Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
čaute kolegovia... |
No ja som ho este netankoval do moto, ale dvaja kamarati do auta ano (shell V-power) a chvalili si zevraj to dost citit ... Neviem co je na tom pravdy, ale asi niekedy skusim na moto ako to potom pojde |
tie témy som pozeral, ale nakoniec som sa nič nedozvedel....potreboval by som to vedieť od niekoho, kto to už skúsil.. |
Hen tie benziny maju zvacsa pramalo spolocne s vyssou kvalitou, skor sa jedna iba o marketingovy tah vyrobcov ako z nas vytiahnut viac penazi. Tie benziny sa odlisuju oktanovym cislom, ktore ma vplyv na rychlost horenia benzinu a tym aj samozapal, cize pri inom oktane by sa mal teoreticky aj trochu prestelovat predzapal, atd. Jediny produkt, ktory je "iny" a ma zmysel, je nafta bez obsahu siry, ale ta zase nie je pre motorky (obvykle) a ani nie je az tak pretlacana reklamou. Upravené 1 krát. Naposledy upravil Hanzi (27.03.2009 12:47) |
Tie kvalitnejsie benziny maju zaklad rovnaky ako klasicke akurat su v nich pridane aditiva. Preto je aj ta cena "troska" ina. Vyznam pre motor to ma, ale len z dlhodobeho hladiska. |
mrkni: |
Ja som raz natankoval V-Power do 600-ky a rozdiel bol teda citelny. Lepsie zrychlenie a celkovo zivsi motor. Ale kedze to bola len jedna nadrz, tak ako uz bolo vyssie povedane neviem posudit dlhodoby vplyv na motor. |
ja tankujem V-power racing, na výkone rozdiel žiadny, ale spaľovací priestor je čistejší ako pri obyčajnom benále...A vraj shell si jediná dováža benzín sama, všetky ostatné berú od slovnaftu... |
ja som V-power racing dal do cr 500 a slo to dost dobre ale s tym precistenim motora a karburatora sa my to nezda skor by som povedal ze to je chu....a ale kdo vie mozno je to pravda |
V-power tankujem do auta a spotreba mi klesla o 0,5L/100km, motor ma hladsi chod- netrha, nesklbe, je tichy.Do auta ho tankujem uz asi rok a ked som si to preratal tak som trochu usetril (nemusim tak casto menit sviecky a nizsia spotreba).Par krat som ho natankoval do motorky a vysledny efekt bol taky isty ako pri aute.Ten benzin ma vyhodu v dlhodobom pouzivani, pretoze pri kratkodobom uzivani ti naklady na prevadzku iba stupnu. |
Upravené 2 krát. Naposledy upravil peman (27.03.2009 14:16) |
Shell V-Power som natankoval do motorky niekolko krat,ziad citelny vykon som nepocitil,mozno pri slabsej masine kde nebojacne mozem potocit zapastim az na doraz....ale ako pise Bruno z dlhodobeho hladiska to urcite vyznam ma....ale ked je lecny benzin tak na co budem kupovat drahy Upravené 1 krát. Naposledy upravil majlou (27.03.2009 14:12) |
niektore nazory tu su este kvalitnejsie ako ten najkvalitnejsi benzin |
Verím tomu asi tak, ako Kosmodisku, alebo magnetickému pásu od Dr. Levina |
no co MarekZ zabijes sa ?...nepomozes... skusenosti a skutky hovoria... Upravené 2 krát. Naposledy upravil peman (27.03.2009 14:22) |
peman: len tolko ti napisem, ze cisterna, ktora vozi benzin na pumpy, ma vnutri oddelene komory, takze kludne moze rozvazat naraz 95 oktanovy, 100 oktanovy, nejaky s nahradou olova a naftu. Ale kludne si tu vypisuj aj nadalej veci, ktorym rozumies. |
Nechapem co spekulujete. Ci vam motor da o 0,5 konskej sily viacej zo 100 oktanovym benzinom s primesou vesmirneho mega prachu moze vam to byt jedno. To urcite citit nebudete a ani nemozete. |
hondacr500: neviem ja 100okt tankujem už asi mesiac a keď som prevdčerom mal otovrený motor tak hlava nebola taká zakarbónovaná ako keď som ju pred zadretím otváral častejšie kvôli zisteniu príčiny unikania chlad.kvapaliny. Teraz je ten priestor čistejší a to ešte k tomu dávam dve striekačky oleja do nádrže naviac k tomu čo už dáva oilmaster... a mám zľavu 6,6 centov na to takže celkom v pohode:D Neni to najlacnejšie...ale čo už aspoň že to je dobré pre motor a viem, že ten kto po mne kúpi motorku bude mať o ňu postarané na 100% a nie jak ten kokot z nemecka čo som od neho kúpil motorku... Poviem vám, pri GO som našiel toľko vecí, čo tam nemali čo robiť, alebo tam boli zle dané, alebo boli úplne iné než majú byť a pod... Drbnutý nemecký futbalista s mastnými vlasami a oholenými nohami !!!!:D:D:D:DD:D |
sem tam to tankujem mám 600-vku ale po natankovaní sa to správa jak 1000RR |
