Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Vadimová VTX je jasným dôkazom že šikmooký šlohli sovietom ich "knock haw" na výrobu bezporuchových mašín |
jeden.... aaaaale kurev..i drahy co som ja chlapec z vidieka chyroval ze jedon opascok moze tolko stat?? |
maňána: Koľko takých opaskov ti dlží ten rodený jazdec, za ktorého ti týmto dodatočne ďakujem? |
nenasiel som. ty si to urcite vymazal! |
manana vies ty co? www.bikebandit.com a hlodaj ... hehe |
raptor: nebude tam aj nejaky XX SENSOR, ENGINE TEMP okolo motora? |
vadim: tak toto sa vysvetliť nedá, to sa musí zažiť . |
Heh, to je jak reklama na zazracne aditivum z teleshopu... aj bez vody... a nezadre sa :D |
Vadim:To že sa ti nezadrela a teraz sa ti zdá všetko OK, neznamená že časom sa ti to nevráti ako bumerang. |
VééTééIXka sa nadýchala fajnového južanského zimného vzduchu kvôli tvojim zimným výjazdom a ten vzdúšik vydržal dlllho chladiť |
vadim tebe to chladilo cez tie velke gule asi preto sda ti to nezadrelo.... |
rapid lambda nemeria teplotu vyfukovych plynov ale mnozstvo kyslika vo vyfukovych plynoch a na zaklade toho CDI nastavuje bohatost zmesi |
Niektore moto so vstrekovanim nemaju sytic aj ked packu sytica maju napr. Hayabusa starsi mod. je to iba tzv. rucny plyn ktorym si trochu zodvihnes volnobeh |
Ked nemas vodu v chladiacom systeme nemoze ten snimac nic ukazovat .Zvysena teplota dava pokyn riadiacke a ta upravuje volnobeh ak je sytic automaticky co vysvetluje preco si mal zvysene obratky . A motor sa Ti nezadre pokial tam mas olej ktory to cele maze a zaroven aj trochu chladi . Nedostatok vody moze mat za nasledok prehriatie motora a ohnutie hlavy nakolko si jazdil na jesen a bolo asi chladnejsie tak to stihalo chladit asi aj naporom vetra alebo sa to casom este prejavy vymenou tesnenia ktore mohlo trochu utrpiet . Kazdopadne je to asi dobry kusok Upravené 2 krát. Naposledy upravil bubocbr (22.06.2009 22:41) |
obrazok od PeterKeke a strasne velka rebrovana kopa zeleza su zrejme vysvetlenim tejto zahady |
jasne ze nie priamo, ale myslel som teplota spalin alebo bohatost zmesi ako sa ma prisposobit.... len sa mi tam nechcelo vsetko rozpisovat |
odtiekla plodova voda ... pri tej 200ke si si ani nevsimol, ze si malu hondicku stratil ... |
@Vadim: tak teraz si sa fasa strápnil!!! Že voda????!!! Do Maraudra ide akurát benzín a raz ročne mi v servuse vymenia olej! (a dajú zadarmo nálepku) Raz darmo: Suzuki je Suzuki.... |
to hadam nie, 42 je mozno snimac pre nejaky budik ale nie pre riadiacu jednotku to bude niekde na bloku kde to ma vacsiu tepelnu zotrvacnost neovplyvnovanu teplotou okoliteho vzduchu a vetrov...a tie vo vadimovom pripade mozu mat vyrazny vplyv. |
rapid Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (22.06.2009 20:01) |
Jarik: To máš pravdu svatú. Zo suzuki keď sa stratí voda, tak je do 100 metrov zadretá a neni si nad čím lamu hlávať! |
@Vadim: ty si taký pako, taký pako....občas mám pocit, že väčší, ako ja!!!! Ty čo máš špekulovať nad "extrémnymi poruchami" Hondy???!!!! To vážne si myslíš (& ostatní mudrlanti), že "preštíte" vývojové centrum Hondy????? Veď normálne si kúp "naozajstnú" moto, Suzuki VZ 800, a akýkoľvek, teoretický problém máš behom pár minút vyriešený!!!! A ja, blbec, som si chcel kúpiť "véteixu".... |
...info do RJ o teplote motora idu u vedsiny moto z snimaca teploty motora- umiestneneho na hlave valcov a potom z lambda sondy... |
