Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Taká otázka: Úplne nový Fazer (najazdených 600 km), pri zaradení jednotky to tak tresne že sa zakaždým zľaknem. Moto veľmi mierne poskočí dopredu. Viem že určité klapnutie tam má byť, ale toto sa mi zdá príliš silný tresk. |
ja mam noveho fazerika vyse mesiaca, cvakat ti to bude vzdy postupne sa to myslim ten hluk znizi ale vzdy to budes pocut hlavne z N na 1, po mojich 1600 km to uz trosicku menej pocujem, hlavne z 1 na 2. |
Počitam že su lamely ešte dosť tesne a mierne unašaju hriadel,ak máš servisný stojan a dáš koleso do vzduchu a zaradíš kvalt tak by sa malo pohnuť a zastaviť ak sa točí viac ako 1-2 otačky tak su tesne lamely,slabšie vypínaju opotrbením by sa mali zolepovať lepšie a kvalty by mali isť lepšie aspoň tak si myslím |
Mne presne to iste robi moja VTR-a. No mechanik stal vedla mna a povedal ze to tak vraj je takmer u vsetkych cestaroch. Je to zrejme len nezvyk ale ... jak tak badam, japonska preciznost sa pomaly vytraca z trhu motoriek a mozno ze chvilu potrva kym sa ohobluju nerovnosti na zuboch |
Mne robi moja moto to iste odkedy ju mam a aby to necvakalo urobim taku fintu ze jemnucko pridam plyn pustim a ked zasnu padat otacky zaradim neviem ci to pomoze ale mne to vtedy nerobi |
Ja mam CBR a tak isto to trieska. Servisak povedal, ze vraj to je konstrukciou spojky a prevodovky. Rozumie tomu viac, ako ja, tak mu verim. A ako to tu tak citam, asi mal pravdu... |
mam 12 tis a do jednotky to tak cvaká ,predtým to bolo podobné aj na dvadsaťročnej, a z jedna do dva to má zase dlhšie tak tiež trochu cvakne tak jemne dvakrát,ako povedal Scarp pri nejakých otáčkach je to menej,ale či sa ti bude vždy chcieť sa bavkať kvôli tomu s otáčkami je na tebe.a ináč sa neboj už boli testy na fazera do 50tis. a vtedy mal len nejaký malý problém.a aj tak ,ked ho budeš mať dlhšie tak s nejakou úmernou veku investíciou neskôr musíš rátať.čauko |
Pri vytešovaní pohľadom na brutálne rozbiehajúce motorky sm si všimol že takmer každá yamaha klopne pri preraďovaní . Najtichšie cvakali kawy a napr. ducati si kvôli hlučnosti suchej spojky ani nepostrehol kedy radí , teda výnimkou zvukovej kulisy motora hehe... |
rychlost tam treba "kopnut", je to Yamaha. Ziadne jemne stlacanie pedalu. |
Ako sa tomu vyhnut - ked zastavujes a chces vypnut moto, das jednotku a vypnes. Potom prides k moto, stlacis spojku, nastartujes a uz sa rozbiehas...Efektne, rychle bez skaredych zvukovych kulis... |
este som na jednom ceskom portali cital, ze okrem sposobu co popisal milan3232, je mozne pred zaradenim trosku sa pohnut dopredu. Jednoducho sa pomocou druhej nohy trochu pohnes a ked sa hybes tak zaradis. Ze vraj to vtedy netrieska. Na Fireblade 954 to trieska ako svina vzdycky ma to zarazi a to uz nie je v ziadnom zabehu. Este som tuto techniku neskusal, ale ked to niekto skusi, dajte vediet ci funguje. Mensi problem bude do kopca |
Keby to netrieskalo, tak neviem, ze tam mam kvalt |
pucho: ja som to par krat spravil ked bol dole kopec, zvycajne ked idem od garaza tak je to spad na cestu ... a ked idem asi krokom a tam hodim 1, tak to ide uplne potichu a netreba to tam vrazit. Len troska cuknes radickou a ono ju to akoby samo vtiahne do kvaltu. |
Caf to neni nic nove neboj aj moja VTRka bucha a cvaka co uz |
Mne to robí iba ked mam studený olej. |
misobiker: to hej, je jasne ze ked nemozes zaradit alebo vyradit tak sa trosku pohemlesis na mieste a ide to, len nad tym jebotom pri zaradeni 1ky som sa nikdy nejako hlboko nezamyslal. Proste to tak bolo na vsetkych moto s ktorymi som mal skusenost(okrem Husqvarny WR125) , ale ked sa to tu uz zacalo rozoberat, tak ma napadlo ze som to niekde cital, a tak som prispel. Tot vsio. Ale dik |
rapid: vsak vies, ze ja pozeram po babach a nie po kontrolkach |
ja newiem preco ale mne sa to strasne paci ked to tak treskne....moja prewodowka ide az moc hladko |
mne to tiez vzdy treskne ako kladivom. ale mam v usiach stuple, takze to neriesim |
Vďaka za reakcie, trochu ste ma upokojili. Zdá sa že je to teda normálne. |
Je to normalne, mozes byt naozaj kludny. Ked som kupoval xj-cko, tak po niekolkotyzdennom, alebo mesacnom, stati v predajni bol olej a vsetko tak stuhnute, ze ked som dal 1-ku, tak motorku nie ze hodilo dopredu, ale dokonca az motor zhasol. Samozrejme na druhy pokus vsetko ok. A prevodovka necvakala az nejako moc. Ale kamarat ma BMW scarvera, enduro verzia toho, co si aj ty mal v uzsom vybere. Kamo, tak tam teda trieskaju kvalty,ti poviem, som isiel za nim a nechcel som verit, ze nema vylamane vsetky kolieska a utrhnutu saltpaku... |
vlke na mojom varaderku to tam padalo uplne hladko ako do maminy... a to ma rovnaky motor ako tvoja VTR.. tak nevim vcul |
Prečítaj hlavne druhú časť článku. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 273322 | Včera: 233683