Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
zdravim, mam taky problem... robil som komplet GO plus nastrek a vymenu laniek atd. ... ked na to prislo, siel som v stredu konecne na policiu po novu znacku(podarilo sa mi dostat malu nalial som benzin a kedze bol v slabsom pomre s olejom, ako sa patri na nove kruzky, prilial som pred naliatim benzinu(moja blbost) donadrze olj m2t, len tak trosicku, fakt malo... nakopol som potriasol motorkou nech sa premiesa ten kusok m2t... nakoplo na 1-2 krat, motorka sla krasne som dosiel az na kryzovatku pri budove policie a po zaradeni jednotky, zdochol motor a uz nenaskocil tak som dotlacil tych 30 metrov... lenze motorka uz nenaskocila a s novou znacou som muel dotlacit motorku az domov cez cele mesto sla max. 10 minut nez skapala. a uz 4 dni sa snazim prist na to preco skapala a teraz sa sprava tak, ze nakopnem normalne nakopovackou a chyti aj na 1. kat, ale nreaguje vobec plyn ani volnobezna skrutka na karburatore po roztlacani aj nabehne, ale po zaradeni 2ky zdochyna do kopca vobec nejde... a na mieste v neutrale ju rozturujem po roztlacani, ale len mozno na 30sekund a zas nereaguje plyn, aj ked dlho drzim na plno otvoreny, poradte PLS |
asi ti nedoteka benzin, precistit karburator aj trisky |
benzin doteka, a cistil som ho uz pre istotu 3x aj novu sviecku som kupil vcera ;) Upravené 1 krát. Naposledy upravil dibon (18.08.2009 17:07) |
moze tam byt toho viac, aj ked ta vyzera na palivovu sustavu(hlavne karbik) moholo by to byt aj zapalovanie-skontroluj odtrh a predzapal. |
s palivom to nic nebude mat, doteka do karburatora dost a uzatvaranie nad plavakom funguje pravne(Rogid aky ventil mas na mysli?) a zabehnut som ho este nestihol... siel iba max 10 minut... odtrh a predzapal som prave dokontroloval a donastavoval nepomohlo... hlavu som mal s casti dole ked som pretesnoval pred vcrom ale kruzky som i nevsimol prasknute, idem ich traz este pre istotu kontrolovat, takze dam upln dole valec... a to gufero neviem, uz som par tem precital kde sa pominalo, ale nevijem kde to gufero hladat skueny som myslim dost, od kdy mam pekaca robim si na nom opravy atd. sam ;) |
kondenzator Upravené 1 krát. Naposledy upravil BiTurbo (18.08.2009 19:36) |
tak, kruzky su v poriadku, nad kondikom som rozmyslal ked som tlacil motorku pred chviou hore kopcom do dvora :D ale to by nesiel ani nakopnut, keby je zly kondik, nie? uz sa mi to raz stalo a vtedy nesiel ani roztlacit... cico322 moc si mi neporadil a servisnu knizku mam original, bola k motorke ;) keby som sam nevedel co to moze byt za zaludnost, nepisem sem... |
dibon sora ale odkial som to mal vedet ale asi tam nemas kompresiu tie gufera by sa zislo vymenit a vyfuk si asi cistil a nezanasa ty sviecku ? |
no to bude horsie s tymi skusenost nemam... ktore mam pozerat? inak neviem ale myslim ze kompresia by mala byt dobra, ak mi kopla nakopovacka do nohy pri nakopovani, hmm? Upravené 1 krát. Naposledy upravil dibon (18.08.2009 20:54) |
kup si kompresiometer stoji cca 10€ ... super vec zide sa ti aj do buducna... |
vymen vsetky ver mi neoplati sa len jedno .... jak si ju zabehaval ? |
este nijak siel som na policiu cca max. 10 minut a od vtedy nejde Upravené 1 krát. Naposledy upravil dibon (18.08.2009 21:45) |
To bude tým, že si potriasol motorkou aby sa premiešalo M2t.... Upravené 1 krát. Naposledy upravil jjmoto (19.08.2009 16:15) |
jjmoto to je tazko nechat hodinku ho bezat ked nedje ani do otacok... len akokeby na volnobeh... a hlavu aj valec som dole mal, piest ani kruzky niesu prpecene |
