Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravim vsetkych, mam jeden problem ohladom motora. Mam Suzu DR 350 SE a obcas (v poslednej dobe castejsie) mi nieco klepe v motore ale len pri tazkom zatahu ako napr. stupanie a plny kotol alebo niekedy aj ked dam plny kotol na nizsom stupni. proste pri vascom namahani motora. Pravdepodobne to bude nieco z ventilmy mozno ventilova vola, poradte pls... dik |
robí to aj mne na ZZR 1100, keď prikúrim z nižších otáčok...asi ventily... |
Zdravim,ja mam tiez DR350 ale ostru verziu. Mne to tiez klepe pri zatazi ale len okamih potom to prestane. Ventilmy to nebude pretoze som ich steloval, ale bude to klukovkou pretoze ma uz daku volu a pri tej zatazi si poklepe ojnica. Ja si myslim ze to nie je az taka zavazna vec az na ten zvuk. |
ved to, tiez si myslim ze keby to boli ventili tak nenajazdim skoro 2000 km v poho a to je po vacsom servisnom zasahu (novy piest kruzky gufera ventilov... - papala olej) |
klepot nejde odspodu, ale z hlavy valcov, čiže ventily, ale keď takto skuriš, nemusí to byť zrovna zlá ventilová vôľa...motor je jednoducho v záťaži a sú tam predsa nejaké tlaky pri nižších točkách... |
kolko spapala oleja?aj moja si potiahne ale tak je to ostree, kolko na 1000KM ?zrala?a teraz? |
no a tlaky by mali byt vysie bo uz je tam wiseco piest |
fuha to ti teraz nepoviem presne ale tak zo dva litriky to mohli byt na 1000-ku teraz ti este nepoviem bo som mal este problem s tesnostou spojkoveho veka uz je to ok, ale tak ratam ze nejaky ten decík |
kolko ta vysla ta generalka?ta moja taha jak svina |
uuha dva litre tak to je kopeeeec.ja som si kupil origos tesnenie pod veko a pekne tesni |
zhruba 10000 aj z olejom filtrami a svieckov + robota sam by som do toho nesiel a ide super na to ze je to cestna verzia a 350-ka az na to klepanie |
no ja som uz mal kruzky v p... ked som to menil na tachasi bolo cca 33000- podla mna sa s tym nerobilo od vyroby |
Palo168 vies mi povedat aky rozdiel je medz ostrou a mojou DR ? je to len v nastaveni motora abo aj prevodovanim, popripade rozeta |
Odpustite mi, dufam, maly off-topic... eagle3: bars co som videl navesane a namontovane na motorkach, ale podsvietene endurko zatial nie. Inak nic v zlom, proti gustu ziaden ... |
A aky benzin do toho lejes? Skus tam naliat benzin s vyssim oktanovym cislom. Ak mas nastelovane ventily a v zatazi ti to cenga (taky kovovy zvuk) tak je to nizkym oktanovym cislom benzinu. To cenganie je detonacne horenie, ktore v prudkych razoch naraza na steny valca a potom to vydava taketo zvuky. |
ja mam po generalke xl500 a robi mi to tiez ked dam plny kotol. loziska to niesu, tie su na takychto civil endurach dimenzovane na prezitie min dvoch generacii. ale zas ked sa tam da wiseco, co som dal aj ja, moze zvysena kompresia vselico porobit. ja som myslel ze je to rozvodova retaz, lebo tu som nemenil, len dosponoval podlozenim valca. neviem co to presne je, ale uz si to prestavam vsimat, lebo motorka ide ako drak a absolutne vobec nezere olej a ked som ho menil po prvych 300km zabehu tak kovy v oleji skoro zadne. podla mna to robi wiseco a je to dokaz dobrej kompresie. |
hlavny rozdiel je v tom ze ostra verzia ma karburator TM33 s akceleracnou pumpickou, je bez startera,je maximalne odlahcena,bez zadnych stupaciek,baterky,smeroviek,budikov. Mozna ze aj vo vacke je rozdiel no to som si neni isty. |
Jano nic sa neboj uz je to dolu niesom tuzer :D |
Thommass no lejem tam 95-ku od shellu, shell v-power, myslis ze by 98 abo 100-ka pomohla, vydrzi to motor ? |
eagle3: Jasne ze to vydrzi motor. Skus tu 98 alebo 100vku, malo by to pomoct. |
Plny kotol, ale ake mas pri tom otacky, ked ten plny vytnes? Nie je to iba klepanie motora, ba az trhanie retaze z nedostatku vykonu v nizkych otackach? Razovite prenasanie detonacii na koleso? U jednovalcov je to bezne pri nizkych/nedostatocnych otackach motora. |
