Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
zdravim, |
ja som mal n astarej CR podobny problem .vodu isla cez prepad..ale vela kvapaliny mi neubudalo tak deci-max dva..nemas niekde na chladici dierku? |
Vypusti olej, ci nieje "biely" = emulzia olej+voda |
aj mne sa to stalo,mozes mat prepalene O kruzkove tesnenie pod hlavou valca |
Caute, chystam sa vymenit olej v motore, takze to mozem skontrolovat.Do valca by mi asi neprenika, lebo nepocitujem znizenie vykonu ani nic podozrive... |
daj si na to pozor, radsej nejazdi kym nezistis v com je problem... stalo sa nam to na aute, bolo teplo, teply motor a oco musel dost dlho cuvat, tak sa to velmi nechladilo lebo ventilator bol pokazeny... tak zovrela kvapalina a vytiekla cez nejaky odvzdusnovaci otvor ci cez co... skus nejako zistit ci sa ti neprehrieva motor, ci to preto nevyteka... dopln do plna, pojazdi a nechaj na stojane bezat... uvidis ci niekde tecie... ale pozri aj ten olej ako ti radia, je to asi dobry napad Upravené 1 krát. Naposledy upravil biatlon (23.04.2006 14:03) |
Mne sa toto stalo ked sa mi na KTM-ke vodna pumpa pokazila (tam mi prezralo dieru do moora a fuuuu stal sa čokapik :D ale nie.. bola emulzia :D bielo-cierna ) |
inak dufam ze nedavas do chladica vodu!!ta ryxlo zovre a uz aj ide cez prepad---daj tam nejaku co ma vyssi bod varu..ja mam pre hlinokove motory alebo daco take ta ma bod varu 130 takze no problem |
Mne sa na CR tiež strácala voda a zistil som že na hriadeľi vodného čerpadla sú dve guferá-jedno zo strany spojky(oleja) a druhé zo strany vrtuľky čerpadla a medzi nimi je taký malý prepad taká dierka o priemeru asi 1,5 mm-je to asi preto aby sa ti nezmiešal olej s vodou alebo keď ti povolí gufero tak aby si vedel čo ti uniká . No ale k veci: ak ti cez ten prepad kvapká voda tak tá hriadeľka na ktorej je vrtuľka može byť dorihovaná od toho gufera čo je pri nej(inak by malo byť natočené tou strunkou k vrtuľke) z dovodu straty maziva medzi britmi tohto gufera(dvojbritové)-aspoň ja som mal tento problém a voda sa strácala len za jazdy. pomohlo mi JEMNE stiahnúť tieto ryhy na sústruhu a na novom guferku stiahnúť troška strunku a guferko samozrejme znova natočiť strunkou smerom k vrtulke a medzi brity dať plastické mazivo. A malo by to už potom fungovať správne. Alebo možeš mať dieravý chladič-to si všimneš keď sa trocha prevezieš a bude ti kvapkať voda z chladiča alebo bude mokrý, alebo naštartuj moto a pozeraj odkiaľ ti vyteká voda |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 44466 | Včera: 132033