Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Cafte. Potrebujem radu. Cez vikend som menil prevodovy olej v prevodovke za VALVOLINE syntetika, v Nedelu a pondelok som spravil cca 6 moto/h. Vcera som vybehol na kopcek, otacky boli kolisave a po jadze 5 min sa zasekol motor. Asi ide o zadretie piesta. Chladic motora bol uplne zimny a asi vypovedalo cerpadlo. S motorom sa neda pohnut, ani nakopovackou a ani roztlacenim. Je to zadrete alebo tam je nejake blokovanie motora pri prehriati? Ak ma s tym niekto skusenosti tak poradte lebo som sklamany zo strojom, pripadne nejake adresy na objednanie suciastok a cenove relacie. Dakujem |
Ak tumo nerozumieš daj to do servisu, lebo pri rozoberaní havarovaného motora môžeš poškodiť niektoré súčiastky už samotným rozoberaním. |
Daj dole výfuk a hlavu valca a kukni, čo sa tam stalo. |
Co si dával za olej do benzínu a v akom pomere? A pri tom zaseknutí sa ozývali nejaké silne kovové zvuky, či len akoby niečo prasklo? |
Idem to dat pozret jednemu borcovy od nas co robi z motorkami. Olej plna syntetyka Castrol v pomere 1:40. Pri tom zaseknuti len nieco prasklo a STOP. Neviete priblizne ceny novych veci? |
Tak uz to je OK. Bola zadreta klukovka. Motor predtym skladali nejaky suflikanto a bol tak dosekany zvnutra a toho karbonu tam bolo na mraky. Nova ojnica 4500, kruzky 800 a lozisko 800. K tomu este za robotu a stroj beha opat po kopcoch. |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 191765 | Včera: 133895