Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Ahojte, Upravené 1 krát. Naposledy upravil Libino (06.06.2009 14:09) |
Ja mam to iste,na svojej suzine,ked davam do jednotky vždy trochu s nou škubne,myslim ale že je to normalne.Stal som raz na križovatke vedla varaderka a tiež,ked dal jedničku škublo s nim. |
Pri zaradeni jednotky to vzdy buchne alebo skripne ale neviem ci to mas aj ty v norme alebo je fakt nieco zle. |
libino je to normalne v motorke mas nesynchronizovanu prevodovku aj na mojej ked zaradim jednotku ale aj dvojku tak buchne a trochu ako keby skocila dopredu. z toho si hlavu nerob |
Tak som si vyfukol, ja som myslel ze je to kvoli lamelam.. Ale tiez som videl hondu cbr ktora pri zaradeny 1 trosku trhla |
aj mne trhne, sklbne, buchne, je to normalne A aj na vsetkych masinach co som doteraz jazdil to bolo podobne... |
Parada chalani, to som potreboval pocut. Som sa o nu docela bal kedze nepatrim k prachacom co ked sa im volaco dojebabre tak kupa novu masinu a hotovo. diki moc, padol mi kamen zo srdca ;) |
a myslim ze ked pomaly zaradzujes jednotku tak sa ti retaz rozklepe a bicha o kyvku, teda aspon mne to tak robi na yamahe.....pozri aku mas volu na retazi lebo na ss by nemala byt az taka vola aby retaz buchala o kyvku(ked nie tak som sa sekol ) |
Nie zvuk resp to buchnutie az zachrapcanie ide urcite z prevodovky. Je to presne to co co tu chalani opisovali takze to povazujem za beznu vec. Retaz mam nastavenu OK pola navodov odtialto a navysse som ju skusal podvihnut a nedocioahne tam na kryt ktory je aj tak z plastu cize by to nejak extra nebuchalo. |
buchanie a trhanie a skripanie zubov pri pomalom cvaknuti za jedna na mieste je bezna vec a nieje to porucha .. pokial to nieje nejaky extrem .... |
Mam poct ze to nieje nijak extremne akurat ma trapi ze semtam je to viac a semtam menej. (Safra inak preco sa to nevyraba bez toho aby to buchalo.. ? ;) ) |
bud rad ze sa to nevyraba bez toho aby to buchalo, ono to musi buchnut, ako by to bolo bez buchnutia? moto ktora by nebuchla by som nechcel, nechaj to tak, musi to tak byt, mne osobne sa to paci |
jj presne to k tomu patrí to buchnutie |
no v kazdom pripade spojka musi byt uvolnena tj bovden lanko packa musia mat svoje vole tj nemozes mat vytoceny srob na packe tak aby si nemal uvolnenu packu cca 4-5 mil potom to je vec opotrebenia lamiel ci smyka ci nesmyka aj ked uchom t len tak nezistis ked nastartujes na neutrale malo by sa koleso samozrejme zadne na stojane pomaly roztocit ale mal by si to rukou normalne zadrzat alebo nohou ked sa o neho troska opres to cvaknutie je normalne kedze kolieska polovica stoji a ta druha sa toci kym najde medzeru tak to cvakne je to normalne ked tam mas ale zaradeny rychlost a vymacknes spojku moto by malo stat anemalo by ta tlacit vpred |
Podla mna je to normalka aj na mojej suzuki dr ked davam jednicku tak vyda taky zvuk no pri dvojke uz pohoda ale ta jednicka tam ide tak ako to opisujes |
aj ja som mal stresy prve dva dni co sa deje ale robi to snat kazda moto .. nestretol som taku ktora by necvakla ci nebuchla pri 1st.. |
Vsak ak vam je jasne ako funguje spojka a prevodovka motoriek, tak by vam to malo byt jasne preco sklbne, robi to kazda motorka, jednoduche vysvetlenie, teraz trochu mechaniky, je to vsetko spojkou ty ked mas neutral a mas nastartovane a nemas stlacenu spojku, tak su lamely stlacene pri sebe a pohyb z klukovky cez spojku sa prenasa az na ten primarny hriadel a ked stlacis spojku, tak sa lamely stale o seba trochu tru a ten pohyb sa prenasa, (vo velkej miere za to moze aj zotrvacnost) , ako ked ju stlacenu nemas no a ty teraz stlasis tu spojku a zaradis jednotku, tak ti v prevodovke zaskocia zuby koliesok do seba a lamely sa naraz rozlepia, takze ked zadne koleso stoji stoji aj sekundarny hriadel a ten primarny ktory sa toci zaskoci do toho nekrutiaceho sa a to urobi "cvak" a lamely sa rozlepia lepsie to uz vysvetlit neviem. Dufam, ze som vas neunavil. |
Skontroluj si este volnobezne otacky. Ci ich nemas nahodou vysoke. Presnu hodnotu odporucanu vyrobcom najdes v prirucke. Ale myslim, ze by to mohlo byt okolo 1200 ot za min. +/- 100. Cim mas vysie otacky, tym vacsia supa pri radeni 1.rs |
Moj subjektivny nazor: Bud to došteluj spojku, alebo otáčky. Upravené 1 krát. Naposledy upravil satan77 (07.06.2009 23:15) |
LIBINO : ja mam tiež tento typ ale rocnik 92 -- robi mi to taktiez--silnejsie buchne ked je moto studena a ak je zohriata buchne to ovela jemnejsie -- takze bud kludny inač nech ti sluzi take tipy ako mame mi je na SK len zopar -- vela stastnych km |
tarbi osobne si myslim ze ich je na slovensku dost ale tak ako vravys len zopar ich je v dobrom stave ponevadz diely na tie rocniky si neskutocne nadsadene napr neviem presne ako teraz ale tri roky dozadu pytaly 8800sk za sadu tesneni tj dost ale inac super strojovna len ramy v zatacke su dost nekludne a cez 150 v zatacke dost nebezpecne moj nazor a skusenost |
ale oplati sa davať čo najkvalitnejší olej nejaký castrol alebo ja teraz davam motul.. ide aj o to že spojkové lamely ktorých tam je asi 20 sa vždy trochu k sebe prilepia.. napr. ja som daval valvoline a robilo mi to hrozne a ešte mi niekedy ostalo aj jemne zaberať.. proste zaradil som rýchlosť a vymačknutá spojka ako keby nebola úplne vymačknutá.. lemely sa neodlepili a stále jemne zaberali.. od vtedy dávam iba motul a žiaden problém.. takže velmi vela zaleži od oleja a treba mať aj dobre namazanú reťaz aby to tak nebuchlo |
...ako hovorim zbitocne nekontroluj, nenastavuj, ked s tym aj tak nic neurobis, proste sa to neda. robi a bude to robit kazda motorka s nesinchroniyovanou prevodovkou! |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 224625 | Včera: 247506