Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Caute,neporadil by mi niekto kto ma skusenosti s touto masinou.Nechce mi nakopnut.Vozil som sa na nej dva tyzdne isla normalne , len mi postupne nechcela chytat studena na sytic, skor mi chytila bez sytica.Prvy priznak bol ako keby mi smykala spojka, tak som nevytacala a pomaly som isiel domov, po asi 3 km mi raz prerusila, som si myslel ze benzin tak som za jazdy otocil kohutik, ale za asi 200 m mi zacala prarusovat a ked som jej chcel pridat tak dochla, chvilu nesla nastarovat a potom asi 500 m domov sla skoro normalne, prisiel som domov a uz sa jej nechcelo ani len odpalit. Spojka je v normale, piestne kruzky OK, sviecka hadze iskru-nova, rozvody su ako maju byt, neviem preco nenakopne, ked ju startujem tak mi odpali asi kazdu stvrtu otacku, aj to len niekedy, vacsinou vobec neodpali. Za rady diky |
Cau, takze to bude jedine elektrika. Ako si kontroloval pieste kruzky? To si dal dole hlavu? Skontroluj kabelaz od cievok ku CDI, ked to bude ok, tak uz jedine pozicat z rovnakej moto CDI a prehodit... |
ODPALENA CIEVKA----kamaratovy presne na takej istej motorke newem rocnik asi 2003...po mesiaci jazdenia zacala robit presne toto co tebe...a tiez mu hadzalo iskru ale mal tam uz velmi nizke hodnoty tak to neodpalilo ani za pana...previnul cievku a motorka ide jak hodinky...skus pomerat hodnoty ake dava cievka a pomeraj ich s manualom |
caute, meral som hodnoty na cievke ale ukazuje mi dost male hodnoty oproti manualu, ale vsetky cievky su v poriadku, aj kable su OK, magnet je vporiadku, vodivost v cievkach je ako v manuali takze nie su prerusene, ale ked ju tocim tak idu strasne male hodnoty z generatora oproti hodnotam v manuali, a este neviem aky prud vyraba ten generator, ci striedavy alebo jednosmerny, lebo na jednosmernom mi ukazuje 0,0 V. |
Jasné, že vyrába striedavý. Pravdepodobne budeš mať niekde na niektorej cievke medzizávitový skrat. |
Odpoj CDI a zmeraj ohmetrom hodnoty odporov cievok praimo na konektore, na ktorý sa pripája CDI. Tak overíš kabeláž aj cievky. Potom so striedavým rozsahom voltmetra zmeraj striedavé napätia na statorovej cievke pri odpojenom aj pripojenom CDI. Malo by tam byť striedavé napätie väčšie ako 50V. Toto napätie je dôležité na budenie CDI. |
striedave napatie na statore je okolo 4 Volty, co podla manualu ma mat odpojene 30 V a zapojene CDi 200V. Ohmove hodnoty su ako maju byt. Iba medzi indukcnou cievkou a (inducnym) kablom je 0 ohmov, asi budem musiet kupit novu inducku, ale preco navyrabaju budiace cievky tolko voltov kolko maju, vsak nie su preseknute, vodia ako maju? |
Indukčná cievka má dve vinutia primárne a sekundárne. Na primárnom vinutí by si mal namerať do 1 ohmu (vstup cievky, na ktorý ide výstup z CDI voči kostre). Na sekundárnom okolo 10k ohmov (fajka voči kostre). 4 volty nevibudia nič. Koľko ohmov si presne nameral? Nemáš skrat medzi kostrou a cievkou? Dáva ti tá motorka iskru so sviečkou, bez fajky? |
nameral som 7,6 V. Skrat pravdepodobne neni, lebo ohmove hodnoty medzi cievkami sedia s manualom.iskru mi dava bez fajky, ale vzdy ked vyberiem sviecku po startovani tak je sucha, pritom saci kanal je mokry.mal som to uz aj rozobrate, ale vsetko je ciste ako ma byt, nic nie je upchate |
Iskru ti dáva bez fajky akej farby? Keď priložíš kábel z indučky voči zemi asi na 1 cm mala by byť pekná fialová iskra. To značí, že iskra má dostatočnú energiu. So sviečkou ti dáva dobrú a pravidelnú iskru? Sviečka by nemala byť po natočení suchá. |
iskra bez fajky je modra a aj so svieckou mi dava dobru a pravidelnu iskru, iba ked starter slabsie toci tak ide nepravidelne alebo nejde skoro vobec.sviecka by nemala byt sucha ale je, a neviem na to prist kde je ta chyba, dnes som dobil baterku tak mi to uz hodilo 10,8V.problem je aj v tom, ze nemam nakopovacku,a tocim len startrom. |
Najväčší problém je, že máš suchú sviečku. Zrejme tam nemáš zmes benzínu. Potom sviečka nemá čo odpáliť. Skús sviečku vnútri podstreknúť benzínom, či tak aspoň neodpáli. 10,8V je málo, ale zrejme zle meriaš. Keď štartér točí málo, tak generátor vyrába malé napätie pre CDI. CDI sa nevybudí a nedáva alebo dáva nepravidelnú iskru. V prvom rade musíš vyriešiť, aby si mal mokrú sviečku (zmes benzínu v spaľovacej komore). Potom si myslím, že ak máš takú iskru o akej píšeš, tak by ti mala motorka chytiť. |
podstrekol som sviecku a ani raz neodpalila. A ked som ju vytiahol mokru tak ani nechcela iskrit, len prerusovane, niekde bude chyba v elektrike asi to dam niekomu urobit, diky za rady |
Uplne sucha sviečka nieje dobra. Aky je to ročník? Má to EPT senzor na klapku karburátora? Upravené 1 krát. Naposledy upravil marcom (14.11.2008 14:44) |
Je to rocnik 2001 a ma aj nejaky senzor na karburatore.Priruba je OK,a vzialenost bola 0.65 a ja som to posunul na 0,75.Aspon podla manualu to ma byt tolko. |
Ten senzor sníma polohu natočenia klapky v karburátore. Ak je klapka príliš pootvorená, CDI neodpáli iskru na sviečke(prip. ju dáva len slabú). Je treba pootočiť "koliečkom" na nastavovanie volnobež.otáčok a privrieť tým klapku.Nehovrím však že to tvoj problém vyrieši ale za pokus nič nedáš. A si si istý že máš správny manuál?(0,75 je dosť) |
caute moto uz slape ako ma, mal som pojicany zly voltmeter a ukazoval mi ine hodnoty.Chyba bola v budiacej cievke,podla manualu mala mat odpor 12,7 ohmov co aj mala.Ale odpor ma byt az okolo 16 ohmov tak neviem co v tej KTm-ke vyrabaju za manualy, ze tam daju takuto hodnotu.Diky vsetkym |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 206359 | Včera: 244659