Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Kľud! Možno to tu je, ale nenašiel som to! Upravené 1 krát. Naposledy upravil quanto (01.12.2008 18:21) |
jednoznačne novu 08čku so vstrekovanim, predsa je to o generaciu novšia motorka ktora sa bude po par rokoch aj lepsie predavat, ako zaciatocnik s motorkami ani nebudes videt neaky rozdiel.. mozno.. vstrekovanie je novsia generacia pripravy zmesi, mensia spotreba, avsak ked nie je dobre spravena palivova mapa moze pri ubrati a naslednom pridani trhat, no TA je turista takze tam by to robit nemalo, jednoznacne novsieho, a celkovo medzi starym a novym je vela vela rozdielov, tym ale necem povedat ze stary by bol zly alebo co... ak financie dovolia kup novy model.... |
quanto ja by som ti odporucil jednoznacne 08 vstrekovanie. Karburator uz je minulostov. |
mas 44 rokov a skusenosti len so vstrekovanim?? nekecaj... |
pri tych cenach mi vychadza lepsie ta striekacka |
Ked si pozries obe motorky nazivo, neverim tomu ze jedinym kriteriom vyberu bude karbec vs. striekacka. |
superflanker: ze? aj ja si myslim, su tam omnoho dolezitejsie faktory pri vybere medzi tymito dvoma a jeho zaujima len ci ma vstrek abo karbec.. sak je zaciatocnik tak hadam ani nespozna rozdiel |
MANANA |
tak taky prispevok asi nedostanes pretoze sa bavime o Honde a nie Ching-jung-jin a o poruchovosti tu nebudes pocut zrejme nic.. udrzba? raz za 12tkm vymenit olej a nastavit ventily a vymenit filtre? este menit gumy, brzd. dosticky a retazovu sadu, ale to na kazdej moto.. takze servis navsitis raz za rok a jedina udrzba na takychto moto je liat benzin, kontrolovat olej (aj tak nic nezozere, mne za 8000km neubudlo ani deci oleja), starat sa o retaz a umyvat ju, nwm aku udrzbu by si cakal od tak novej moto.. nezaujima ta priebeh vykonu? no mal by, ze ci budes kvaltovat ako blazen aby sa to hybalo alebo tam este v BA kopnes 5ku a o nic sa nestaras, myslim ze pri turistike rozhodujuci faktor.. ale ked nie tak nie.. a nie 700ccm ale 680.. ale to je jedno... |
MANANA |
...ked ju budes chciet v lese roztrieskat a lacnejsie a nebodaj podomacky opravovat, tak karbec, ked to ma byt setrnejsie zaobchadzanie, tak ten novy TA... |
varandriver - menis olej po 12tkm? |
duroslav - transalp v lese neroztrieskas ,transalp roztrieska teba |
img125.imageshack.us/img125/5593/dsc01433lm2.jpg |
to sem nebyu ja trakter tade siel a ja ze ked po trakter pom aj ja |
quanto: ty si si na svoju otazku detailne odpovedal v paralele o Škode 120 |
Podľa ceny, určite nový. Nový je o poznanie živší a pravdepodobne má vďaka vstrekovaniu priaznivejšiu spotrebu. Všeobecne k spolahlivosti je TA legendou, ale 08 je ešte priskoro súdiť. Ja mám na ňom kúsok vyše 9.000 km a úplne v poho. Olej som menil pri 6000km /teda chcel som reálne bolo 6.700km, lebo v Chorvátsku som nechcel/ . |
quanto, kupujes prakticky novu motorku, neries rozdiel medzi vstrekom a karburatorom. novy ma vacsi obsah, asi aj nizsiu spotrebu, ako tu uz niekto pisal. |
ked myslite, viem ze s tymi intervalmi je to akesi cudne... mam menit kazdyhc 12000km ako pise serviska no dnes som dal do hondy motorku, na oleji je nabehane 8400km... takze vpoho.. pre domacich majstrov co spravia generalku na kolene s jednou rukou: olej si vymenit viem, aj vela veci si viem spravit, ale nastavit ventily, spojit novu retaz bez retazvoej nitovacky a nastavenie bohatosti zmesi, synch. karburatorov a nastaveni podtlakov doma nezvladnem tak som uz vsetko nehal na servis.. |
varandriver ja som hovoril len o vymene oleja... 12tkm to je servisny interval na vymenu oleja ako za trest pre ten motor |
