Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
zdravím chalani. Mám problém so svojou JAWOU 250 BIZON... Dal som sa do toho, že ju začnem teda pomaly robiť.... Motorka stála 4 roky v suchej garáži... Na jednu sviečku mi nedáva iskru... vymenil som sviečku, kábel, fajku, indukčnú cievku....... Nič... Zasuniem Bošku, svieti kontrolka dobíjania, priložím prívodné káble na indukčnú cievku a iskrí to na tých šróbovacích kontaktoch.... Párkrát prekopnem = nič.. Ale po čase sa indučka zohreje..... Druhá je v poriadku, dáva iskru a nehreje sa... Poradte mi prosím, kde by mohla byť chyba. Ďakujem Upravené 1 krát. Naposledy upravil FilipS51C (11.10.2008 18:45) |
podla mna prerazena inducka sak skus prehodit tu co je dobra |
Píšem hore, že čo všetko som menil a medzi tým je aj indučka |
Zego, motorka stála 4 roky bez pohybu...... A predtým to fachčilo..... Som v koncoch... neviem prečo to iskrí keď ju zapojím |
Myslíš kladivká? áno, váčka sa točí, kladivká otvára aj zatvára.... Fakt neviem.... Kondenzátory sa zdajú byť dobré... |
To kladivko, ktoré funguje a z neho ide cez indučku iskra na sviečku to neiskri a to, ktoré nedáva iskru cez indučku to iskrí ke´d vačka zopne.... Nemôže to byť uhlíkmi, alebo vinutím rotora/statora? Ale vravím, dlho stála asi 4 roky a neverím, že tým by sa niečo po.....lo |
No u tychto motoriek tomu never aj ked stala a majitel ti tvrdil že ako ju odstavil tak bežala a musi byť dobra.Ty si nadstav predzapal.Aspon čo ja viem aj dole ti to musi iskriť.Skus vymeniť aj tie kondenzatori.To su veci ktore sa na jawach menili ale hlavne ak bola slaba iskra.Predpokladam že elektrikara si nevyhladal a maturuješ sam.No ak si si tym neni isty najdi spravneho človeka ktory ti poradi.Dalšia vec ak som čital spravne tak ku všetkemu čo si pisal si daval jednotne čislo to myslim to že menil som sviečku cievku atd.Myslel si tym dufam menil som sviečky cievky atd.Treba mať veci nove a nie jednu novu druhu staru.Pozri si aj dole tie ramienka či to nemaš zaoxidovane a vôbec ak maš možnosť vymen aj tie kladivka.Samozrejme vymen aj kondenzator.Potom uvidiš.Nešetri na tych veciach.Tod môj nazor. |
Black333 ti dobre radí. Kúp nové ramienka, kondenzátory, indučky, káble, fajky a sviečky, a moto musí naštartovať, aj keby nechcela... Za predpokladu, že niekde nemáš prerazený kábel. Ak máš káble v poriadku, podľa mňa je to vadný kondenzátor, z pohľadu naň určite nezistíš, či je dobrý. |
Díky chlapi.. Vymením všetko, kondenzátory, cievky, káble, fajky, sviečky, kladivká.... |
Tiež si myslím, bude pokoj, ajkeď to už nebude ono.... Poradte kde v SR sa to dá kúpiť, pretože z čiech by to vyšlo so všetkými poplatkami a prevodmi okolo 6000SK |
V tomto prípade by som dal prednosť klasike - ramienkam. Moto nebudeš používať každý deň na dochádzku do práce, a raz za rok si hádam nájdeš čas na skontrolovanie odtrhu a predstihu.... Nehovoriac o cene Vape... |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 12464 | Včera: 222568