Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
chcem sa spýtat, ktorá z týchto mx motoriek crf yzf rmz kxf 250 je najmenej brutálna na pridanie plynu pri výjazde zo zatáčky a pod., ktorá by bola asi najlepšia pre hobíka udržby |
čím novšia moto so strekovaním, tým lepšie... karburátorové motorky s tým problémy nemali, keď kúpiš starší ročník, tak sa nemáš čoho báť... |
kxbibo no je možné, že to nie je u 250-tok, ale u vyšších objemoch |
tak napravím to na pravú mieru, chcem motokros iba koli tomu že to nechcem na značky a enduro je dost drahšie, ojazdenú 250 4T nechcem, radšej novú krosu ako ojazdené enduro aspon pri takomto citlivom motore ako je 250 4T, brácho má novú crf 250 ale zdá sa mi to po treti prevodový stupen hlavne pri ubratí a následnom pridaní okamžitá strelba, kxf sa mi zdala o hodne slabšia ale bola už dvoj ročná, určite je v tom rozdiel ako aj v dvojtaktoch, som myslel že tá yamaha by mohla byt na edurko ale ešte som ju neskúšal. |
kúp si rašdej to enduro... až tak drahšie nie sú, údržba je menšia a je tam inak vyladený motor, kľudnejší... |
ja som jazdil aj na 125ke enduro a odjazdil som, setko sa da len treba chciet. Ked som raz skusil enduro tak som si povedal ze som ko..t, ze nacom to jazdim po lese! Ale ked chces new moto a nechces jazdit motocross uvazuj jedine o endure. Radsej rocne jazdene enduro 450ku a pouzivat ju nato na co je urcena ako new 250mx a pouzivat ju na enduro. Ak chces yamu na enduro tak wr450f= so skusenostami wr250f= ak si zaciatocnik:D tot sio , riad sa sedliackym rozumom, setky mx su ostre |
skúsim niečo poriešit, ale z endur asi len yamu wr 250 f, inak ako je potom možné že cc jazdia prevažne krosy čo sa 2504T týka, aj niektorí špičkový jazdci, a zavodníci majú aj tak tie endurá otvorené a pretriskované takže je to rovnako ostré ako cross aspon čo sa motora týka, 450 nechcem je to kladivo na tom by som nevydržal, preto som predal svoju 2502T,moc silné ja jazdím tak 5krát do roka a na to by mi v pohode stačila aj krosa 250 4Tvybláznim a stačí. |
modrak 250 4T má raz tak silný spodok ako 250 2T ked som sadol na novú crf skoro som sa prehodil na chrbát, za petnást minút som bol KO určite je silnejšia zo spodu ako 2T, ale je pravda že ja som mal endurovú 250-ku. |
inak 250 4t chcem hlavne preto aby to malo spodok a žiadne otváranie prívery, ovela ovladatelnejšia, hlavne korene skaly apod. proste to drží stopu. |
kup yzf a mas pokoj |
zaujimave, ze chces mx lebo to nechces na znackach, sak aj enduro kupis v pohode bez papierov, a enduro je stavane do lesa a mx na trat, tak na com sa ti bude asi v lese lepsie jazdit. |
Na MX motorke nepotrebuješ žiadny spodok.Možno tak "spodky"náhradné. |
© Copyright 2001-2025 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 50463 | Včera: 145055