Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
nazdarek. jazdim uz 4 roky na 4 kolkach a a moja najvyssia kubatura bola do teraz 400 cm3. chcem si dat poradit z vašich skusenosti o YAMAHE YFZ 450 A SUZUIKI LTR 450. |
jazdil som obe, udrzba je pri oboch normalna... dokonca sa najdu jedinci co neskontroluju ventili ani za 4 roky jazdenia.. :D osobne by som odporucil suzuki s jemnym naskokom pred yfz, yfz slo krasne driftom do zakrut.. ale nieco mi hovori. .taky hlas z vnutra ze ltr je kusok lepsia:D sak ak nejazdis preteky a ani cross tak mozes kupit aj vacsiu kubaturu... raptor? ( keby ste chceli tak aj yfz aj raptor gytr by boli na sklade:D) Upravené 1 krát. Naposledy upravil MASAKER (22.07.2009 12:57) |
V tej poslednej vete súhlasím s MASAKROM:D |
nie ja chcem jazdit aspon quad cup hobby a potrebujem uz niečo silnejsie .. a ltr-ka je striekačka a yfz nie.. a zase YFZ ma titanove nevntili alebo niečo take.. |
hej a raptor 700 som bol skusat a som z raptorky dost sklamany čo sa týka výkonu !! |
titanove ventili su ok.. ale vykon ti nezvysia. .tak naco si jebes hlavu takymito zbytocnostami... |
vsade su rozdiely. ltr a ltz su rozdielne stroje. ja by som rasej bral raptora 660,700 dlha vydrz dobry vykon, spolahlivost 450tky su na 4kola dost slabe |
ja raptora nechcem. 700 raptor je tazka krawa nema taky vykon ako 450 tky.. a power comandet keby som dal na 450-ku ktora ma seriovo 60 PS tak z toho dostanem určite vacsi vykon ako zo 700- ktora ma seriovo 50 PS.. |
nedodzube, pretoze commander mas na konkretny stroj a nahras mapy ktore su tam vhodne |
Horomin: Určite by som šiel do LTR, chlapci to majú spravené s niečím podobným ako je powercommander, ale nenastavujú si mapy ale priamo je tam že v akom rozmedzí to má mať aký výkon...a dali z toho vraj 80PS čomu moc neverím ale budiš. A ešte detail - 2008 LTR Quad Racer je super stroj ale stále sa tam jebú prevodovky, najlepšie ročníky sú 2006 a 2007 tam vydrží prevodovka v pohode aj dve sezóny ak meníš olej a pod |
rixo...ale su to lne 4-ky prevodovky.... preto sa jebu si myslim.... 80 hp jedine s turbom... ne mapovanim motora!!!! |
masaker: čo? že na Ltrkach odchadza štôrka rychlost ? a myslim ze na nej je seriovo ladeny vyfuk a sportovy filter je samozrejmnost :P |
UZ SOM VAM TU NAPISAL ZE NIE JE LTR AKO LTZ |
dando sak tu sa lty ani neriesi.. tak co tu riesis? |
"power comandet keby som dal na 450-ku ktora ma seriovo 60 PS tak z toho dostanem určite vacsi vykon ako zo 700- ktora ma seriovo 50 PS.." |
dando ty si sfetovany, ved si to napisal opacne... |
o este pises power comandri... tak mi skus vysvetlit, poucit ma co to je, ako sa to zavadaza a kde ake zlepsenie dosiahnes, kedze si si trufal pvedal, ze je lepsie : a citujem :ower comandet keby som dal na 450-ku ktora ma seriovo 60 PS tak z toho dostanem určite vacsi vykon ako zo 700- ktora ma seriovo 50 PS.." |
Vyskúšali sme športovca na štyroch - Suzuki LTZ 400 QuadSport |
ty sa kamarat preber a pogoogli volaco. sfetovany mozes byt akurat tak ty |
Zbezne v rychlosti, ked ti nestacili moje slova |
1. specifikacie v tejto databaze su onicom |
doporucujem yfz 450. Tiez jazdim hobby open...sice prvy rok a mam TRX400EX 07, kamarat si vymenil ltz za yfz450 a zajtra to ideme vyskusat do vistuku. Osobne si myslim, ze aj s tvojou trx pri mensom upgrade by si dokazal odjazdit hobby tak aby si bol v prednych miestach...ale nato treba tu druhu stranu vediet JAZDIT Nieje to o tom mat silnejsiu masinu a nadupanu vykonom...je to hlavne o style jazdy... Ak mas moznost pridi niekedy na zavody a uvidis ako to tam chodi ... naozaj ja som bol tiez v tom, ze som chcel vymenit TRX za nieco silnejsie ale teraz som ju upravil a uvidim... |
motor musi byt zakonite iny, endura, alebo mx stroje nemaju vyrvnavacku, teda neviem o tom, zeby mali konkretne tieto dva druhy o ktorych je rec, LTZ ma spiatocku, LTR nie, motor je zakonite iny, netvrdim, ze je to sposobene, vyrovnavaccku na olej, alebo spiatokou pri modely LTZ, ale nie je identicky. A na tom budem trvat. |
dando: ty mas v tom brutalny hokej! a nadrz na olej v rame je normalna vec! cannondale tak normalne funguje!a rozsudim vas! |
ltr je krosa? tak ako ze je homologizovana a ma iba 52 koni? |
