vyprávjame ináč |
vlado, upresni ešte, čo myslíš malé otáčky, či úplne prechod z voľnobehu, alebo na štvrť plynu. Upravené 1 krát. Naposledy upravil zeleno (30.03.2006 17:48) |
vladosl1 - aprilia RS 125 má do 6000ot/min LEN 5 koní. oproti vyše 30-tim pri cca 11500 ot/min je to dosť rozdiel. A tiež je tan nárast prudký. |
hmmm... vyzera to seriozne, ta moja aprilka ma vsak len 3 rychlosti, je to nejaky rv.1990 a teda preto dost vadi ked 2 uz netaha, a jednotka potom reve v nebi ... |
zeleno: vykon je maly v podstate od volnobehu az do nejakych otacok ked to zacne "chytat dych" a je jedno ci sa akceleruje z 1/4 plynu, alebo z 0. Upravené 1 krát. Naposledy upravil vladosl1 (30.03.2006 20:41) |
Začni najskôr od výfuku, lebo po jeho oprave bude motor vyžadovať trocha iné hodnoty nastavenia. Zisti, či tá dierkovaná trubka sa dá z výfuku vytiahnuť. Ak áno, treba ju vybrať |
zeleno: druha strana je nerozoberatelna - doplnene foto na stranke www.vladosl.szm.sk/aprilia.html Upravené 1 krát. Naposledy upravil vladosl1 (30.03.2006 23:03) |
trubka musí ostať otvorená, je to absorbčný tlmič. Teda tlak a hluk sa pohltí rozpínaním cez dierky do vaty v koncovke. Trubka by mala ísť vytiahnuť, lebo to bude potom problém |
po skusenostiach zo sklennou vatou, by som ju uz neaplikoval (mas ju vytahanu von veelmi rychlo), radsej by som zainvestoval do original tlmiacej vaty. Nestoji to vela, a vydrzi vo vyfuku dlhsie.. ..a netusim, ci sklenna vata sa da este zohnat.. |
Ja som na zatlmenie pouzival kovove piliny urcene na hrube lestenie hlinika. To nevyfuka |
vladosl1 - pokiaľ moje vedomosti siahajú , tak trojrýchlostné verzie boli alebo sú určené pre deti od dvanásť rokov - len čo som počul |
ahoj, vdaka za rady, povinnosti je viac a tak som sa este k zatlmeniu vyfuku a ostatnym krokom nedostal. Kazdopadne zverejnim vysledky... |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 102318 | Včera: 244486