Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty článok o svojej motorke!

Rozdiel konštrukcie pneu (R a ZR) - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuRozdiel konštrukcie pneu (R a ZR) - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Značky: Pneu.

12.07.2009 20:45

Rozdiel konštrukcie pneu (R a ZR)

Varan
 Jogurťák 

Ikona

Prosim Vas aky je rozdiel medzi konštrukcou pneu R a ZR? Mam obutu vzadu 150/70 R17 Conti Road Attack a už čo-to pojde nová, lenže tá R17 je drahšia ako ZR17, aký je tam rozdiel? nie že by mi tých 13 eur rozdiel vadilo, len sa chcem opýtať na rozdiel, ide o to, že ja ju mam obutu na mierne užšom rafe ako je predpisane, že či ten rozdiel konštrukcie sa može prejaviť v prisposobeni na raf.. a už ked sme pri pneu, chcem dať do gum ultraSeal proti defektom a prosim vas nemoze to zmenit jazd vlastnosti gumy? akoze ci konstrukcia nespevnie a ci bude guma priliehat na cestu (sa bude deformovat) ako bez ultrasealu.. asi hej ale predsa radsej sa opytam.. a ci sa gumy rovnako dobre a rychlo zahreju.. diki


12.07.2009 21:59

Re: Rozdiel konštrukcie pneu (R a ZR)

samko1
 Jogurťák 

Ikona

R - max. pripustna rychlost 170 km/h

ZR - max pripustna rychlost nad 240 km/h


12.07.2009 22:30

Re: Rozdiel konštrukcie pneu (R a ZR)

Marino
 Kávičkár 

Ikona

R - radiálna konštrukcia
ZR - je zosilnená radialna konštrukcia určená pre vysoké zaťaženie pri vysokých rýchlostiach

rýchlostný index je to H - do 210 km/h
a W 270 km/h

DIABLO FRONT 120/70 R17 TL 58H M/C ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?details=Ordern...

DIABLO FRONT 120/70 ZR17 TL 58W M/C ssl.delti.com/cgi-bin/rshop.pl?details=Ordern...
Príklad: 180/55-ZR17 TL 62H M + S 1606

180 – šírka dezénu v mm
55 – výška profilu v percentách zo šírky dezénu
ZR – radiálna konštrukcia (u diagonálnych pneumatík nie je uvedené)
17 – priemer (ráfika) v palcoch
62 – index nosnosti (62 znamená 265 kg)
H – rýchlostný index (L-120, P-150, S-180, T-190, H-210, V-240, W-270 , ZR nad 240 )
1606 – týždeň a rok výroby
TL – Tubeless: bezdušová (TT - Tubetype: dušová). Rozdielna je konštrukcia pätky.
M+S – Mud + Snow (blato a sneh)

a na malého varana stačia určite aj pneu s označením R


12.07.2009 23:05

Re: Rozdiel konštrukcie pneu (R a ZR)

Varan
 Jogurťák 

Ikona

hmm a potom prečo pneu s označenim R je drahšia? Na jednej stranke som našiel že tá R má aj hlbší dezén, preto je drahšia

samko: to je uvedene pred velkostou rafu takzetoneni rychlostny index 8-)

Marino: dakujem ;-) 8-)


12.07.2009 23:11

Re: Rozdiel konštrukcie pneu (R a ZR)

samko1
 Jogurťák 

Ikona

Ach jo. Mate pravdu. Som sa sekol.


12.07.2009 23:22

Re: Rozdiel konštrukcie pneu (R a ZR)

Varan
 Jogurťák 

Ikona

samko: nevadi 8-) , snaha sa ceni ;-) , nie ako niekto, kto ta tu este zbuzeruje ked sa pomylis a pritom chces pomoct [zle]



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 168905 | Včera: 233472