Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
chcem sa spitat ci tu ma niekto skusenosti s moto ktm sx525 mam taky problem ze ked mam moto nastartovane na volnobeh v neutrali a ked je skurim plny plyn ta zdochne inac to nerobi vobec v rychostiach 1 2 3 4 a uz som aj vymenil novy vzduchovy filter,sviecku,vycistil som cely karburator a robi to vkuse ale len v neutrali viete mi niekto poradit ze co s tym??vdaka |
ja mam ten isty prbolme teraz co si s tym spravil ?? tiez mam 525 |
treba si v prvom rade uvedomit a predstavit co sa vtedy stane:motor sa ti pomaly prevaluje na male otacky a ty prides naseres mu plny plyn otvoris karbec naplno pustis nu maximalne mnozstvo zmesi ktore ked je piest pred hornou uvratou ho hodi naspat cize nedostane sa cez hornu uvrat.tento jav je uplne normalny cize nemate nic pokazene a zavadu odsranite tym ze prestanete robit takuto pi... Upravené 1 krát. Naposledy upravil P666 (05.01.2012 11:33) |
tak jednu ti dam a za darmo! je to pumpicka v karburatore,najskor pripchata dyza .akceleracna pumpicka. |
pokial nedava pumpicka prejavuje sa to aj za jazdy co nieje ich problem |
P66 : ma pravdu aj moja drz to robi mal som ju uz aj tak nastavenu ze mi zalialo sviecku a neslo na startovat nemas sa coho bat |
p666 > ked nevies nepis blbosti. prave koli tomu javu co popisujes su na karburatoroch akceleracne pumpy. Upravené 2 krát. Naposledy upravil dando (06.01.2012 10:00) |
dando venujem sa motorkam nieco cez 25 rokov urcite som urobil toho tisic krat viac ako si ty videl na obrazkoch a fotkach co vobec neznamena ze by som sa chcel niejak vyvysovat nad tebou lebo clovek sa uci cely zivot, ale k veci u endurovej ktm je velke zapalko cize tazky magnet tam sa az tak neprejavuje ten problem co tu chalani maju ale sx ma maly cize lahky magnet kde je tento jav uplne normalny lebo nieje tam taka velka zotrvacna hmota ktora dokaze piest prehodit cez uvrat a akseleracna pumpicka aspon mi nieje zname ze by sluzila na tento tu rieseny problem.inak sme tu banda asi 25 motoriek a vsetci mame tuto skusenost tak by sme ta ak mozeme chceli poprosit ci by si nam to neprisiel naladit kedze kazdy s nas sa tomu prd rozumie ,samozrejme ti vsetko zaplatime aj navyse ti co to dame, kedze ani ti blbci v fabrike to nedokazali vyladit tak ako ty..ti co sa vyznate viete o com hovorim |
neviem ako tebe ale ani na jednej crosske mi to nerobilo. a tvoji chalani nech si popritahuju sroby zmesi ked to maju tak ako pises. Praveze na cross je prudke pridanie ziadany jav a to tvoje zdochnutie sa vola "BOG" a prave spravne nastavenie ihly, srobu zmesi a volnobeznej trisky tento jav eliminuje. Upravené 1 krát. Naposledy upravil dando (07.01.2012 9:30) |
dando samozrejme mas pravdu s vysvetlenim ucelu akseleracnej pumpicky no tu sa riesi prudke pridanie plneho plynu pri volnobehu na mieste co ti zrejme uslo .za jazdy sa je vsetko v poriadku ako pisu akseleracka im funguje spravne. Upravené 1 krát. Naposledy upravil P666 (07.01.2012 11:18) |
a ty myslis ze ta pumpicka je odpojena ked je motor na volnobehu alebo co? |
Prudké pridanie na mieste na neutráli je z hľadiska prevádzky motora nekorektný jav a v praxi sa ani nevyskytujúci , pretože , keby si za jazdy tak prudko pridal a mašina splna zabrala , tak skočí na strom a jazdec skončí bohvie kde. Upravené 1 krát. Naposledy upravil karol1 (08.01.2012 9:46) |
dando ja nemam ani najmensiu chut sa tu s kymkolvek handrkovat karol1 ma tiez kopec skuseností a vie o com hovori ,proste nemas pravdu,, jedine co som chcel je poradit chalanom |
karol napisal ze karbec nevie spravit perfektnu zmes. vie ale spravit zmes dost dobru na to aby motor isiel a neskapinal. ked skapina pri prudkom pridani je to chyba. je jedno ze pridavas z volnobehu. takze "proste nemas pravdu". Upravené 1 krát. Naposledy upravil dando (11.01.2012 15:24) |
