Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

Pridaj aj ty článok o svojej motorke!

NENORMALNY SAJRAJT Z VYFUKOV - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiuNENORMALNY SAJRAJT Z VYFUKOV - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 
23.05.2006 16:43

NENORMALNY SAJRAJT Z VYFUKOV

bublifuk21
 Edvenčr 

Ikona

Mam Jawku 350/632. Ked som ju kupil, tak som sa ju snazil porobit a okrem ineho som vypaloval aj vyfuky, ale vtedy bol na tlmicoch iba taky tvrdy karbon a v podstate boli suche. Ale teraz ich musim cistit takmer po kazdzych 500 kilometroch a su plne hnusnej ciernej mazlavej hmoty ako puding. Neviete, cim to moze byt? Myslel som si, ze je to bohatou zmesou, ale ihlu mam nadstavenu na 2.zareze zhora a skrutka bohatosti zmesi asi na 1,75 otacky. Chodim na stihllkovy olej. Mohlo by to byt aj tym, ze by mi tahalo do valcov prevodovy olej? Jeho hladina ale moc neklesa, to by som za sezonu nemal v prevodovke ani deci, vzhladom na to kolko, je toho vo vyfukoch. Prosim poradte mi. Vsetkym vopred dakujem. Jawam zdar.


23.05.2006 16:58

Re: NENORMALNY SAJRAJT Z VYFUKOV

xyzed
 Turista 

Ikona

uf, ťažko poradiť,
No može byť

-zlým spalovanim -skus pozrieť sviečky, zapalovanie??
-možno ten olej, nemam s nim skusenosti,
- a to najhoršie, ze to zere olej z motora??

aky pomer oleja k benzinu dávaš??

Ja som použival klasika stary M2T no takéto problémy som nemal hmm... :-~


23.05.2006 17:06

Re: NENORMALNY SAJRAJT Z VYFUKOV

Mixo
Darca Krvi  Bahniak 

Ikona

moc ti vtomto neporadim ale najprv by som skusil inu znacku oleja a keby to neprestalo tak by som hladal chybu inde ;-)


23.05.2006 17:54

Re: NENORMALNY SAJRAJT Z VYFUKOV

veverak
 Ľadvinka 

To je na trhu málo špeciálnych olejov do motoriek, že tam dávaš "motoropílový" ?


23.05.2006 18:20

Re: NENORMALNY SAJRAJT Z VYFUKOV

zeleno
 Bahniak 

Ikona

V akom pomere ho miešaš? Možno ho je veľa a vyhadzuje ho von. Alebo je bohatá zmes.
S M2T sa to nedá porovnávať, tam je suché aj to, čo má byť mastné.


23.05.2006 18:21

Re: NENORMALNY SAJRAJT Z VYFUKOV

hebepmope
 Kávičkár 

Nazdar
Olej do motorovej pily je stavany na uplne ine otacky a pracu motora a preto podla mna do motorky nepatri. Ako pise veverak tak na trhu mas kopec kvalitnych olejov. Pouzitelne su vsetky. Snad jedine M2T by som tam nedaval. To je ale len moja osobna averzia.
Bohatost zmesi spoznas aj podla sviecky. Ked je elektroda biela s pluzgiermi tak indikuje bohatost zmesi alebo zli zmiesavaci pomer.
Ked mas v motore original prevodovy olej /napr. PP80/ a nie len motorove ADcko tak ked ho taha do valcov malo by sa to dat poznat podla charakteristickeho zapachu kt. vznika pri spalovani prevodoveho oleja. Ale ked mas motorovy tak ti to moc nepomoze.

