Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.
Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.
Značky:
.Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk
Značky:
.
Zdravim ma s tym niekto skusenosti?? neviete kde by sa dali pozhanat aj vacsie korky aby to voslo do jawy 250? nerozpadne sa to po nejakom case?? treba to kontrolovat ci to nevychadza do strany a tak?? kolko tym ziskam?? |
To chceš akože vŕtať diery do kľukovky? Ak som ťa správne pochopil, tak kone ti to nepridá žiadne. |
crash nie vrtat..ale dat do dier korok..uz som o tom pocul..vraj sa zvysi kompresia a je to citit..a ked sa to uvolni tak by sa mal korok rozdrvit alebo spalit...takze mozno to je dobra vec |
no hej do dier ktore uz su v kluke sa dava korok zvysuje to spodny kompresny pomer....ale je to iba na 2T crash a isto tu nikto nieje kto to uz mal alebo tak nejak?? |
skús obchod s vinárskymi potrebami. ale ak ti môžem poradiť, na jawku 250 ti oveľa viac pomôže mať ju dobre nastavenú, ako karburátor tak aj zapaľovanie, prípadne poriadne vyleštiť kanály vo valci - sací, prepúšťacie a výfukové. Potom kvalitný olej, v rámci normy, nepotrebuješ olej za 500 sk, stačí niečo okolo 150 - 200 sk/liter. Hlavne si polož otázku, čo od tohto stroja chceš.... |
nemas uplne informacie. |
dikes miso pomohol si mi.....myslim ze to zazraky neurobi ale nieco to pomoze na nejakej ceskej stranke som cital ze to dali do 350ky a vraj to zlepsilo odozvu naplyn a motor isiel lahsie do otacok.....a mas k tomu trocha viac informacii alebo skusenosti?? ako dlho to tam asi vydrzi?? |
© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 226876 | Včera: 173911