Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Dobry deň poradte mi čim mám stiahnuť prim koleso zničil som jeden stahovak (dvojramenný) a nič.Mám nabehane 23000km a chcem vymeniť retiazku.Jawa asi nepredava original stahovak,takže mi ostava len improvizovať. Upravené 1 krát. Naposledy upravil amd683 (29.04.2009 21:45) |
Nie a prečo mám po nom klepat,jedna čelisť sa mi zlomila |
No ono sa po sťahovaku aj niekedy poklepe,hlavne vtedy ked citiš že je to tak povediac našponovane a mysliš si že už ti to dalej nepojde,vtedy klepneš a stiahneš.No ak sa ti ta packa zlomila,zožen druhy |
Nazdar amd683.Ja mám s tímto problémom už dajaké skúsenosti.Ked ti uz nepomaha stahovek skus ho dat dolu pouzitim menším násilím. Upravené 1 krát. Naposledy upravil jawa350632 (30.04.2009 10:25) |
jawa350632, no, len aby sa ti nestalo, ze to kolecko vyberies aj s capom. Taketo buchanie kladivom nikdy nieje dobre. Ono vacsinou staci to nasponovat stahovakom a potom klepnut zboku na stahovak. Pokial ani to vsak nepomaha, vyskusaj to take nasponovane koliecko nahriat autogenom (nezabudi ale dat predtym prec nadrz a karburator a odstranit z tych miest olej). |
Nedoporučujem žiadne "vytĺkanie zubov" ani "autogén"! |
zober si stahovak traba len silno zabrat! je to najbezpecnejsia alrernativa ze nic nepokazis! |
Jaykey-maš v podstate pravdu.Je tu riziko odlomenia zubu,ten autogén je lepší,ale ja to robím takto uz dlho,opatrne a zodpovedne,nechcem sa chváliť,ale neaký ten motor som uz rozobral aj za každým zložil a v pohode.amd683 skus to s tým autogénom. |
A ešte,kolečko s čapom (kuželom) len tak ľahko nemáš šancu vytiahnuť,pretože ho drží ešte aj ložisko a navyše je v zotrvačníku nalisovaný. |
.. ale "úspešným" klepnutím zboku na os kľukovky ju môžeš vyosiť - možno len zopár stoviek, možno viac a máš po kľukovke, |
S tym autogenom som to samozrejme nemyslel nahriat do cervena, iba najmensim plamenom to po obvode zohriat na nejakych 100 stupnov, co by mohlo stacit a guferu by sa nic nestalo. Priznam sa, ze osobne to nemam odskusane, ale inu moznost tam nevidim. Na otackomer je plastovy prevod, ale ten je sucastou matice, takze s tym nieje problem. |
Jack- to dobre napisal ziadne buchanie z boku dotiahnut klepnut dotiahnut klepnut.....ked nejde ani tak nahrievat teplovzdusnou pistolou autogen pouzit iba pri totalnom nasrani s najvacsim rezakom |
Dakujem všetkým za odpoved.Skusim to s tým stahovakom a buchnutím,mam teplovzdušku,určite je to menej drasticke ako autogen .len keď nahrievam koliesko teplo sa asi prenesie aj na kluku takže sa obidve plochy roztiahnu.Len škoda,že jawa nepredava original sadu nástrojov na taketo veci,pritom v katalógu sú. |
2 ramenný sťahovák nebýva moc účinný, naposledy som sa s tým natrápil na 350ke panelke, ale nakoniec sa to podarilo s masívnym 3 ramenným sťahovákom. Na panelkách a kývačkach sa dá retiazka vymeniť aj bez stiahnutia primarneho kolieska, stačí vybrať čap zo spojkového koša.Len neviem ako to je na 640. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 44000 | Včera: 227230