Vela zdaru, nech sa ti to podari vyriesit. Napis potom ako si dopadol.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil hebepmope (23.05.2006 18:23)


23.05.2006 19:37

Re: NENORMALNY SAJRAJT Z VYFUKOV

Crash
 Turista 

Ikona

nazov oleja Stihl neznamena, ze ide len do motorovej pily, je to obycajny "olej do 2T motorov", nie "do motorovej pily" ;-)
mimochodom, ja ho do jawy lejem doteraz a vyfuk mam cisty :-P


23.05.2006 22:28

Re: NENORMALNY SAJRAJT Z VYFUKOV

DRJan
Darca Krvi  Jogurťák 

Ikona

Presne toto mam s mustangom a aj s babetou. Olej pouzivam klasicky aj miesam presne a stale je vo vyfuku maglajz........ :-(((((( a poriadny....no dodnes som nezistil preco. Takze som aj ja zvedavy... :-D


23.05.2006 23:31

Re: NENORMALNY SAJRAJT Z VYFUKOV

hebepmope
 Kávičkár 

STIHL 2-cycle oils are formulated to meet the high temperatures and lean running conditions of today's highly innovative and technically advanced engines.
All STIHL 2-cycle oils contain a fuel stabilizer for longer storage life and to prevent fuel varnishing. It is not an octane booster.
STIHL recommends a mix of 50:1 high-quality regular 89 octane, unleaded gasoline to STIHL engine oil. This same mix ratio should be used during break-in.

tolko original stranka stihl www.stihl.us/accessories/twocycleoil.html
K prekladu: varnishing je nieco ako glazura, poleva, lak , booster je asi chapany ako pridavok. Dalej je tam zmienka o 89 oktanovom benzine. /v USA tankuju pekny bordel/. Preto sa mi nezda to pouzitie v nasich podmienkach.

Bublifuk a crash:
Takze skuste napisat jaky benzin obaja tankujete. Podla mojich skusenosti Dobry olej v rozumnom pomere by nemal spinit vyfuk "kazdych 500 km" . Preto napiste aj v jakom pomere miesate? /pre porovnanie/

Teraz som nasiel nieco k tym specifikaciam. Ten stilacky olej ich nema nejako extra dobre popisane. Na slovenskej stranke www.stihl.sk/main/page/stihl/pohonne_hmoty.html uvadzaju iba vykonovu triedu API TC.
Specifikacie /api, jaso .../ su popisane na www.shell.com/home/Framework?siteId=sk&FC2=...
dalej sa tam pise ze olej znizi oktanove cislo priblizne o jeden bod.

DRJan: Co je klasicky olej? M2T?

Takze zaverom: treba tankovat kvalitny benzin /ukrajina :D/ a pridat kvalitnejsi olej /nie M2T/ a rozumnom pomere /1:40 - 1:50/.

Upravené 1 krát. Naposledy upravil Moderator (24.05.2006 9:46)


24.05.2006 13:59

Re: NENORMALNY SAJRAJT Z VYFUKOV

DRJan
Darca Krvi  Jogurťák 

Ikona

Hebepmope...jj ano ten


24.05.2006 14:30

Re: NENORMALNY SAJRAJT Z VYFUKOV

bublifuk21
 Edvenčr 

Ikona

Tak pozrel som sviecky, ci niesu zahadzane a boli riadne. Tak som pre istotu pozrel este raz ten srobik bohatosti zmesy a bol vytoceny len o stvrt otacky! Nechapem ako to bolo mozne, tak som to hned presteloval isiel ju prebehnut, pozrel som sviecky a elektrody uz boli pekne tehlovocervene. TAk dufam, ze to pomoze. A sthilkovy olej tam davam preto, ze ho mam lacnejsi od kamarata a v pilach je 10000 otacok a viac, takze pre Jawku to na skodu urcite nie je. A kamarat ho dava do 250ky a nema s nim ziadny problem. A zistil som ze s tymto olejom sa tak motorka nezohrieva ako s M2Tckom. A davam ho klasicky v pomere 1:50. Este by som sa chcel spytat, aky je rozdiel vo vykone ked je bohata a chudobna zmes. Ma to vplyv aj na spotrebu. Myslim v takom zmysle, ci by som musel viac pridavat plyn aby som isiel povedzme tak isto rychlo na chudobnej zmesi ako na bohatej? Dakujem krasne za vsetky odpovede.


24.05.2006 16:24

Re: NENORMALNY SAJRAJT Z VYFUKOV

hebepmope
 Kávičkár 

Som rad bublifuk, ze sa to vyriesilo ;-)



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 109845 | Včera: 188606