Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Cawte mam problém s MZ-tkou 1.Zaradenie neutrálu na mieste ale to asi nevyriesim ako som čítal. |
na mieste sa neutral na MZte nevyraduje, je to konstrukciou, ale nie prevodovky, ale spojky, ked stojis tak priliz drzi ozubene kolesa v zabere, preto ti nejde vyradit.. ale podla mna nie je na svete nic lahsie ako si vyradit pred tym nez postojis, takze zbytocne riesis. A to druhe ked sa zahreje a ide dobre tak co riesis? Ci ty prejdes 100 metrov, potom zhasnes a cakas kym vychladne aby si presiel dalsich 100 metrov? Ako sa hovori: neopravuj co nie je pokazene. Ked sa vyskytnu probledmy, potom to ries. Okrem toho studenemu motoru sa tazsie radi aj na mojom bandite aj na kazdej motorke co som zatial mal, takze... |
no oka dik za info .......ten problem s vyradenim nie je ziadny ale iba som sa chcel poistit že či náhodou nemám na svojej mz nejaku galibu ešte raz dik za info |
Ak si dlho nemenil olej v prevodovke tak vymeň, určite tomu neuškodíš... |
no tak olej tam neni stary.......ale uz trikrat bol vyberaný a znova dávaný tak už bude špinavý a pravdaže až sa podarí ešte dnes vymením Upravené 1 krát. Naposledy upravil majkl81 (16.07.2009 12:28) |
mam tam PP80 a asi aj taky kupim ..........poznas nieco lepsie v pomere cena/kvalita Upravené 1 krát. Naposledy upravil majkl81 (16.07.2009 13:15) |
ja mám takýto problém ... keď je moto studená tak lepí spojku ale akonáhle sa zohreje tak to už vcelku ako tak ide. Jeden známy mi odporúčil olej pre motocyklové prevodovky ale je to polosyntetika. Môžem to tam dať? Teraz tam mám PP90... |
myslím že to robí kvoli tomu že máš PP90 tá je príliš hustá aj v manuály na mz je PP80 odporúčaná |
no lenže predtým som tam mal aj Hypol a to isté ... a inak neuškodím tomu keď tam, dám teraz polosyntetiku? |
PP90 nie je spravny, ked uz tak 80 .. ale ja tam mam Hypol, ten sa mi osvedcil najviac, prevodovka a spojka s nim mala nadherny chod za kazdych okolnosti. Tieto masiny naozaj ale nie su narocne co sa tyka prevodoveho oleja. Ale ak date kvalitnejsi olej je to ok, ale zbytocne. |
tref:niekde som cital ze hypoidny nie je dobry do tychto starsich masin ale asi to je blbost aky je tam vlastne rozdiel?? |
tref: samozrejme že nebudem miešať! . Ale keď normálne vykrútim obidne šruby na spodku motora a nechám nech to celé odkvapká, zavriem a nalepjem polosyntetiku tak tak to môže byť??? |
no tka nepovoluj obidve tie spodne skrutky na spodku motora lebo len jedna je vypustna a druha je aretacia radiaceho mechanizmu je za nou pruzinka s gulickou, ked povolis tu aretaciu a sa ti nahodou pootoci ten mechanizmus tak mozes mat problemy s radenim rychlosti |
cimohutka: suhlasim aj nesuhlasim. Za tym je aretacia, ale ak aj ju vybere tak sa nic nemoze stat. Ak si mal problemy s radenim tak to nebolo sposobene tym ze si mal vonku aretaciu neutralu, ale niecim inym (zeby aretacny mechanizmus prevodovky bol vyskoceny?). Vies kolko krat som mal rozobraty MZtacky motor? Podla tvojho by som mal mat zakazdym problem s radenim hh. Ta gulicka iba tlaci na vybrusenu plosku na riadiacom valci a udrzuje ho v stabilnej polohe pri neutrali, tam neexistuje co pokazit (ak by si to chcel naschval pokazit tak musis zobrat karbobrusku a odbrusit z valca :D inak sa to neda pokazit :D ) |
