Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Caute, mam na vás malú prosbu hlavne ty čo majú Yamaha Fazer 1000 aký tam dávate olej osobne som tam dával Valvoline 10W40 ale som sním nespokojný |
a preco si s valvolinom nespokojny? |
lebo mam podozrenie ze ked je motor zohriaty tak preklzuje spojka a na motorke je nabehane 19 000km |
TAKE ISTE PODOZRENIE SOM MAL AJ JA.. PRI 20000KM.. A DNES IDEM SPOKJKU MENIT..A MAM OLEJ YAMALUBE V fz1 |
Kamarat na R1 menil spojku pri 26000km.. nieco stým bude s tymi džamahamy |
to ze smyka spojka nemusi byt iba vina oleja |
Dávam Valvoline plnú syntetiku už tretiu sezónu a žiadny problém, ani preklzovanie... |
mono3: aj som ju vymenil..mam k tomu servisny manual...vsetky lamely som premeral,skoro nic z nich nechybala,mali 3mm..(maju mat 3,1-2.9.min 2, aj struny boli ok.. |
mám 42000 km dal som MOTUL 5100 10W40 a vsjó v parjádke |
niekde som cital ze prave pri plnej syntetike ti moze zacat klzat spojka, nie pri polo... |
mono3 plnu sytntu preto lebo som mojmu priatelovi do 6 fejza objednal polosyntu, kamos sa ma spytal ze ci som si isty ze ci tam ma ist polosynta, tak som zavolal do yamahy k razovi a chalani mi povedali ze predpisana je plna synta |
staci ked tomu par krat po sebe vytnes cez spojku a spalis lamely |
takze nalial som tam Yamalube polo syntetiku 10W 40 a motor je ako zmeneni, lachsie sa davaju rychlosti skoro vobec ich ani nepocut takze kto ma rovnaky problem vrelo odporucam |
Drobecx: kamarat tiez akurat menil spojku mala cca 20tis FZ1 Fazer 2006. Nieco na tom musi byt. Najhorsie prekvapko bolo, ze mu zacala smykat v Rumunsku. Ani vo sne ho nenapadlo ze po 20tis mu chcipne spojka. |
ja dávam stále valvoline-10-40 a zatiaľ bez problémov,takže kto má aku ruku a uši.zatiaľ šlapeme,aj rychlo aj pomaly... |
od nova som tam mal shell advance ultra 10-40W.. ps, |
ak si už mal v moto naliatu polosyntetiku tak určite NELEJ plnú syntetiku. plná syntetika pôsobí na usadený karbón (ktorý tam určite nejaký bude) ako brúsna pasta a to spôsobuje šmýkanie spojky. preto plnú syntetiku by som lial jedine do úplne čistého (nového) motora. |
No jo, motor pri 20 tisic km bude sam karbon. Ani s piestom nepohnes... |
nepovedal som že tam budú tony karbonu ale nejaký sa tam najde. najlepšie máš pre motor jazdiť na ten istý olej aj sto rokov. (myslím značku a typ) samozrejme meniť. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 112098 | Včera: 195218