chladiaci okruh otvara termostat, ktory je v motore odkial ide hadica do chladica, to je cisot mechanicky zalezitost a urcite nedava ziadny signal a neni nan napojena ani kontrolka. za spravnej funkcnoosti to je asi takto: jednoducho ked je motor v pracovnej teplote tak sa otvori a pusti vodu do chladica. kde sa ochladi, ak nestaci uz chladic tak sa zopne termo spinac na chladici a ten spusti ventilator- ako pisal bruno75. info do RJ o teplote motora idu u vedsiny moto z snimaca teploty motora- umiestneneho na hlave valcov a potom z lambda sondy... |
Egres, aj ja som si kusol do jazyka |
egres2...to ma tiez napadlo ale nechcel som zarmutit nasho uja vadima |
Ešte je jedno vysvetlenie.Ten motor je stará vylágrovaná hrča ktorá má také vôle že sa ani pri prehriatí nedokázala zadrieť. |
Bruno |
podla obrazku je spinac motora ventilatora na spodku chladica. Upravené 1 krát. Naposledy upravil pibroch (22.06.2009 13:55) |
V chladici byva termostaticky snimac na spustenie pridavneho chladenia. teda tej vrtule co je za chladicom. |
raptor:Hovorím teóriu, neviem ako to má Vadimova motorka.Teraz rozmýšľam na čo je snímač teploty za chladičom?Čo ak voda neprúdi do priestoru motora? |
egres VTX ma celkom urcite snimac teploty vody kusok za chladicom a urcite nie v motore |
Vadim: Pri prekročení prevádzkovej teploty kvapaliny v motore sa ti otvorí termostat a púšta prehriatu vodu do chladiča odkiaľ sa ti vracia ochladená.Na čo by ti bol údaj o jej teplote.Aj ventilátor si berie údaj o teplote zo snímača v motore. |
Vadim: Snímač teploty je v priestore motora.V chladiči nemáš snímač teploty. |
rapid: Moja teória je taká, že kým snímač nezaznamená určitú teplotu, tak neotvorí chladiaci okruh. A keďže v chladiči nie je voda, tak teoreticky nezaznamená vyššiu teplotu, ako je teplota vonkajšieho prostredia. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Vadim (22.06.2009 11:19) |
Vadim: Asi ti cez tú 2cmm dieru v chladiči prúdil v systéme vzduch a mal si tak vzduchom chladený motor. |
akoze na motorke je aj maly okruh? ved nema kurenie |
ked ti nefunguje snimac, je mozne, ze ti nepustal velky okruh a ako si pisal, voda prudila len v motore a do chladica nic neslo |
Kazdopadne gratulace ze to prezil, ale mojho nazoru v malom okruhu nieco urcite bolo, ak by nebolo tak by zomrel.. isto ;) Upravené 1 krát. Naposledy upravil jogcar (22.06.2009 10:34) |
No nič... |
nie som odborník ale pride mi to nemozne, je tu zahada okolo kontrolky vody, aj inych veci. asi bude mat zeleno pravdu. |
jasne ze na motorke sa nalieva voda do chladica na vrchu chladica a nie cez nadobku ako na aute. |
Vajco: Čidlo je na vrchu chladiča. |
Vadim: mechanik má dobrého kamaráta, ktorý potreboval vymeniť deravý chladič. |
Boha pri mojom stasti by som zadrel aj Stupačku pri takom objeme je mozne vsetko,ale toto som este nepocul.Je pravda ze to rebrovanie je tam dost velke ale aj tak.Tlačeny vzduch na dialnici spravi par stupnov dole ale toto je divne. |
Vadim tak vlastne zbytocne vozis zataz na chladenie vodou |
Skus vybrat kardan a olej s tlmičov,možno to bude behat aj bez toho a ked to všetko predaš budeš mat na chlast abo ine dalsie radovanky |
manana: ako sa potom naplna chladiaci system, ked je uplne prazdny? Je tam este niekde nejake ine miesto na naliatie kvapaliny napr. priamo do chladica? Aj tak z toho nie som mudry, lebo mi to pride tak, ze ak by sa system nenaplnal z najvyssieho miesta, tak tam ostanu vzdy bubliny a teda podtlak na vcucnutie kvapaliny z vyrovnavacej nadrzky by nefungoval. Musim toto ceknut aj na svojej motorke, aby som vedel ako na to, keby bolo treba. |