jaj tak potom nic lebbo som ty chcel poradit to co jjmoto |
dnes som aj nove dyzy kupil a nepomohlo, skusal som aj kondenzator menit a tiez nepomohlo... ja uz fakt neviem co s tym moze byt, asi ho podpalim nech mam pokoj |
dobre A ked mu pridas na plny plyn ?chova sa ako na minimum alebo ho dusii ? |
mandolina mam pocit ako keby ho dusilo, skusal som aj vyfuk cistit a nepomaha, ale ked dam dole, alebo len povolim koleno vyfuku na valci, tak sa zda ze ide dobre, aj do otacok... ale staci aby bolo iba koleno, bez tlmica a uz nereaguje na plyn, a motor nereaguje ani na tocenie volnobeznou skrutkou teraz mam pocit ze zle pali a strasne dymy vyfuk, aj ked som mu dal benzin s menej olejom, ale nove dyzy tomu nepomohly... ked nepridavam plyn ide pekne na volnobezne, ale ked pridam plyn, do polovice, trocha sa zvysia otacky a naplno plun tak uz ziadna zmena az mam pocit akoby skapinal Upravené 3 krát. Naposledy upravil dibon (20.08.2009 9:29) |
cico322 uz som mal dvoch zaujemcov, ked este nebol uplne poskladany a oboch som odmietol s tym, ze som si ho este po renovacii neuzil... tak musim aj teba |
a nezasekava sa ty niekde plynove lanko ? alebo nemas prasknuty plavak ? |
dokonca vcera sa pokazila aj spojka, z nicoho nic nejde stlacit... |
na 95% mas problem v karburatore, rozober ho na komplet, precisti odmasnovadlom, vyfukaj stlacenym vzduchom, zmensi sytost zmesy (zapadku na ihle posun hore) a zniz si hladinu v plavakovej komore. Benzin namiesaj v pomere 1:25 az 1:33 moze byt aj M2T(na zabeh vhodny-skôr sa zabehne) , po zabehu prejdi na polo syntetiku az syntetiku v pomere 1:33 az 1:40. Vyfuk a koleno precisti, vypál a nahod späť - skryva sa v nom totiz polovica výkonu motora... |
neverican diky, konecne nejake lepsie rady ako hadanie je mi jasne ze problem bude asi len niekde v karburatore, lenze uz som ho cistil 3x, chystam sa dnes, resp. zajtra 4ty... zapadku na ihle som skusal menit, na zabeh by mal byt 3. zarez zhora, to neslo tak som skusil 2. ani tak... benzin pouzivam teraz zmiesany s nejakym cervenym olejom, ani neviem akym, to mal otec len odliate v pollitrovke od cocacoly ku novemu krovinorezu ale nejaky lepsi a je riedeny benzin 1:50 a dymy rovnako velmi ako ked som dal benzin cca 1:30-40 a vyfuk aj koleno som cistil aj vypaloval... tak skusim este raz vycistit karbec, teraz v technickom benzine, nech poriadne odmasti a prefuknut provizornym kompresorom, lepsi doma nemam |
no tak som ycistil karburator, dal aj novu ihlu a npomohlo skusim zajtra este aj to potrubie vyfukove znova |
a ma sdobre zapojenu elektrinu na inducke atd? |
jasne, pionier uz siel dobre(prva jazda po GO), ked som siel na policiu minulu stredu a po 10 minutach jazdy zdochol... od vtedy sa takto sprava, ze nechce na plny plyn ist do otacok |
TomasVFR nepisal som komplet , a znamena to: rozobraty motor(nie uplne), nove tesnenia, novy prevodovy olej, nove kruzky na piest, nove lanka, novo natiahnuta elektrika, novy lak a zopar drobnosti, aby vyzerala motorka takmer ako nova teraz aj nove dyzi a ihla v karburare... to co bolo potrebne vymenit... |
mne to teraz robila babetta ze ked som jej pridal tak ju dusilo a boli tam zle zapojene kable na tyristroji |
myslis asi tyristor a v pioniri nie je tyristorove zapalovanie, aj ked mam jedno pripravene co som spravil ale najprv musi ist motorka Upravené 1 krát. Naposledy upravil dibon (21.08.2009 12:35) |