dando sorry , ale chalan sa nemá čím chváliť a ešte to aj dá na net. |
to video svedci o ubohej mozgovej kapacite dotycneho ked toto dokaze robit z nezatazenym motorom a samozrejme ze ju nezahlti ked ma volnobeh tak vysoko nastaveny |
karol> nehovorim ze by to takto mal robit kazdy. len som ukazal ako sa ma chovat spravne nastaveny motor pri zatazeni z volnobehu. ziadne oneskorenie vykonu ani "bog". |
to ze si chalan trocha pritiahol srob zmesi aby mu to viac palilo do vyfuku je normalne ked chces robit show. Upravené 1 krát. Naposledy upravil dando (12.01.2012 9:14) |
alebo pripada niekomu zeby to v tomto videu niekomu zdochynalo pri pridani na volnobehu? |
tak za prve: srob zmesi ma vplyv na zmes iba pri volnobehhu a prechode z neho,,pri vacsom otvoreni riadi zmes ihla pri plnom hlavna tryska a samozrejme akseleracka,,po lopate srobom zmesi urobis prd a nie sou,,jednoznacne mi a ucite nielen mne dosla chut sa tu handrkovat s niekym (nic osobne)kto nema sajnu o veci tu riesenej a iba si hlada na nete cudzojazycne nazvy ,taktiez videa ktore absolutne nic o tomto nedokazuju lebo ked aj sa uberie z vysokych otacok motora a zas sa mu da plny vobec neznamena ze motor klesol k volnobeznym otackam..takyto technicki vzdadni internetovi klikaci oberaju o chut svojimi nezmyselnymi prispevkemi radit tymi co sa vyznaju a chcu pomoct tym co ju potrebuju |
vies co prave som pochopil s kym sa bavim - s niekym kto nevie o motore okrem rozlozenia a zlozenie hovno - doslova Upravené 1 krát. Naposledy upravil dando (14.01.2012 8:53) |
kedze si zatial nepochopil o com tu tocime vzdavam tuto bavenicu niekto ustupit musi,no pre tvoje info :pokial mas stale toho husaberga ako v proifile skus si na nom nastavit co najnizsi kludny volnobeh a pridaj mu prudko plny plyn, potom tu napis svoj poznatok ..teda pokial mas v nom fcr karbec a nehodil tam niekto podtlakovy |
1. "co najnizsi kludny volnobeh" nie je spravny volnobeh. Moj volnobeh je nastaveny podla servisneho manualu s otackomerom |
dando-zbal si ten tvoj slabikar ci vypni googl a chod si odychnut. trepes!!! |
tak zaloz nieco ty k teme. a ukaz mi kde som zacal mekat a koktat. Upravené 1 krát. Naposledy upravil dando (15.01.2012 8:23) |
www.carbparts.com/keihin/needles_tuning/jetting_your_ca... |
karol > mohol si to dat aj prelozit pre tych ktori nevedia anglicky. |
Téma umrela pred skoro troma rokmi hneď po prvom príspevku. Revival, jak hovado Upravené 1 krát. Naposledy upravil papiboy (15.01.2012 9:54) |
paiboy> je celkom zabavna predstava vidiet 25tich skocit do studne a jedneho nie. mal by si sa riadit tymi 25timi a skocit za nimi. |
papi - maru525 - nový člen , použil vyhľadávač a za to mu patrí uznanie. |
Karol, s novým členom je práveže všetko O.K. - a aj starí točia viacmenej o tom istom, len inak... Keby to bola poradňa a nie "bojovňa", výsledok by sa dostavil možno skôr. |
pokusim sa to tu posledny krat vysvetlit a po lopate aj pre menej chapavych:to o com to tu je od zaciatku je o MNOZSTVE nasatej zmesi.pre lahsie pochopenie je dobre si skusit prekopnut zhasnuty motor pri ubratom a pri plnom plyne.pri plnom to dost tazko pojde prave koli velkemu mnozstvu zmesi stlacanej vo valci a vacsinou nastava spatny kopanec.podobny jav sa udeje aj pri chode motora na volnobeh ked mala zotrvacna hmotnost kluky a magnetu nedokaze prehodit piest cez uvrat pri prudkom pridani cize nasatia maximalneho mnozstva a soti ho spat.pri jazde so zaradenym kvaltom sa toto neprejavi kedze zotrvacna hmota zadneho kolesa motorky a jazdca nedovoli spetnemu vrateniu piestu .. od zaciatku sa to marne snazim vysvetlit a uz fakt neviem ako inak to povedat |
P666 - kľud. |
uz ma to nebavi sem davat |
suhlasim s dandom, moja 30 ročná zetka krosová keď je dám plný na volnobehu až po obmedzovač aj 10x za sebou tak nemá žiadnu tendenciu skapínať alebo čo, a to je tam JIKOV bez nejakej akceleračnej pumpy a podobných somarín čo sú dobre akurát tak na kazenie, ach jaj stará dobrá mechanika, čím viac novodobých vymožeností tým viac sa to sere ! |
