Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Rád by som otvoril diskusiu na tému oprava pokazeného zapaľovania, prípadne náhrada zapaľovania z inej motorky. Mám aprilku tuareg 125 wind na ktorej sa mi totálne rozbil stator aj rotor zapaľovania. Cez všetku snahu sa mi nepodarilo také zapaľovanie zohnať. Dokáže ho niekto nahradiť iným zapaľovaním tak, aby sa to neprejavilo zníženým výkonom motorky? |
no tak možností je veľa, záleží aký výsledok očakávaš, aký si mech. zručný a v neposlednom rade čas a peniaze. v prvom rade by som pozrel asi inzeráty, ďalej je možnosť náhrady zapaľovania od firmy vape, časro sa Ti podarí natrafiť na priamu náhradu tvojho zapaľovania, no a v neposlednom rade existuje možnosť náhrady za zapaľovanie z inej moto. tam ale musiš rozlíšiť jednu zásadnú vec a to sú svetla, resp. dobíjanie batérie. Ďalej potrebuješ poznať smer otáčania rotora zapalovania, pretože je ozaj minimum zapalovani, ktore funguju aj na opačnej strane moto(teda v protismere). Ďalej sú zapaľovania, kde sa či už elektricky alebo mechanicky mení predzápal v závislosti od otáčok. Ďalej by mohlo ovlivnit motor najma zotrvacna hmota samotneho rotora a obmedzovac otacok. Ako náhradu som často používal babetové zapaľovanie, treba bolo len vyrobit vhodnú prírubu s neferomagnetického zapalovania, osustrúžiť rotor z boku, kvoli miestu, keďže je tentor rotor pomerne dlhy a po nastavení nebol problém s funkčnostou, nevýhoda je že máš konštantný predzápal, ale zas obrovská výhoda cena a v prípade zlyhania veľmi lacné diely. Ďalej by som sa poobzeral v ponuke zapaľovaní do pitbikov, keďže zapaľovanie na tento sa pohybuje v spodnej cenovej hladine, a dá sa kúpit aj s regulaciu predzápalu kompletné zapalovanie aj regulatorom napatia na dobijane za ozaj pár korún(teda pomerne s originálnym), samozrejme urcite bude treba asi upravit kuzel na rotore, ale tak dobry sustruznik by nemal mat problem. Jo a nezabudni ze kebyze zozenies zapalovanie, ktore sa toci do opacnej strany oproti tvojmu povodnemu, tak ho staci len staci cele(rotor aj stator) otocit, a teda sa bude otacat zas tak ako ma a len si prenesies rysky tak isto na opacnu stranu. v pripade, ze by si na zohnanom zapalovani nevedel najst ziadne rysky, tak sa iskra generuje presne v moomente, ked magnet opusta snimac. Ak by si este daco nechapal tak sa pytaj... |
ziaden problem len otazka penazi www.elperformance.sk/ |
A toto motoride.sk/?P=inzercia&rub=nd-p&typ=&vyrobca=... by ti nepomohlo? |
250cross: tvoja odpoveď je pre mňa svetlo na konci tunela. Faktom ostáva, že nie som potrebne zručný a v elektrike sa nevyznám, tak polovica z toho čo si mi napísal je pre mňa akoby v jazyku iného kmeňa. Dôležité je, že existujú ľudia, ktorí to nevidia tak čierne ako ja. Idem sa pokúsiť zohnať tú firmu vape, to mi pripadá byť najschodnejšia cesta. Inzeráty ma zatiaľ nikam nedoviedli, ani rôzni dovozcovia, či vrakoviská. |
250cross: našiel som Vape, vypada to dobre, akurát tam majú dotazník, ktorý neviem správne vyplniť, lebo neviem parametre, ktoré po mne chcú. Uvidím, či sa dačo podarí z toho, čo som vedel vyplniť.... |
demmo : ja mam riadiacu jednotku ignitech z elpreformance tebe ak odisiel stator tak si zozen aj nefunkcni (pre ostatnich ) v statore je budiaca cievka ktora odchadza a s povodnim cdi ti nepojde ale ak mas cdi od ignitechu ta nepotrebuje budiacu cievku (na statore cerveni kabel )nakolko sa napaja do baterky a ide to v pohode . |
majomi: z elperformance mi ponukli len stator, rotor vraj taký nemajú, naviac mam riadiacu jednotku SEM... zacinam byt z toho magor.... |
ved rotor si niekde zozenies alebo si das doniesť najviac zhanaju cdi a stator to odchádza najčastejšie rotor je rovnaký v rotaxe 123 a aj 127 |
nasiel som borca z piestan, ktory repasuje statory a cdi-cka, dava na to zaruku. Uz na tom pracuje, takze uz len ten rotor |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 22705 | Včera: 131211