Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Pred nedavnom som si bol zajazdit s kamaratom a sup-ho.. prestal mi ist prvý válec.. ako tak som dosiel domov, dal nove svieckove kable a sviecky.. motorka isla uplne v pohode... Dnes ak som sa vracal zo Senca tak znovu to iste, medzi tym som najazdil tak 700km znovu mi prestal ist prvy valec.. cim to je?? strasne ma to stve Upravené 1 krát. Naposledy upravil Fjoo1 (06.05.2006 18:40) |
No jo možno to je zlé tesnenie pod hlavou keď je sviečka vlká. A chladiaca kvapalina sa ti netratí, nebublinkuje ti chladiaca kvapalina v chladiči? |
No boze,mne to chodi na tri valce uz druhy rok a nestazujem si |
Najprv si pozri ci ti hadze iskru. Ked nehadze, skus zamenit sviecku (z ineho valca), zamenit kabel (tiez z ineho valca). Ked hadze, tak to bude nieco s motorom. Skus vycistit karburator. Moze to byt aj ten ventil. |
chadiaca sa mi netrati.. mokra sviecka je kôli tomu ze nepali iskra... to je dôvod.. ked vymenim sviecku tak to pôjde... ide len o to preco to vznika? aky tam je dôvod?? |
To že z jednej indukčky idú 2 káble, ešte neznamená že musia odísť naraz. Z praxe viem, že sa ind. môže dojebať tak, že 1 kábel (vývod) funguje a druhý už nemusí. |
preco potom raz ide prdne to, nasledne vymenim sviecku a ide to v poriadku... |
Najskôr porovnaj farbu kontaktov sviečky jednotlivých valcov po jazde, keď to ide normálne. |
prave som prisiel od motorky.. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Fjoo1 (07.05.2006 11:47) |
Neverel som ze si hvezdar ,tie kompresne tlaky si meral???????? |
Fakt by si mohol venovať viac pozornosti chlad. kvapaline. Môže presakovať cez tesnenie do spal. priestoru a zanášať sviečku. Povoz sa, až vychladne vyber sviečky a porovnaj či majú rovnakú farbu a sústreď sa na to, či jedna neni nápadne čistejšia ako ostatné. Potom cez diery malou (ako prepisovačka, pero) baterkou kukni na vrch piestov či sú rovnako zakarbonované. Ak by bol jeden (krajný ako píšeš) podozrivo čistejší, alebo až úplne ako nový - tak je diagnoza jasná: prejebané tesnenie pod hlavou. |
Veverak |
No, prvý s týmto prišiel kxbibo, ja som ti to len rozvinul, aby si to viac "chápejšn". Cena tesnenia od 1500 do 2200 +/- . |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 247707 | Včera: 117476