Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty cestopis!

Wossner vs. Wiseco - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuWossner vs. Wiseco - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Sleduj diskusiu Pridaj nový príspevok 

Značky: Skúsenosti.

22.03.2009 21:10

Wossner vs. Wiseco

zdenike
 Veteránista 

Ikona

Ake mate skusenosti s tymito piestnimi sadami? Ktore su lepsie a ktore naopak horsie? Su v rovnakej cenovej relacii.


22.03.2009 21:25

Re: Wossner vs. Wiseco

michalc
 Kávičkár 

Ikona

Je to úplne jedno, do motora DT 125 je kovaný piest aj tak zbytočný luxus, kúp lacnejší. Najdlhšie aj tak vydrží originálny, interval výmeny je cca. 20 000km.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil michalc (22.03.2009 21:39)


22.03.2009 23:35

Re: Wossner vs. Wiseco

zdenike
 Veteránista 

Ikona

ja svoj piest nejdem menit, pozeral som po strankach piesty a zaujimalo ma to kedze bola cena rovnaka a wiseco je dost poularne(o wossneri vela neviem)


22.03.2009 23:53

Re: Wossner vs. Wiseco

Brco928
Darca Krvi  Turista 

Ikona

ak chceš brať piest tak poď do Wessnera ja budem brať tiež. možeme sa zložiť na poštovné


23.03.2009 0:24

Re: Wossner vs. Wiseco

michalc
 Kávičkár 

Ikona

Aha, ale aj tak, kvalita ja porovnateľná, ale wiseco sa vyrába len v základnej veľkosti, takže ak máš už dosť vydraný valec, nový wiseco má vôľu, tak potom odlievaný vertex alebo wossner. A záleží aj na tom do akej motorky to ide. Ale oplatí sa priplatiť si za originál aj keď na staršie mašiny sa už nemusí dať zohnať.


23.03.2009 15:14

Re: Wossner vs. Wiseco

rixo
 Motarďák 

Ikona

zdenike: WISECO je amoreický, WOSSNER nemecký, WISECO býva spravidla asi o 30 euro drahší cca...
A dovolím si nesúhlasiť s michalcom: nie vždy vydrží najdlhšie sériový piest, napríklad ja som mal sériový odlievaný a praskol, tak ja som to ja a ľudia čo s tým pracujú už dlho nevideli...teraz je tam kovaný a mám takú "istotu"
Zdenike, ak chceš kvalitu, daj kovaný, ak chceš svoju motorku rozmaznávať, daj wiseco, ak k nej taký vzťah nemáš, myslím že bude bohate stačiť aj wossner, to je tiež skvelý výrobca...


23.03.2009 15:41

Re: Wossner vs. Wiseco

ducklin
 Kávičkár 

Ikona

myslim si ze je v kvalite je zanedbatelny rozdiel skor ide o "znacku". ked ti mozem dat tip tak objednavat z vxmoto, konkretne clen piter10, ma ovela lepsie ceny oproti inym, dodava piesty vertex no ja som neviem preco dostal wiseco za 100eur(co mi samozrejme nevadi ;-) ), vybrus gratis. a ked mas nicasil tak vertex robi piesty aj drobenko vacsie prave koli vybehanemu nicasilu, co wiseco nerobi dava len zakladny rozmer


23.03.2009 16:43

Re: Wossner vs. Wiseco

zdenike
 Veteránista 

Ikona

super chalani, diki
Brcko...este neviem ci ho budem musiet menit ale typujem ze nie


23.03.2009 20:53

Re: Wossner vs. Wiseco

felesiga
 Bahniak 

Ikona

myslim zeby samal vyjadrit fachman ako je napriklad karol.... mi vieme otom kkt.


24.03.2009 4:49

Re: Wossner vs. Wiseco

piter10
 Kávičkár 

felesiga,máš úplnú pravdu že väčšina ludí o tom vie kkt,ale ducklin to vystihol dosť presne(inak dík za reklamu,viseco si dostal preto lebo vertex na dt r.84 piesty už nerobí,ale hlavne že si spokojný).Takže to zhrniem:piesty od výrobcov ktorý tu boli spomenutý sú dobré,ale najlepšie sú tie ktoré predám ja ;-)


24.03.2009 6:45

Re: Wossner vs. Wiseco

karol1
 Bahniak 

Ikona

wiseco / wosner porovnateľná kvalita , obidva kované . Takže pokiaľ narveš do DT 125 cca 50koní , tak ich budeš určite potrebovať , pretože kovaním sa získa asi 30% pevnosti navrch oproti odlievanému.

do 22 koňovej DT-čky je jedno čo dáš. Originál je odlievaný a aj vertex v dosť veľkej miere pre dvojtakty ponúka odlievaný.

