Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
zdravim vsetkych.Chcem sa spytat ci je normalne ked sa presuvate v kolone velmi pomaly aby sa teplota vytiahla aj na 120 stupnov.ventilator mi normalne zapne ako ma aj chladiacej kvapaliny je dost len myslim ze je to privela pretoze mi potom zacne svietiit cervenym chladenie a musim ju odstavit kym sa chladi.stava sa to bezne aj vam alebo je niekde zadrhel inde.... |
mas dost vody ? malo by sa to uchladit .. mozno mas chladic plny musiek |
Patrik:vody mam dost sam som ju dolieval na zaciatku sezony tiez som myslel nato ci netreba vyfukat chladic ale aj tak je to brutal takto sa prehrievat Upravené 1 krát. Naposledy upravil panteri (16.08.2009 19:40) |
S určitosťou sa dá povedať, že máš niekde v systéme chybu.... |
v kolone sa prehrieva aj mne, ale ventilator to stiha chladit |
teplomer je dobry vsetko sa kontrolovalo mal som to aj v servise dokladne to skontrolovali mal som tam moc stiahnuty kablik tak najskor nezopinal ventilator ale teraz funguje ako ma ked idem pomalou rychlostou dlhsie este ako tak drzi tych 116-117 stupnov ale ak stojim vysplha sa na 120 stupnov a to sa uz bojim aby mi nezhorel zadok |
Je uplne normalne ze pri 600 sa ti bude motor prehrievat, treba tocit, tocit a tocit. Okrem ineho ak je teplota vonku 30 stupnov do toho pocitaj vyfuk inych aut a vozovka cca 38 stupnov, lahko sa teplota vysplaha. Ja bezne po Bratislave ked su kolony na 117 teplotu, zapne sa ventilator a drzi na 117 akonahle dostane vzduch, tak po 5 minutach jazdy dam na 80. Ja by som z toho tragediu nerobil, skus to pozriet pri konstantnej rychlosti ci ti bude drzat teplotu. Moalo by tak max 82... |
panteri: to je i můj největší strach. Ale zatím jakmile sepnul ventilátor tak uchladil vše. Každopádně jsem si našla způsob jak tomu vypomoct abych se moc nedostávala do situací kdy by ventilátor musel nastartovat svou činnost. Když se přesunuju po městě, jezdím na co největší kvalt a na co nejmenší otáčky - co to jde bez podtáčení motoru. Zjistila jsem, že tímto stylem jízdy mi to nejen míň žere, ale taky mi teplota podstatně pomaleji leze nahoru. |
terror:pri konstantnej rychlosti je to v pohodke kedze mi chladi vzduch to mamtych 82 stupnov ale akonahle spomalim jazdu uz to ide keby drzalo na 117 este to beriem ale 120 je uz privela pretoze potom zacne svietit kontrolka cervenym teplota a to sa uz bojim aby sa nieco nestalo z motorom. |
Potom odporucam kompletne dat dole chladic a celu chladiacu sustavu "preplachnut" je to pekne hnusna robota, ale mozno pomoze. Obcas sa do chladicu dostane nejaky sajrajt alebo mas vodny kamen aj to moze zneprijemnit vozenie. |
Môže byť aj ak je propelka (vrtulka) vodnej pumpy z plastu, že praskne na hriadeli a ak je odpor vody nedokáže sa točiť požadovanými otáčkami a tým je obeh vody pomalší čo má za následok zvýšenú teplotu motora. |
chcel som vediet ci aj vy mate s tym problem ale asi nie takze kazdopadne teraz to riesit nebudem kedze idem na moto do Slovinska ale po sezone dam urcite celu chladiacu sustavu rozobrat,skontrolovat,vycistit,pripadne opravit ak sa najdu nejake zavady o ktorych ste tu pisali tak este raz vdaka vsetkym |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 175173 | Včera: 171952