myslis? ja si myslim tiez ale preco vyrobca uvadza vymenu oleja kazdych 12 tisic km alebo 18 mesiacov podla toho co pride skor? |
Varan: na co o tom polemizujes? raptak ti to urcite nepise preto aby si chodil do Hodny rozbijat prasiatko dva krat castejsie. Vymenu oleja a filtra zvladnes aj sam. Ked nie, dojdi ku mne a ukazem ti (nebyvas daleko). Potom si bude motor slastou suchat po brusku. Upravené 1 krát. Naposledy upravil superflanker (02.12.2008 15:34) |
ok, dobre, dakujem, nehadam sa, olej a filter si viem vymenit aj sam, tak teda tak budem robit, ved tam ide len 1,3 litra oleja takze 500sk za rok navyse je nic.. |
ja mam tiez karbce a nemam absolutne ziadne problemy... |
2008 Transalp je (spredu) tak hnusny, ze ma nan hned presla chut. Ked boli na nete prve foky, neveril som ze to myslia vazne, ze to tak pustia do vyroby... a pustili.. |
Strom to je uz ina kava |
Určite ja by som volil 2007 karburátor. Ale je to na tebe aký model motocykla si ty vybereš. |
PavielR keď už napíšeš svôj názor a radu, aspoň by si mohol napísať prečo... ja by som volil striekačku, už len kvôli sytiču a spotrebe |
Zda sa, ze zla motorka za posledne roky ani nebola vyrobena. |
Quanto, ja mám TA08, bratranec ešte TA s karburátorom. V lete sme vymenili motorky a niečo pojazdili. |
locksley zasa si raz strelil capa... krasny priklad je stare a nove varadero (karbes vs. striekacka) napriek tomu ze ten karbesovy ma cosi menej koni tak jeho reakcia na plyn je daleko lepsia (viac potiahne za ruky ako to nove)... totiz ked otocis plynom na karbese tak neni tam ziaden pocitac ktory ti otaca druhou klapkou pripadne priamo reguluje mnozstvo paliva vstrekovane do valca Upravené 1 krát. Naposledy upravil raptor (03.12.2008 9:11) |
raptor ma pravdu, 1. to co on spominal s velkym varanom.. a dalsi dokaz je maly varan, do 2006 mali 11kW, 2007čka so striekackou ma 10,4kW ja wem, smiesny rozdiel ale tie motory su odlisne ozaj len v tom karbesi a striekacke takze striekacka urcite ubere na vykone, no zase novy varan ma spotrebu 3-3,5 a ja mam malokedy pod 3,8 co je celkovo u motoriek super hodnota no kedze je to 125ka je to skutocne vela... ten novsi je zivsi kvoli tomu, ze je tam uuuuuplne iny motor, vacsi objem, 4 ventily na valec, len co ma v tejto sekunde napadlo takze zivsi nebude kvoli vstreku.. |
...striekacka uberie vykonu? keby inzinieri chceli, tak ho i znasobia...vec nastaveni... |
Raptor: Neviem ako je to na Varadere a nech je to tak ako píšeš, ale rozdiel ktorý uvádzam som si odjazdil a razantnejší výkon, akcelerácia a celkovo živosť nového TA oproti starému modelu potvrdil aj jazdec karbecového TA. Sa tu porovnávajú konkrétne modely, konkrétne som oba jazdil a dovolím si dať konkrétne a vzhľadom na tvrdenie majiteľa druhej strany aj objektívne tvrdenie. |
locksley lenze ty si tvrdil ze to neni prevrtanim ale ze to je striekackou |
Nezanedbateľný aspekt karburátora: súhlasím. |
quanto: Ked uz mas moznost vyberu stareho a noveho TA, tak na cestu by som volil novy aj kvoli tej striekacke (spotreba) a vykonu. Do terenu ale asi skor starsi model (21 predne koleso). Podtlaky budes riesit aj so striekackou. |
dreamer to je dobra otazka... ale nie na mna, ja som tu motorku nevymyslel.. ja sa na nej len vysmiaty vozenkam |
Pekna je ta biela, to si prestriekal, alebo vymenil? |
raptor - preto mas sytic manualny, lebo takto funguje spolahlivo...tam sme sa dostali po 20 rokoch vyskumu a nasadenia elektronickeho vstrekovania :D |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 29842 | Včera: 236807