A pokiaľ by vždy boli originál diely , včetne piestov , najlepšie , tak aj taký ujo akrapovič by šiel po žobraní a mne sa vidí , že sa mu darí celkom dobre. :-D

A len tak mimochodom ešte jeden rozdiel medzi kovaným a odlievaným piestom - náchylnosť na prasknutie je u kovaného ,aj pri väčšej vôli piestu vo valci , menšia.


24.03.2009 10:14

Re: Wossner vs. Wiseco

felesiga
 Bahniak 

Ikona

karol.... cize aj ten co som bral od teba do aprilie wosner je len odlievany?


24.03.2009 12:06

Re: Wossner vs. Wiseco

hardtrack
 Kávičkár 

Ikona

...ja mám WISECO zapekaný-údený :-D

PS: piter10 mašina šlape až nad moje predstavy [dobre] [dobre] [dobre] dik...


24.03.2009 15:10

Re: Wossner vs. Wiseco

majomi
 Edvenčr 

Ikona

ja vo svojej som mal odlievani a po 15000 km pohoda keby mi nespadol a nezlomil sa tak fici dalej .
karol1: dik dufam ze ten novi vydrzi dlhsie [dobre] 8-)


24.03.2009 19:03

Re: Wossner vs. Wiseco

karol1
 Bahniak 

Ikona

felesiga - viď hneď prvá veta predošlého príspevku " wiseco/wosner -obidva kované"


24.03.2009 19:11

Re: Wossner vs. Wiseco

karol1
 Bahniak 

Ikona

a jeden malý postreh
aj vertex robí kované , ale zrovna ten čo sa mi dnes dostal pod ruky, ktm 144 , som musel hneď "modifikovať" . Typický Talian - detail - na prepúšťacích okienkach nezrazené ostré hrany , ktoré zhoršujú mazanie plášťa piestu.
Wiseco aj Wosner ich zrážajú.


25.03.2009 7:58

Re: Wossner vs. Wiseco

piter10
 Kávičkár 

karol je mi jasné že ti moja snaha postaviť Vertex na pozíciu ktorá mu zaslúžene patrí (v Európe patrí medzi najpredávanejšie piesty,montuje ich v prvovýrobe KTM,GASGAS,TM...)príliš nesedí,ale podla mňa je konkurencia potrebná minimálne z pohladu zákazníka.Čo sa týka kvality som tu nechcel vyťahovať nedostatky konkurenčných značiek o ktorých určite vieš,ale nedá mi.Od určiteho času sa nedá na jedného výrobcu spolahnuť čo sa týka priemeru piesta(dám spraviť nicasil medzi tým mi príde piest a v krabičke ma čaká prekvapenie -piest je hrubší o 3 stovky,pred rokmi keď to robily v USA sa to nestávalo).
Ešte k tým kovaným piestom:podla mňa je to tak trochu mýtus,ja si myslím že kovaný piest bol vyrobený preto aby sa dala znížiť jeho váha pri zachovaní pevnostia tým pádom zväčšiť výkon motoru(ťažky piest spotrebuje časť energie na zmenu pohybu v hornej a dolnej úvrati...).Ešte trochu k téme "Vertex je len odlievaný"-nejedná sa o techniku odlievania ktorú som vydel HU polievková naberačka.Ale sa jedná o odstredivé odlievanie(je to taký kolotoč,kde na okraji sa "vozia"formy a do stredu sa leje materiál) takto odliaty materiál je homogénny a bez pórov.Ale už stačilo. Každý máme svoj názor a je na zákazníkovy aby si urobil svoj a podla toho sa aj rozhodol.


25.03.2009 9:33

Re: Wossner vs. Wiseco

baho
 Skútrista 

Peťo, a odkiaľ berieš väčšinu bežných piestov, ak nie z HU?? Myslím bežné malé dvojtakty ako babetky, jawky atď....



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 299733 | Včera: 222296