Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Caute chcel by som pomoct pri vybere masiny, po dlhom rozmyslani a zvazovani som dosiel k dvom motorkam a su to zrovna Yamaha fz 600 naked alebo Suzuki gsr. ak ma niekto s nimi skusenosti bol by som rad za kazdu radu alebo aj nazor ze ktoru z nich by som mal uprednostnit, dik moc |
To su si velmi podobne moto....Podla mna je to len vec vkusu a ktora ti viac sadne.. |
FZ6 je aspon podla mna krajsia, najma to predne svetlo, ale je to na tebe. |
obe su si velmi podobne, ja by som siel do GSR, podla mna dizajnovo velmi podareny nahac, ma to motor s GSXR naladeny viac odspodu s takmer 100konmi, ma to ram ktory ma minimalne o dva zvary menej ako fazer |
mam gsr, na fz6 som sa vozil iba stare rocniky...porovnat mozem akurat tak posed: na gsr sedis fakt uvolnene, kolena nie su v takom ostrom uhle ako na fz6. Mne sa na gsr paci (oproti 90% inych masin), ze maju siroke riadidla, ked sa nacapim na nadrz, mam pocit akoby som sedel na kroske , takze je relativne obratna ale zase ma pomerne maly raid, takze sa len tak lahko nevytocis na pathalierniku. |
tot si pozri: |
Saldaty, pekne si to popisal. |
Sice nemam veľa skúseností, ale chces vediet nazor iných: tak ja by som bral radsej GSR, pretože: |
ados... myslim ze u novych 4-valcov to nie je nic vynimocne, par rokov dozadu -hmm neviem. Ja som to nepisal ani ako nejaku fantasticku vec, skor to, ze mnohi upozornuju na to, ze gsr i fz6 su relativne vysokootackove stroje - t.j. ze lepsie sa citia vo vyssich otackach - aby to nechapal tak, ze pri 2000 ot to nejde (len som si nie celkom isty, ci je to pre moto to najlepsie . ...da sa s tym poprdkavat, ako s kazdou novou motorkou a taktiez tomu valit plny kotol - to vstrekovanie je zazrak. Upravené 2 krát. Naposledy upravil SADLATY (04.11.2008 20:41) |
keby som chcel nahu 600vku, tak beriem GSR a rozhodoval by som sa prave medzi FZ6 a GSR, dizajn horneta 600 ma prilis neoslovuje, prilis moderny na mna... |
to musis citit vnutri, ktoru chces jak s babami |
pri novej by bola dilema farebna kombinacia Upravené 1 krát. Naposledy upravil maTooB (04.11.2008 21:09) |
Jedine čo by som vytkol týmko motorkám za skvelú cenu je Up Side Down predná vidlica , ale ináč všetko čo písal SADLATY je pravda ..... a stále budeš riešiť a kalkulovať niečo iné |
môj Hornet má Up Side Down prednú vidlicu ale Suzuki to nie je, to je pravda... Hornet je lepší |
to Sadlaty: F800R, je take nieco? |
No ja mam staršieho Horneta a bomba!!! Nemôžem na neho povedať ani pol slova. Aj ja som sa rozhodoval, či Hornet 05 (lebo nový je podla mna na spatný) alebo GSR, no nakoniec som sa rozhodol pre Horneta, aj kedma karboše, lebo som čítal zrovnávací test ( Monster S2R, FZ6, ER-2 a Hornet) a hornet vyšiel ako najlepší vo všetkom- proste taká moto do voza aj do koča! Veľa zdaru s nákupom. Ciao |
nechcem chváliť môjho Horneta, ale vo všetkom má navrch oproti staršiemu modelovému ročníku Horneta... čo sa týka dizajnu, na obrázkoch sa ani mne nelúbil, ale keď som ho videl naživo, nebolo o čom, zamiloval som si ho |
no dam par riadkov na osvieženie..predovšetkým chcem povedať,že čo sa týka posedu atd u fz6..takje to super..velmi pohodlný posed,sediš v motorke a nie na motore..modely do roku 2006 a nasledne modely s 57KW verziou sú pohodlnejšie ako fz S2ky-tie sú tvrdšie,majú pár vecí iných...čo prispieva k športovejším ambíciam..aj napriek tomu na ročniku 2004 dam kedykolvek koleno ako každú nedelu na šturci za oných čias a bez problemov,samozrejme bridgestone a continental to su kamoši ktorý vedia podržať ked človek potrebuje... Upravené 1 krát. Naposledy upravil fosgenmax (05.11.2008 22:51) |
nevozil som sa na fazerovi, ale myslim ze gsr je sportovejsia, mierne kratsia, tvrdsi podvozok a menej predsadena vidla, cize ovladatelnejsia. Motor ma hore veeelmi zivy, ale asi aj fejzr. pozri krivky krutaku a vykonu. GSR je viac SS like ako fejzr, podla toho si vyber a hlavne podla toho co pocitis ked sa k masinam postavis. Ber tu pri ktorej na teba pride taka vlna tepla a trocha sa chlpy zjezia a pusti si motor potom. Napr, minule som pocuval a obzeral cbf600 kapotovanu a zvuk kdeze, kopa turistickych prvkov na nej, dlha bola jak svina, rajdy dost daleko, taka hodne turisticka uz...ee...tu by som nebral. |
Dik chalani za pomoc, absolutne som nemal ziadne skusenosti ani s jednou s tychto masin, praveze jedna z nich bude moja prva!!!! xi ja viem blbo to znie, ale kazdy sme takto zacinali. S A D L A T Y ty si spomenul noveho horneta alebo kawasaki z750 a ze dilema by bola kompletna, he tak tomu ver ze aj ta Z 750 bola na vyber ale nakoniec som sa radsej priklonil k tymto dvom , bo som cital ze nema vraj dobru prednu vidlu ale zato ma velmi dobry motor, .. |
KENKY - o tu moto by som sa nebal, len aby si tak nerozpolil seba |
KENKY...keby bol problem s ramom taky, ako sa nafukuje, tak by nic nepredavali alebo by uz davno odstranili pricinu ...nie su dr dr |
Ak vyberieš ktorúkoľvek, tak nespravíš žiadnu chybu. Teraz sú motorký tak kvalitné a tak vyrovnané, že sa skôr tlačí do popredia práve to, ktorá ťa viacej osloví po desingovej stránke, alebo, ako sa ti javí posed, vzhľadom na tvoju postavu a samozrejme aká je cena a čo je v základnej výbave. Po motorickej stránke a po stránke jazdných vlastností, rozdiely sú v bežnej premávke takmer nepostrehnuteľné a skutočne ich postrehne len odborník a aj to len vtedy, ak jazdí na hranici možností motorky, čo pri normálnom jazdení v bežnej premávke nehrozí. Koľko je tu "odborníkov" to síce tuším, ale moc by som na nich nedal . |
imho ako zaciatocnik absolutne ziadny rozdiel nezistis.... takze sa nato vykasli a riad sa srdcom. imho co je podla mna najdolezitejsie je to aby si mal z novej motorky radost. a ked si kupis akukolvek motorku od renomovanych vyrobcov tak proste nemas co pokazit. ja osobne som zatazeny na kawasaki takze by som do nicoho ineho nesiel. a momentalne novinky 2009 ci uz er6f alebo er6n su podla mna top. na druhej strane zasa absenica importera na Slovensku komplikuje situaciu s opravami... ale casom asi sam zistis ze tych par EUR naviac zaplatene v raichu sa ti proste oplatia, pretoze u nas najdes velmi malo kvalitnych servisov. |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 165145 | Včera: 196207