tomoSV : ja som uz trx 400 predal lebo mi zrala olej ako 2-takt.. a bola to vzduchom chladena tak som mal aj vzdy obavy ze sa mi prehreje.. |
MajLanKoSK : |
tomoSV : rád by som si isiel uz niekam zajazdit alebo aspon zatrenovat lebo by som si chcel vyskusat aj nejake skoky a upravenu trat lebo ja stale jazdim len po lesoch a uz su za to dost velke problemy vraj az 2-roky basy alebo podmienka. Dokonca to davali aj v spravach.. a tu trx čo som mal tak som na nej otočil iba disky a celkom mi to aj stačilo. celkovo bola širsia asi o 5 cm na jednej strane |
lt-t nieje homo logizovana...staci nahradit predne svetlo plastom a hura na cross drahu.... tak nech mi nikto nehovori ze ti nieje krosa.... podvozok tvrdsi ako ltz a homologizacny kit na to nedostanes... akurat ltz je homologovana... |
masaker, rm-z 450 2008 ma 72koni, myslis ze by to skrtili o 20 koni? |
kde by motor RMZ 450 2008 nabral 72 koní? sa spamätajte v sérii nemá ani len 60, posledné dve sezóny má najsilnejší MX 450 motor v sérii KTM ukazujú to testy od rôznych firiem na motorovej brzde. |
dando, to naschval tu vypustas tketo hlody? 72 koni nema ani cr 500 Upravené 1 krát. Naposledy upravil MASAKER (26.07.2009 15:32) |
MASAKER : ta este som sa celkom nerozhodol ale si myslim ze sa priklonim viacej ku LTR-ke ked to ma aj vhodnejsi podvozok na cross ako YFZ. seriovo je aj širsia o 7cm a čital som na jednej stranke diskusie ze sa to ani moc nekazí. a ked to ma taky vykon ako YFZ tak potom asi neje ani nadčim rozmyslat... |
rmz 450 2008 papierovo 72 |
dando,ale realne je nenejdes v jointe skus dat aj na skusenych ludi...nedavaj za vsetko ruku, lebo tu ruku by mal uz stopro od hovna... vies si predstavit 72 hp na 450-ke na trati? to by aj na skuseneho manika bolo dost..sak to by stacilo jak motor na hillclimb.... |
72 koni ma moje auto |
horomin...ak si chcel vidiet mohol si prist do Vistuku boli tam preteky a tam sa mozes priamo popytat co ta naozaj zaujima a myslim si, ze ti tam radi poradia a povedia ich nazor na ltr, yfr, ktm a podobne. |
dando hore si to doplietol... |
tomoSV : tomo rad by som prisiel na kazdy pretek ale ja to mam dost daleko. Som zo Sobranec a do vistuku to mam asi 500 km. Vsecky quad trate su vačsinou na zapade taze je stym dost velky poblem. a este som nekupil ziadnu 4-kolku ale asi ste ma tu presvedcili na LTR-ku.. |
ano mas pravdu je to daleko. Ak chces jazdit hobby tak osobne si myslim, ze je jedno co kupis ci yfz alebo ltr, osobne si myslim, ze suzuki je u nas v madarsku, cechach rozsierenejsia ako yfz, ale tym padom su na nu rozne nazory, ako napr. na rocnik 08 som pocul o probleme s prevodovkou a podobne... |
tomoSV: ako zistim ze neje kradnuta? zavolam do suzuki alebo do yamahy a nadyktujem im VIN.. lebo ja si na take veci potrpim ako je kupno predajna zmluva atd.. ano pisali v tejto diskusii ze 2008 ročnik sa jebu prevodovky.. a niekto napisal ze ma 4 rychlosti .. je to pravda? lebo v katalogu motocyklov je napisane ze ma 5 rychlosti.. a take čo sa tyka agregatu či klepe alebo žere olej a dymi.. Do takých veci sa s bratom trochu rozumíme a ver tomu ze uz by som nekupil quad keby zadymila ked je v prevadzkovej teplote ako som spravil pri trx 400 a nakoniec som zistil ze mi zere na jednu nadrz čo je asi 10 l tak 0.5 l oleja a ked som jej poriadne pridal tak dymila viacej ako 2-takt.. |
neboj nebudes ukrateny...ltr ma 5 rychlosti...1 dole a styri hore , ak to bude dovoz USA tak je to tazsie...ak je to eu da sa to zistit cez policiu. |
tak hej. mas pravdu ked kupim novu tak mam aj so zarukou.. ale nova stoji 5600€ a ja chcem kupit okolo 3O00€ |
horomin.. .hovoris ze yfz je kusok vacsia? pretoze mam malicko nad 180 a veru som sedel na konci sedadla.... |
este som zabudol....ze sedlo sa da pekne zvysit, a potom nebudes mat posed taky nizky |
ak mate zaujem o LTR tu je jeden vyborny kontakt aj ja som kupoval a som velmi spokojny 0903 210 885 |
pezli.. zadarmo beriem aj ja.. |
pre vsetkych co hikali nad mojim postom o vykone mali pravdu. pisal som to po nocnej bez spanku tak sa nejaka chybicka vludila Upravené 1 krát. Naposledy upravil dando (21.01.2010 17:07) |
Re: MASAKER: Re: MASAKER: čauko a nevieš nahodou kolko mth vydrží ojanika... klukovka. proste na motore po kolko mth sa robí generalka ? :D diki |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 60886 | Včera: 125140