Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Dobre

Prezeráte si mobilnú verziu motoride.sk.
Prepnúť na PC verziu.

Menu

Články | Videá | Tipy | Fórum | Kalendár | Inzercia

korky do kluky - Diskusné fórum - Moto poradňa

Máte problém s Vaším strojom ? Skúste sa opýtať. Ostatní motorkári Vám možno budú vedieť poradiť.

Značky: Skúsenosti, Problém, Motor, Karburátor, Elektrika, Podvozok, Kolesá, Pneu, Brzdy, Olej, Administratíva.

Pravidlá správania sa na diskusnom fóre motoride.sk

Pridaj novú diskusiukorky do kluky - Diskusné fórum - Moto poradňa

OO Zruš sledovanie Pridaj nový príspevok 

Značky: Skúsenosti.

26.09.2008 16:32

korky do kluky

ducklin
 Kávičkár 

Ikona

Zdravim ma s tym niekto skusenosti?? neviete kde by sa dali pozhanat aj vacsie korky aby to voslo do jawy 250? nerozpadne sa to po nejakom case?? treba to kontrolovat ci to nevychadza do strany a tak?? kolko tym ziskam??
dikes


26.09.2008 18:55

Re: korky do kluky

Crash
 Turista 

Ikona

To chceš akože vŕtať diery do kľukovky? Ak som ťa správne pochopil, tak kone ti to nepridá žiadne.


26.09.2008 18:56

Re: korky do kluky

Rogid
Darca Krvi  Kávičkár 

Ikona

crash nie vrtat..ale dat do dier korok..uz som o tom pocul..vraj sa zvysi kompresia a je to citit..a ked sa to uvolni tak by sa mal korok rozdrvit alebo spalit...takze mozno to je dobra vec


26.09.2008 22:59

Re: korky do kluky

ducklin
 Kávičkár 

Ikona

no hej do dier ktore uz su v kluke sa dava korok zvysuje to spodny kompresny pomer....ale je to iba na 2T crash a isto tu nikto nieje kto to uz mal alebo tak nejak??


27.09.2008 11:07

Re: korky do kluky

baho
 Skútrista 

skús obchod s vinárskymi potrebami. ale ak ti môžem poradiť, na jawku 250 ti oveľa viac pomôže mať ju dobre nastavenú, ako karburátor tak aj zapaľovanie, prípadne poriadne vyleštiť kanály vo valci - sací, prepúšťacie a výfukové. Potom kvalitný olej, v rámci normy, nepotrebuješ olej za 500 sk, stačí niečo okolo 150 - 200 sk/liter. Hlavne si polož otázku, čo od tohto stroja chceš....


27.09.2008 11:15

Re: korky do kluky

miso251SK
 Turista 

nemas uplne informacie.

Korok sa pouzival ako riesenie problemu spojeneho s odlahcovanim kluky pomocou odvrtania zotrvacnikov. Na vyvazovacie otvory pri spodnom ojnicnom cape to nedavaj, nema to opodstatnenie.

Keby si to aj tak chcel spravit, robi sa to tak, ze korok (valcek trochu vacsieho priemeru ako priemer diery) varis v horucej vode pokial nezmakne, natlacis ho do otvoru, zarovnas s celom zotrvacnika a zatres bud dvojzlozkovym epoxidom alebo polyuretanom.


27.09.2008 19:30

Re: korky do kluky

ducklin
 Kávičkár 

Ikona

dikes miso pomohol si mi.....myslim ze to zazraky neurobi ale nieco to pomoze na nejakej ceskej stranke som cital ze to dali do 350ky a vraj to zlepsilo odozvu naplyn a motor isiel lahsie do otacok.....a mas k tomu trocha viac informacii alebo skusenosti?? ako dlho to tam asi vydrzi??



Pridať príspevok môže len registrovaný používateľ, člen Motoride Klubu.

PC verzia motoride.sk

© Copyright 2001-2024 Motoride.sk | ISSN 1336-6491 | info@motoride.sk | Podmienky poskytovania služieb. | RSS:
Obsah stránok MotoRide.sk je chránený autorským zákonom. Kopírovanie v akejkoľvek podobe bez súhlasu je nezákonné.
Počet návštevníkov Dnes: 226876 | Včera: 173911