Dando...si uplne smiesny,pretoze sem pchas videa na ktorych typci mozno pridavaju plyn ,ale ani na jednom to nie je tak,ze necha motorku bezat len tak na volnobeh dojde otoci to az po plny plyn z nicoho nic v pikosekunde...to ze niekto pridava a ubera to tristvrte plynu pplynulo a nespravi to je normalne!!Suhlasim s P666,pretoze mne robi to iste a mam vsetko perfektne nastavene a bavil som sa aj s javorkom co jazdi snad cely zivot enduro...Elektricke vstrekovanie ti to nespravi a na klasickych karbecoch si mozes kupit inu aksceleracnu pumpu...Sam som si to zistoval,lebo to robi aj mne...A vratim sa k tomu mx videu kde je start...Preco asi drzia pred startom plyn aspon na stvrt plynu pootoceny a nemaju to cisto na volnobeh pustene???? Lebo by im to pokapalo vsetkym keby tomu utal z nuly na plny.... |
Dando asi myslel, že kazdy na tom videu drzi plny plyn, hodí kvalt a pustí spojku |
mám pocit , že je zásadný problém vo vysvetlení a zadefinovaní pojmu: |
sailo888> pozri posledne tri videa potom kecaj, a ked si pri tom hromadnom starte nevidel ako pred startom kopec z nich zatahovali pri volnobehu tak potrebujes okuliare Upravené 4 krát. Naposledy upravil dando (16.01.2012 8:16) |
Omg stale to nevidis dando ,stale...na poslednum videu na yz450f ako pridava ma taku istu odozvu aj moja motorka,lenze ta upozornujem ze to nie je prudke plne okamzite pridanie plynu z nicoho po doraz...Ked sa mi bude chciet tak ti to natocim a uvidis....To predposledne video kde ma tu ktmu nakopnutu...tak si daj 24-25. sekundu a tam sa pozri trosku rychlejsie pridal plyn a zahltilo sa mu to...a ostatne pridaval uplne plynulo pomalicky a vobec nie prudko do plneho...Este sam si si to videjko pridal a mas to tam v 24-25 sekunde...!!! |
keby si sa lepsie pozeral a pocuval tak v tej chvili isli otacky dole po predchadzajucom pridani a zmes este nebola ustalena takze ked pridal nebola este spravne ustalena zmes na volnobehu. Upravené 2 krát. Naposledy upravil dando (16.01.2012 12:36) |
tak som si natočil videjko. TE510/06 motor zľahka zohriaty , karbík ešte studený , takže nie je všetko kóšer , ale na ilustráciu myslím stačí. A ak nestačí tak sa vzdávam , ruky hore a idem sa zahrabať. Upravené 1 krát. Naposledy upravil karol1 (16.01.2012 19:53) |
tu pomoze len krutit ten srooobicek,co spomina dando.. |
podla mna v poriadku. pisal som ze "plny" nema byt PLNY ale do 2/3 takze ako ma byt, aj ked by som este trocha ubral na zmesi lebo tu prvu otacku po pridani uz zadusa Upravené 1 krát. Naposledy upravil dando (16.01.2012 22:34) |
karol1 myslim ze akykolvek komentar nieje potrebny ,,dando -ak mozem srdecne ta pozyvam prist ta povozit k nam sice neviem odkial presne si lebo nitra neviem ci si priamo alebo z okolia ale isto ti to vela da mozno aj po jazdeckej stranke no aj ked nie ,, mozes byt lepsi ako mi tu (v kovarciach) ,,no kazdopadne mozno zistis ze buchanie sa do hrude tazko nahradi to co ti chyba tam hore v dutine lebecnej samozrejme nic v zlom Upravené 1 krát. Naposledy upravil P666 (16.01.2012 23:15) |
P666 - ale uznaj, že motor sa pretočil ešte viackrát, bez spätného kopanca. |
papiboy za normalnych podmienok ano ,,,, ale tu je to od zaciatku o inom |
čuste.Mám taký istý problém že pri prudkom pridaní mi motorka zdochne a sem tam strelí....čím by to mohlo byt ?Vo vysokých otáčkach to neroblí ani nič podobné len pri volnobehu a prudkom pridaní.Otáčky mám nadstavené na 1,500ot/min.Hlavnú trysku mám 135 ako n manuáli.Karburátor je bez aceleračnej pumpy a jedná sa o typ MIKUNI BST 33.Za rady Vám vopred dakujem.Jedná sa o 4t Suzuki DR 350. Upravené 1 krát. Naposledy upravil lubos147 (17.06.2014 14:26) |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 124635 | Včera: 138585