Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
poradte prosim ak viete niekto poradit.kedy nastavovat ventily na 4T? ked je piest v HU a je faza stlacania zmesi alebo ked je piest v HU a strieda sa vyfuk s nasávanim. a je treba nastavovat ventily presne v HU alebo trochu za HU. lebo ja mam znacku trochu za HU a neviem ci to je znacka HU lebo ich tam po obvode mam az 4 (take vyrazene obdlzniky). tak zatial je to vsetko za prispevky vopred dakujem. |
nadstavuj ich vtedy ked stláča piest zmes- najväčšia kompresia, vtedy sú ventíle zatvorené na dosť dlhú dobu, takže ked budeš v HU- nemusí to byť na 100% tak ich nadstav. |
Na to mas predsa znacku na rotore,obvykle je to pismeno T, ako Time,cas. A steluju sa ked ventily strihaju,cize prva doba. |
Piest by mal byť na konci kompresného zdvihu. Ak nenájdeš značku, nájdi si polohu keď je kompresia, vytoč sviečku a vrchnú polohu dolaď cez sviečkový otvor. |
len ich nenadstavuj ked strihajú. inak prvá doba je nasávanie piest ide do DU nasávací ventíl je otvorený, neviem ako môžeš vtedy nadstavovať vôľu Faust. |
marekon: Trosku si to este nastuduj,dobre |
faust neviem kde si prišiel na to, že pri explozii sú "výfukové ventíly trošku pootvorené"- dobre si ma pobavil. Upravené 1 krát. Naposledy upravil marekon (06.04.2006 12:26) |
Ked ventily strihaju zacina prva doba (nasavanie) piest je uplne hore a klesa (nasava), pokazis to vtedy ked zacina explozia (tretia doba), vtedy je tiez piest hore. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Faust (06.04.2006 12:56) |
skusil som to s tou svieckou nastavil som uplnu HU. ventily som nastavil ked bola kompresia cize vsetky ventily boli zavrete. potom som este skontroloval nasavacie ventily ked boli vyfukove otvorene a naopak. sedelo to takze dufam ze by to malo byt dobre a ani zvuk nebo zlý. ak si myslite ze som urobil nieco zle tak mi to prosim napiste. dik Upravené 1 krát. Naposledy upravil MacGyver (06.04.2006 13:06) |
faust, už chápeš čo sa ti tu snažím napísať, to aby niekto nadstavoval ventíle ked strihajú radšej nikomu nerad. |
FAUST - ja len doplnim pre uplnost ze znacka "T" neznamena time ale Top-horna poloha,..niekedy aj top dead centre.....horna mrtva poloha,-horna uvrat-...vo vseobecnosti najjednoduchsie ako uz hosani pisali...tocit klukou,....do otvoru sviecky strcis srobovacik...alebo hoci co ine..hehe....a ked je piest na na nanana na samomo vrchu...a ventili sa nehyyybu,..nastavujes....tieto rachotiny znesu....od 0.10 az po 0.20 pokial nevies presne udaj,...pretocis potom viac krat....a znova das hornu uvrat....piest uplne hore ventily zavrete..uchopis vahadlo dvoma prstekami...zamyksujes hore dole....a musis nepatrne ciiiitit volu....citofka...skuseni manik s cigarom v hube mi to chytil-vahadlo- zamyksoval a vravi " vela" hehe...tak som to presteloval.....ujo zamyksoval "teraz je to dobre" sturil som tam mierku...a cca 0.15-0.10,.......heheeee,....ziadne strihanie...a podobne pytominy....vola mensia ako 0.10 je uz o hubu,..tie tabulkove 0.08 nenastavis...tak radsej jemne suchotajuce ventili s vacsou volou ako nedovrety a podpaleny,...ak jazdis v lese so vzduchacom...kludne mozes nechat ak vacsiu - namiesto 0.10 das 0.15,......ale to len tak,...... |
Ved dobre pisete,len ja si asi potom inak vysvetlijem slovo strihanie,,,,,, |
to strihanie je zo skodovic a ostatnych ......oni mysleli ze ventili strihaju ked sa oba hybu pri.....onee.....vymene......koncil vyfuk..prekryva sa s nasavanim,..."uhol prekrytia ventilov" vtedy NENASTAVOVAT,..,.....iba vtedy ked su uvolnene /netaha ich retaz a netlacia na ne vahadla / to znaci...v hornej uvrati pri kompresnom zdvihu,....a tocit iba v smere otacania motora...ani kusok naspat radsej znova o dve otacky....ponevaaaac sa tam potom dotoho este zamontuje vola na retiazke....faust pokial ti deeerka pekne dusaaa robis to dobre....a to je hlavne...zdar.vrrrrrrrn Upravené 1 krát. Naposledy upravil miros139 (06.04.2006 14:53) |
no a ja som si myslel, že už sa to polopatystyckejšie vysvetliť nedá |
Upravené 1 krát. Naposledy upravil miros139 (06.04.2006 16:35) |
No tak sme to nakoniec rozlustili, Upravené 1 krát. Naposledy upravil Faust (07.04.2006 8:25) |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 66786 | Včera: 212183