tref ... no chlape neskoro vonku sú už obidve ale teraz ma až zamrazilo ... totižto ani pri jednej nebola tá gulička s pružinkou ako ste to tu popísali! |
Dano98: ako sa hovori: to ses v peknej prdeli :D Ale ne, je aspon jeden srof v strede "deravy" ? :D Dufam ze hej, inak zhanaj novy heh. Tak si zozen pruzinku (vymysli si, nieco podobne urcite najdes) a skoc do predajne s loziskami a kup gulku. Prepac rozmery si nepamatam, ale nebude to problem zistit. Nie je to haklive na presnu pritlacnu silu (tuhost pruziny x pomerne skratenie), iba daj spravnu velkost gulicky a bude to ok. |
no tak ja som mimo teraz ... ale neveim či myslíme tú istú skrutku ... pretože ja som obidve šruby mal už xkrát vymontované a moto jazdí v pohode ... je síce pravda že ten neutrál tam dať je umenie ale inak je to v poho ... kde presne je tá skrutka s tou pružinou??? |
dat neutral je umenie ked nie je spravne aretovany -> ked chyba pruzina a gulicka :D A neide len o umenie, ale moze ti ho nechtiac vrazit do rychlosti ked trafis hrbol a nasledky si uz asi vies predstavit aj sam... Cize radim ti poriesit to cim skor. A na spodku su dve "velke" skrutky, jedna na vypustanie oleja a druha ma mat v zavitovej casti dieru (zhora v strede), kam patri pruzina a na pruzinu gulka. Tato gulka ti tlaci priamo na riadiaci valec, ktory ma na jednom mieste vybrusenu plochu a tato gulicka udrzuje valec v aretovanej polohe. Pomaha ti to trafit neutral a zaroven ho udrzuje aby nezapadla rychlost. |
... omg ... našťastie mám moto momentálne rozobratú takže nejazdím. Ale zajtra to pojdem omrknúť, pofotiť a hodím to sem ... totižto nezdá sa mi že tá šruba ma v strede dieru |
tak potom ju niekto pred tebou stratil (ulomil) a dal tam len nejaku obycajnu, totiz co myslis na co su tam dve? aby sa lepsie vetralo? :D |
no šak toto presne mi vŕtalo v hlave!! ... som nechápal načo to tam je. Myslel som že tam sú nejaké dve komory v ktorých je olej a že zato sú tam dve šruby aby sa to lahšie vypúšťalo alebo čo ... |
ee, najnizsie polozene miesto bloku je vypustny otvor a z prakticky kazdeho miesta vie olej stiect na toto jedno miesto. Ten druhy je aretacia neutralu, co je docela dolezita zalezitost, preto velmi odporucam zohnat taky srof ak nemas a dat tam tu pruzinku a gulku. Uvidis aj o kolko lepsie ti pojde hladat neutral podla vsetkeho |
kurvajs a teraz mám kde zohnať tú origo šrubu aj s pružinou aj s guličkou?????? |
img504.imageshack.us/img504/8079/3637w.jpg kuknite tu 2 šróby sú na vypúšťanie ten posledný je na aretáciu Upravené 1 krát. Naposledy upravil majkl81 (19.07.2009 18:56) |
KOKOS co mi nervy robite ja tu uz strach ociach mam co som dosral ked som tie dve srouby vykrutil a ziadna gulicka s pruzinkou sa tam nenasla,ale na tej fotke sa mi nezda ze by ta 4ka tam bola... |
neviem ako to myslíš šimon???? to som sa aj ja zľakol hneď som to išiel kuknuť |
boooaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! &=x/*&@ !!!! jak ja som sa zľakol!!!! |
no ja tiez som si tu 4ku vzadu nevsimol,ale nikdy som ju neodsrouboval,len tie dve,v prevodovke a v spojke |
Dano98:no veď preto som to sem dal pretože som to trošku nechápal o čom to tu rozprávate Upravené 1 krát. Naposledy upravil majkl81 (20.07.2009 13:28) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 169779 | Včera: 173046