to ze ti dymy pri akomkolvek riedeni oleja bude tym ze je prechlastana - zníz hladinu v plavakovej komore a ihlu pusti uplne dolu!!!! Ak si menil len kruzky a nie komplet vybrus tak tak sa o zabehavanie bat nemusis... |
no dnes som vypaloval koleno vyfuku a cistil nieco co som tam nevidel(usadeniny) ale zjavne to pomohlo motor siel do otacok, tak som sa pustil do opravy zaseknutej spojky, stravil som nad jej "odsekavanim" cca 4 hodiny, kym som prisiel na to, preco je seknuta a popri tom som si vsimol vytlacene gufero za primarnym koleckom, asi je aj prasknute, tak z toho sudim, ze dymilo asi koli tomu, ze nasalo trocha prevodoveho oleja, bolo ho aj dost malo ked som ho vylieval... a po naliati noveho, bezal motor normalne a zas asi vytlacilo gufero, no a ten dym bol hnusny, husty a stiplavy takze otazka teraz znie, ako mam odtocit tu maticu, ktorou je pritiahnute primarne kolecko, zapriet skrutkovac sa bojim, aby sa neroztrhla retaz a nie je to ani take jednoduche, udrzat aby sa neotacalo... druha otazka co asi stoji to gufero 17*30*7 ??? a posledna otazka, snazil som sa nejako znizit tu hladinu, ale asi zle, lebo ked nejde motor, a nezavriem kohut z nadrze, tak mi cez ten pretekaci otvor pred kolenom karburatora kvapka benzin... tak ako mam znizit tu hladinu? doteraz som problem z vyskou hladiny ani s dymenim nemal(chap, pred touto vymenou kruzkov a touto poruchou) |
na to kolecko nech ti niekto sadne na moto a este aj brzdi zadnou a povolis to a take gufero okolo 80 centov u nas |
no tak ratam, ze u nas to bude 2-3x drahsie... za nove dyzi som dal 6,70eur a aj tak mi su na dve veci |
stiahni si komplet dielensku prirucku (nie manual)je tam popisana komplet GO , budes potrebovat urobit komplet GO motora to znamena ze ho budes musiet rozpolit. Gufier je v motore viac vymen vsetky stoja par centov. Ja by som menil aj loziska uz ked bude rozobrany motor. Vsetko opatrne je to precizna robota... |
netreba viac(zatial) menit nic vymenil som to jedno gufero za primarnym koleckom a motorka uz funguje, stare muselo byt asi prasknute uz davnejsie aj ked nesla zretelne zle motorka, ale teraz som sa rozbehol aj na dvojke diky moc za rady, este, ze sa mi poruchala spojka, lebo inac by som asi na to gufero neprisiel a na komplet GO a rozoberanie nemam cas, ona motorka aj tak nema vela Km nabehane |
tak potom uz len prijemne km vez dalsic prblemov sice pincel je pincel |
hh dik, jasne picel je pincel ale poklepat na drevo musim... okrem toho som nemal ziadny problem este |
este mam taky problem, ktory som doteraz nemaval, ze ked sa zahreje motor, nejde nakopnut nakopavackou a nviem preco... dalsi dotaz mam, ze aky rozdiel urobi ak orig. hl. dyza je 68 a nova co som kupil je 72, co to spravy? |
napisl si "zdravim, mam taky problem... robil som komplet GO plus nastrek a vymenu laniek atd. ... ked na to prislo, siel " |
aj mne ide zohriata tazko nakopnut a neriesim to a to s tymi dyzami ti neviem poradit |
TomasVFR heh sry, zle som sa vyjadril menil som len to co bolo treba a to gufero nevyzeralo zle |
cawte ... tiez mam tento isty problem ale gufera som menil karburator vycisteny zarazka na ihle druha z hora trisky ciste hladina v plavakovej dobra presne tato ista reakcia ze flusa benzin z karburatoru vyfuk som zlozil dole pre istotu tiez vzduchovy filter .... podotykam gufera drzia a su cistonove dobre nasadene ... pre istotu som potrel boky cervenym silikonom vysokotepelnym aby netahalo falosny vzduch a bordel ... tiez motor komplet po GO aj predzapal dobre nastaveny |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 65365 | Včera: 168375