Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Čafte. |
Pozri, či magneto neštrajchá o to jadro cievky, teda, či nie sú na nej čerstvé škrabance. |
Bud je problem v tom, ze sa ti nahreje rotor, zacne skrabat o cievku-vytvorí skrat -skape motor, alebo je v tej cievke nejaký termistor a ten ked sa prekroči teplota, tak sa jednoducho vypne-zial neni tam len na srandu a teda ak by si ho premostil tak by mohlo odist nieco ine. Odporucil by som to asi poriadne prekontrolovat ci tam nevzniká skrat o rotor, skusit vymenit sviecku, a ak nic nepomoze tak opatrne rozobrat(rozbit) a analýzovat co je vnútri. ak tam je len cievka(ziadna ele) tak ak nic ine nebude zle tak asi práve tá cievka. Tá sa dá samozrejme previnut, bud doma(ak vies ako na to alebo niekde kde prevíjajú elektromotory. ale ak nemas na to potrebné vedomosti/skusenosti tak sa radsej do toho nepustaj. |
to sa neda opravit, preto je to zaliate vcelku do plastu. F! |
Opraviť sa dá všetko len občas s takou námahou že to za to nestojí. Mňa to nesúri, a peniaze sa mi do toho moc tlačiť neche. Som skôr zvedavý. Pravdepodobne to obsahuje este niečo okrem cievky. Fakticky to nie je prerušené lebo to je vodivé keď to meriam medzi káblom a tým kontaktom. Skrat rotor nevytvára, nie je to poškrabané a motor s iným zapalovaním šlape krásne a samotné vinutie netčí a je zaliate. Keby to nebolo zaliate, tak to mám dávno na kusy rozbiť to zatiaľ nechcem lebo keď ho takto niekedy potrebujem tu potrebnú chvílu to ide, prípadne ho nechám odpočinúť. Bojim sa ze ked to rozbijem budu tam neoznacene alebo hybridne súčiastky a potom nebude cesta späť. |
Obsahuje to magnetický snímač a elektronický obvod, ktorý na základe impulzu preruší |
presne tak. take su v motorovych pilach a tam sa to musi cele vyhodit a kupit nove. F! |
No ta funkcia asi nebude celkom taka, predpokladam skor jednorduchsia, pretoze prerusit primarny okruch moze ale muselo bytam byt napajanie a to nema.jedine ze bytam bol nejaky kondenzator ale neviem ci bt yo stihal, skor si myslin ze magnet vlastne meni magneeticky tok cievkou a tym v nej indukujenanapatie, pravdepodobne dostatocne pre iskru. Mozno prave ten prechod a vzik su vlastne aj spuštanim.Ale zda sa mi to moc jednoduche aby to stacilo na cely rozsah obratok, kedze to ma celkom sllusne obratky. Ano je to systam ako na pilach a zahradnej technike.Nerozoberali ste to niekto? Kupit sa to da ale stoji to okolo 3000 sk a to je pre mna celkom dost. asi ked ma to najblizsie dojme, tak to musim rychlo v afekte rozbit a uvidim |
pri večej rychlosti mi trochu seka motor a aj rychlost mam asi o 10 km/hod pomalšiu ako bola povodne,vie niekto poradit? som z LM,zaplatim,surne |
Takúto vec vie urobiť aj samotná cievka, nie indukčná ale tá čo slúži ako zdroj. Cievka sa väčšinou opotrebuje otrasmi motora tým že ju trasie a trasie postupne sa poruší izolácia napríkad medzi závitmi. A niekedy zhodou okolností sa to môže stať až pri zahriatej cievke a keď ochladne je všetko v poriadku. Zase keď sa ohreje zase skratuje. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 228445 | Včera: 188848