to ale Ja viem Marecku,bo ten soferisko chlap jak hora vyrubana,by to tazko ukormidloval keby sa mu to vsetko pri brzdeni a ci v zakrute prelialo,necitas pozorne.Pumpy som si Ja vymakol,to len ako detajl,kto chce nech bere kto ne tak nech necha,podstatnu pravdu ma Bruno75 radsej menit olej ako blbiny a rybie supiny,ale aj tak napriek tomu cvrknem do toho palivka cos haaa ,mozem hl ked ide o diesel a o moju vyse 50r krasku a aj v tom ostatnom mal Bruno75 pravdu a Marecku nectete mi to poradne,proctete si to jeste jednou(a zas doslovne to tiez neber kde bude "olovnata"91 tak z toho nebudu odlievat do tanku pre v power.Co myslis?)- napisal som "videl som"neznamena viem vsetko oohohooo...ostatne su len nepodstatne blaboli zo zivota,mam rad pohyblive veci... |
ja tankujem zásadne len prémiové benzíny, toho 1 a pol eura ma na tankovaní plnej nádrže fakt nezabije a mám lepší pocit. Aj keby to bol placebo som king |
penam...pises tak, ze ani striekacka na benal co dava naftu do stihaciek tomu nerozumie |
Raz bol v telke test na V-power. Pouzili 3 auta : thalia, golf gti, impreza wrx sti Upravené 2 krát. Naposledy upravil Paco (27.03.2009 16:09) |
Paco...presne o tom pisem. Dokonca by som povedal, ze chyba merania pri tom 300 konovom aute je vacsia ako samotny narast vykonu. |
Bruno75 - presne tak. Videl som testy na motorovej brzde a tiez vysledky naozaj profi testovania na skutocnych autach na uzavretom okruhu. Vysledok je taky, ze plus-minus par percent, ci uz narast vykonu alebo pokles spotreby, rovnake auta, na jednom vykon mierne narastol a na druhom zase klesol. Vyznam to ma ale z hladiska pouzitych aditiv a ich ucinkov, v tomto je naozaj rozdiel oproti beznym benzinom. Cena aditivacneho baliku je ale tak asi halier na liter, na eurocenty to neviem ani prepocitat Vsetko ostatne su naklady na marketing. Zajtra si ten V-Power Racing natankujem. |
Sem tmam ho tankujem aj ja, par centov hore dole. Myslite ze to pomoze "odkarbonovat" taketo ventily? |
do motorky tankujem obycajny. Upravené 1 krát. Naposledy upravil martin850 (27.03.2009 21:03) |
martin850 na ciste to teda ucinkuje, ale myslis ze to daco porobi aj s uz usadenim karbonom? |
ano, zrejme sa olupe a vyleti vyfukom von. Asi to nebolo jasne z mojho prispevku, ale ked som to tam prvy raz tankoval, to som este nevedel ze na nieco taketo pridem. Nalial som tam, co som mal. |
ja v power netankujem, setrim karbon, potom ho zoskrabem a odlejem si karbonovu prilbu |
Ide mi presne o to isté ako MISO4X-ovi...ci ten benál dokáže očistiť také zakarbónované ventily...koní mám dosť, o výkon mi nejde. |
no uz som spet na chvilku som si odskocil do roboty |
Martin850: a ten pokus s tou babetou nedopadol tak vdaka tomu, ze si snad zacal pouzivat hlavne iny olej? Lebo menej karbonu kvoli benzinu, to sa mi zda divne, ale kvoli inemu oleju, to uz skor. |
Ja som tiež skúsil, a používam odvtedy... Výkon som nepostrehol že by bol vyšší, aj tak ho mám vysoký prebytok, ale v nízkych otáčkach motor ide oveľa hladšie. V meste som zvyčajne chodil na 3-ke 60, pri 4-ke sa to motoru už moc nepáčilo, ale s v-powerom(racing) aj 4ka uplne v pohode a bez protestovania... PO opätovnom natankovaní 95-ky zase to isté čo predtým, niečo na tom asi bude... |
a nevadilo by mojmu 4taktnemu 2valcu s karburatormi vyssie oktanove cislo? |
Hanzi: tebe netaci raz napisat, ze olej bol stale ten isty? . Inak by som to sem asi nepisal |
carera cela partia ju tankuje moto s nou ide lepsie ako s v pover moja skusenost |
sice stara diskusia, ale nevadi... |
citat tieto nazory od slovakov je na zamiatie (-: |
niekto musi zaplatit tu reklamu, tak preco netankovat drahsi benzin? |
ja jazdím každý deň rovnakou trasou skoro ráno ... na obyčajnom 95 oktánovom benzíne od SHELL mi po každom na jednej ulici motor zdochne a ked som len tak zo srandy natankoval V POWER tak mi tam nezdochla :D nakoľko V POWER nemá väčšie oktánové číslo tak ja si myslim že je to spôsobene aditivami ako už bolo spomenuté ...... tak ale cena je pekná |
kamarat ma upravenu CUPRU na 400 ci 500 koni. a hovori, ze 100 oktan mu urobi tusim az 60 koni. jazdi s tym slovakiu a co ja viem co. nemam jediny dovod mu neverit. o motoroch vie xy krat viac ako ja. minimalne pri sportovom naradi to preto podla mna zmysel ma. cize neni jurki ako shell. na druhu stranu. prvykrat co som do djuuka natankoval shell V power, tak zacal nejako velmi casto strielat do vyfuku. aj tam bude rozdiel, len neviem, ci nie k horsiemu |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 303100 | Včera: 115737