nie nie to viem ked mam podtocenu masinu ako to sklbe, proste motor ide hladko nesklbe vobec, len ked som v nizsich otackach cca 4-5 a naraz pridam tak vtedy to obcas urobi a pri stupani v strednych otackach nieco kolo 6-7 tis inak pohoda a pri plynulom pridavani tiez pohoda |
Este maly dotaz, nemate niekto abo neviete kde by som stiahol manual k DR-ke je to 350 SE r.v. 1996 |
Tiez si myslim, ze by to m ohlo byt tym benzinom, ako pise Thommass. Skus 98cku, motoru to nespravi nic, motor sa len potesi. |
moze to byt aj vacka.. rada DR bola znama svojou citlivou vackou na znizenu hladinu oleja v motore |
Raptor: ja som mal pridretu vacku na DR-ku a klepalo to vzdy, volnobeh, po pridani plynu, v zabere, proste vzdy. |
Je to detonacne spalovanie, moze to sposobovat aj zanesena hlava karbonom,ak pouzies benzin s vyzsim oktanovym cislom, malo by to prestat, pripadne daj do benzinu nejaku primes, co rozpusta karbon. |
Detonačné spaľovanie môže spôsobovať aj veľký predstih zapaľovania. Skontroluj stroboskopom, prípadne uber trošku predzápal, aký vplyv to bude mať na výkon. Alebo mu nenakladaj z nízkych otáčok... |
no vyskusam ten benzin, ukludnili ste ma uz som sa bal ze zasa budem stat koli servisu, velka vdaka za rady |
este k tomu klepotu, nedavno som sa bol este prevetrat po narocnom dni :D a popocuval som to pozornejsie tak ono to znie ako keby vo valci niekto zabudol skalku abo maticku to je asi najvystiznejsi opis toho zvuku. a dnes to navyse robilo len trosicku a slabo nebolo to take intenzivne co sa tyka volume a dal som jej zabrat dosti |
Zdravím mam Hondu CBR 125 R kupovanu novu minuly rok a asi po 2500 km mi zacala ked ju startujem za studena klepat motor a vydava taky nepravidelny zvuk.Prestane to robit az vtedy ked je poriadne zahriaty takze az po nejakych 20min jazdy.V pondelok idem na servisnu po 4000 km.Kontroluje sa motor pri takejto prehliadke??Co mozu pytat za opravu.DIk za info. |
počuj, ja som si raz zvyšoval výkon motora na CZ 175 na 210ccm a to detonovalo ako sviňa, vydávalo (sem tam aj vydáva) to zvuk ako keby si pukal ten bublinkový obal a popri tom lámal nejakú kovovú tyč-už je to ale odstránené. Každopádne detonovanie sa prejavý zjavným úbytkom výkonu...ak pri tom zvuku strácaš výkon=detonácie. (alebo prikúr tomu pri nie ešte zohriatom motore...či to bude robiť alebo nie) |
No tak dneksa som bol nacapovat Evo od slovnaftu (99 okt) kedze 100-ku shell nemam k dispozicii a najazdil som cca 40 km a ani raz po tankovani som to nezacul, dal som si aj nas kopcek Prislop kery ma 12% stupanie a tiez nic takze si myslim ze to bolo tymi detonaciami ako ste mi vraveli tak diky moc konecne mozem kludne spavat Upravené 1 krát. Naposledy upravil eagle3 (21.05.2009 23:16) |
Vazne to zabralo?? A je to citit aj na vykone ze tam mas 99? |
Zbralo to a na vykone neviem, skor si myslim ze ani nie, a motor ide tak kultivovanejsie ako s 95-kou ale moze to byt aj tym ze som sa pred touto jazdou previezol na kamosovej CB 500-ke a tak sa mi to zdalo ze vykon nevzrastol . Ale tiez zasa az tak vela som toho neujazdil takze uvidime nacapoval som plnu takze aksa to do rezervy neukaze tak je to potvrdene dam vediet co a ako, Ak bude slubny vikend tak to bude coskoro |
Tak mozem povedat ze vikend bol slubny, prebehol som sa cez Or. Lesnu po tej novej ceste na Cadcu potom cez Staru Bystricu na Terchovu Zazrivu a cez DK domov do Hrustina. Super Jazda a klepot ziadny. no akonahle som natankoval zasa 95-ku tak sa to znova ukazalo tak si myslim ze mozem s istotou prehlasit ze je to tym oktanovym cislom a detonaciami |
"EAGLE" ak sa môžem opýtať,kde si robil tú ciastočnu generálku motora? |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 3020 | Včera: 210488