podla mna v motore ti este trocha vody ostalo a ta to stihala ako tak pri tvojom style jazdy a pri chladnejsom pocasi uchladit + k tomu par veci co su pisane hore a fakt ze to neni ss Upravené 1 krát. Naposledy upravil TomasVFR (21.06.2009 10:00) |
jasne ale ked tam mal dieru nevznikol podtlak, co by si tu vodu z nadrzky pricucol. kua, ja som jednoducho fanda vzduchacov, akurat nam nejak miznu z povrchu zemskeho, vadimov prispevok mi dava nadej |
Fiha, to by som nebol povedal, ze vo vyrovnavacej nadrzke moze byt nejaka voda, ked je chladic deravy. Ako to vlastne funguje? Ta nadrzka je expanzna, cize obcas do nej pride z okruhu prehriata paro-voda a to, co v systeme chyba, sa z nej doplni. Ci nie takto? |
cidlo by to malo mat, ale ako to ze signalizovalo stale studeny motor, kedze ti to slo na sitic. |
vyskusaj teda bez oleja co to spravi, ak prezije, skus jazdit bez benzinu, mozno to pojde |
nemas nahodou aj chladic oleja? lebo ak ano tak to mohol uchladit aj ten. |
Jura: Akcelerácia ani maximálka sa nezmenila, ani olej to nežerie, tak asi je všetko OK. |
@ Vadim: ešte si čekni kompresiu, abys vjedzel či sa to aj nejak odrazilo na opotrebení... inač je smutné že sa vytratí voda a v dnešní pretechnizovanej dobje to software neodhalí, napríklad nejakým porovnávaním teplot a podobne - coš je brnkačka zaraídit a natlačit do softu a ochrání to moto... Upravené 1 krát. Naposledy upravil Jura (21.06.2009 0:38) |
Hm, zaujimave. Cize si pol roka jazdil bez chladiacej kvapaliny?? Nemohlo sa to stat len chvilu pred zistenim diery? |
naco sa tu o tom bavite je to len mrhanie materilom na copre . mohlo bit ovela viac uzitocnejsich veci ako chopre |
Mihal: To potvrdenie potrebuješ iba na čopre značky HD. Ryžu dostaneš aj na základe čestného prehlásenia. |
Mozno ma okamenujete ale Honda je Honda |
1.bol este studeny vzduch ked si sa vozil... |
raptor to som nevel zas som o nieco mudrejsi, Vadim uz zacinam chapat preco si hovoril ze na copra najprv treba papier o demencii... ,aj ta rychlost je dobra ze cez 200Km/h. |
a nemas ukazovatel teploty vody?? (ze motor je stale studeny) |
Mihal: A to je problém dať 1800-vkou dol 600-vku? To stým motorom sa mi stalo na "dokonalom" GSA-čku. |
mihal mozno trosku offtopic ale BMW rada R az po modelovu radu 1150 a starsi model hayabusy su krasnym prikladom striekacky, ktore maju manualny sytic (packa ovladana rukou) |
VTX má rada Vadima... Upravené 1 krát. Naposledy upravil CB750 (20.06.2009 23:48) |
Rogid sytic napr.pri striekackach je automaticky.Teda neovlada sa manualne(ziadna packa ani nic) .A ked nema cidlo dostatocnu teplotu na to aby ho vyplo tak ho nevypne a dava bohatsiu zmes. Vadim inak pocul som ze na tom tvojo copri davas na babe aj ss 600-vky.Alebo ze ti to niekde padlo a este sa motorka tocila ako bezal motor a bola zaradena rychlost.Co je na tom pravdy? |
Rogid: Čidlo sníma teplotu vody a podľa nej nastavuje bohatosť zmesi. Zjednodušene. |
Nechápem celkom, čo má sytič a chladič spoločné objasnite mi to pls niekto |
Začiatkom októbra minulého roka som si všimol, že motor má vysoké voľnobežné otáčky. Nedali sa však znížiť a dôvodom bolo, že stále bežal sýtič. Dôvodov mohlo byť niekoľko - jedným z nich samozrejme aj nedostatok vody v systéme. Keďže však vo vyrovnávacej nádržke bola voda v norme a kontrolka vody sa správala normálne (pred naštartovaním zasvietila a zhasla), usúdil som, že chyba je v čidle. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 63784 | Včera: 187064