Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Nazdar skusal som povoli tu harnu skrutku so srobovakom ale tlmice su stale dost tvrde ale vedla tejto skrutky je este jedna mosadzna a ked som ju povolil tak vyfucal vzduch na druhom som ju nepovolil lebo som nevedel ci tam ma byt ten vzduch alebo nie zatial díky |
tie mosadzne treba povoliť po každej jazde to je odvzdušnenie, alebo si dokúp namiesto nich ovzdušňovacie skrutky. Ak tam bol naozaj veľký tlak môžeš to mať tvrdé aj práve preto. |
Tu su tie odvzdusnovacie ventilky - www.countrycross.sk/?shop&cat=5&subcat=46... |
Díky za radu povolim aj ten druhy lebo s toho prveho to fucalo skoro ako ked vypustis koleso |
Ja mam otazku Ako sa tam ten vzduch dostane? A ako je vlastne možne že sa tam nahromadi až na taky tlak ako opisuje marek350 ? Na starych endurach trebalo tlmiče dofukovat a tu ich treba odvzdušnovat. Vysvetlite to niekto prosim |
marek: nech ti niekto poriadne zatazi predok, aby sa teleskopy stlacili co najviac, a tak to odvzdusnuj.. |
dzuri510: Preboha prečo? Pokiaľ viem tak v manuály sa píše, že sa to má odvzdušňovať s predným kolesom vo vzduchu. Vzduchová medzera tam má ostať vždy, chová sa potom ako progresívna pružina pred koncom zdvihu. |
dzuri510: nestacim sa cudovat, ze co Ty za KKTINY produkujes Upravené 1 krát. Naposledy upravil tomxx (21.10.2008 14:11) |
diky za rady po odvzdusneni je to lepsie nebolo to odvzdusnovane najmenej pol roka |
Dzuri510: ty si to už takto odvzdušňoval?????? Som sa trochu pobavil |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 49660 | Včera: 179413