Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Viem, že predstih si nastavuje CDI ale podarilo sa mi rozhodiť polohu rotora z pôvodnej polohy keď som mal dole alternátor. Preto sa chcel opýtať či sa tu niekto nenájde kto vie ako na to a neporadil by mi. Ide o yamahu dragstar 125 a hodnoty sú nasledovné: 15% / 1300RPM. Nechcem aby si mi piest podal ruku s ventilmi. Díky za rady |
ale nebude odpalovať sviečka v inú dobu (pred úvraťou alebo po)? rozvody som nebabral ešte. ale budem meniť retaz čoskoro |
vlastne hej nestretnú sa, ale tak otázka teraz znie či nebude hádzať iskru v iný čas? pretože alternátor tam má nejaký snímač (neviem presne ako to tam funguje) |
mozes urobit foto?? niekte na statore a na motore by si mal mat rysky ktore kde sa pretinaju tak je to v pohode |
no pokial mozes nasadit rotor do hocakej polohy, cize nema ziadne rysky ani drazky a ani klinok, tak je signal pre zapalovanie odoberany z ineho miesta. kolega mal yamahu tusim ze fzr 1000 neviem presne, a ta mala alternator pohanany cez tu istu retaz ktorou starter roztocil motor.snimac zapalovania bol na druhej strane, a sledoval priamo kluku.no a tam bolo jedno ako tam ten rotor pootocis, hlavne bolo aby cely alternator dobre sadol. |
sú tam 4 rysky na rotore. pridám fotku dnes. No zdá sa mi že ten snímač bude v alternátore lebo z altíka idú tri káble na dobíjanie a ešte ďaľšie tri. To budú asi tie od snímača |
tu prikladám fotky: |
nechapem....ved magnet je na oske urcite cez kajel,,snimac je napevno na kryte,a kryt sa pootocit neda.....tak nad cim maturujes? Zloz to,a nastartuj. |
no ale rotor ide pootočiť. do jednej strany sa točí aj s ozubenými kolesami a klukou ale do druhej strany sa točí iba rotor samostatný |
+. Prečo si to vlastne rozobereal ? 2. prečo si to pred rozoberanim neumyl ? 3. prečo to nezložíš a nevyskúšaš ? |
rozoberal som to kvôli tomu že mi nešlo dobíjanie a dával som premerať alternátor (díky Robo) . tá špina je len povrchová. skladať to bude asi o týždeň teraz skúšky a idem meniť válcec, piesty krúžky a s tým je roboty na dlhšie. |
CDI si nic nezistuje. Ked to poskladas vsetko pojde ako ma. |
tak načo tam potom ten snímač je? snímač otáčok alebo čo? veď podľa niečoho CDI musí vedieť kedy má vyslať signál na hodenie iskry keďže tam nemám kontaktné zapadovanie |
no veď aj ja si to myslím. čiže si to zistím podľa tých zárezov na rotore keď sú v správnej polohe? |
ten rotor sa nemoze len tak z nicoho nic posuvat,musi byt spojeny s klukou ci ho pohynas do predu ci do zadu.. preto to teraz zloz,a vyskusaj.. praveze ten snimac by sa mal posuvat,ale ak sa neposuva,tak je nastaveny uz asi navzdy. |
no asi máš pravdu. a čo sa hýbali tie ozubené kolesá to išlo do štertéra. možno voľnobežka alebo také niečo. uvidím či sa to hýbe aj do jednej aj do druhej strany keď dám dolu hlavu a válce. díky za rady |
hej kamos, to co si ti nazval risky, su v skutosnosti polove nastavce. je ich tolko kolko ma motor valcov.vzdy ked prejde jeden polovy nastavec okolo snimaca, tak zapalovanie da iskru.cize teba musi trapit len to ci mas rotor(ten magnet) nasadeny spravne na kluke.malo by to byt cez nejaky klinok, alebo nieco podobne aby to neslo nasadit inak. |
díky moc. kuknem či to tam tak je že to môže byť len v jednej polohe. no motor je dvojválec a tie polové nastavce sú 4 tak mi to moc nedáva zmysel |
lenze ked dobre pozeram tak ten rotor nieje na kluke, ale je pohanany prevodom.pravdepodobne 1:2.cize ma rotor len polovicne otacky ako lkuka, no a preto potrebujes styry polove nadstavce.v praxi by sa to prejavi tak, ze impulzi generovane snimacom surovnake ako keby bol ten rotor na kluke a mal iba dva polove nadstavce. |
no ale ten prevod sa točí do štartéra keď s ním točím. a hlavne točí sa len do jednej strany. do druhej strany ten ozubenýý prevod nereaguje |
tak potom ti neviem povedat, ale tie vystupky su isto polove nastavce a nie risky. Upravené 1 krát. Naposledy upravil ARPAD (17.05.2009 20:00) |
To ozubene koleso si nevsimaj, to ma volnobezku kvoli starteru...ak si nedaval dole magneto, (ktore aj tak musi byt na klin) tak pokojne to zloz a musi to ist... ARPAD dobre radil ze to su polove nadtstavce a ze su styri to vobec nevadi. otacky alternatora su identicke s otackami motora a iskru hadze pocas kazdej otacky, t.j. aj vtedy ked sa strihaju ventily (zatvara sa vyfukovy a otvara nasavaci) Ak mas s tym naozaj problem, zavolaj mi na mobil, poriesime on line alebo osobne |
díky moc za rady chalani. ak by som mal problemy tak zavolám. budem to riešiť budúci víkend podľa všetkého. lebo budem toho robiť viac naraz. chcel som sa uistiť či som to nerozšteloval ale keď vravíte že nie tak by to malo byť v poriadku. díky moc |
a teda tá hodnota tých 15% /1300RPM je len na overenie CDI či pracuje správne ak tomu mám rozumieť. či? |
Tam nemas co riesit... vsetko je tak ako ma byt |
ok díky moc. na tie veci budem mať pomoc takže to nedokazím snaď |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 299889 | Včera: 177548